Moi,
Osaisko joku suositella hyvää kosteusvoidetta Roaccutan-kuurin ajaks? Sain tollasen kuurin mutta hukkasin lapun, johon lääkäri kirjotti mitä voidetta kuuluu käyttää ja lääkäreihin ei vaikuta ihan helposti saavan yhteyttä...:)
Roaccutanille kosteusvoide?
3
669
Vastaukset
- tyttöpieni81
Itselleni lääkäri suositteli kaikkia perusvoiteita. Mulla on atooppisen ihon vuoski perusvoiteita aika laaja valikoima kotona. Itse tykkään eniten käyttää Ceridal lipolotionia ja sinistä tai punaista Apobasea. Huuliin käytän Bephantenia tai Bevitaa.
Tuo Ceridal oli tosi hyvä etenkin siinä vaiheessa, kun iho alkoi hilseillä kautta kuoriutua pois. SEn avulla ikään kuin hieroin hellävaraisesti kuollutta ihosolukkoa pois.
Tsemppiä kovasti. Itse oon syänyt nyt 3kk Roaa ja iho nyt kokonaan parantunut. Maskittomuus on ihana asia. - piik
http://www.mtv3.fi/helmi2005/helmiklubi/artikkeli.shtml/422406?helmiklubi-helmi_testaa-aqualan_plus
eli aqualan plus
mulle apteekis suositeltii tota ku kysyin et mikä ois hyvä roaccuttanin kaa.. - mamunen
itse tylkkään käyttää ceralania,lääkäeri suositteli.on myös perusvoide mutta vähän arvokkaampaa kuin esim. agualan yms.aivan huippua meikin alla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740