... onko suomessa vielä postin kautta toimivaa diakehityspalvelua kun tuo kuvapussi meni konkkaan? heittäkääpä ideoita jos tiiättä. Extrafilmillä on mutta E-6 kehitys maksaapi vissiin kympin joten hiukan huokempaakin saisi olla.
Entäpä onko kehityspalvelua värinegatiiveille jossa ei olisi pakko ottaa ensitilauskuvia vaan pelkkä kehitys?
Diojen kehityspaikkoja?
6
1320
Vastaukset
- beovision
JP Fotoprocess Oy on erittäin hyvä. Hintataso on kohtuullinen. Itse käytän tätä Helsinkiläistä firmaa dia-filmien kehityksiin. Lähetä dia-filmisi postin kautta, saat ne takaisin kehitettynä laskun kera. Palvelu on nopaa, jos lähetät postissa esim. maanantaina, saat takaisin perjantaina.
http://www.jpfoto.fi/index.html
http://www.jpfoto.fi/hinnasto.html- kehityskone
on viimeinen paikka mihin filmini tyrkkään, pelkkiä valumia ja taitteita filmit täynnä..
- Mika...
... vaikutti ihan lupaavalta ja hinnaston puolesta sopuisalta. Kokeilen, notta kiitosta vaan vinkistä:)
- 2v24v
kehityskone kirjoitti:
on viimeinen paikka mihin filmini tyrkkään, pelkkiä valumia ja taitteita filmit täynnä..
Nostava kehityskone on hyvä, eikä siinä tule mitään valumia. Eli olet väärässä! Tuttavani on kehityttänyt kauan tuolla dia-filminsä, aina laatu on ollut erinomaista, ei ole ollut koskaan mitään moittimista.
- stondis
mm. dialab Oy , jp-photo & www.mv-kuvat.fi
- Hasseica
Olen viimeaikoina kehityttänyt postitse Kuva-Paijulassa Turussa muutaman 6x6 dian ja ovat tehneet hyvää ja naarmutonta jälkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761145- 891096
- 81934
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815