On se vaan niin mukavaa,

kun huomaan palstan täyttyneen uusista viesteistä....*tää on toivotonta*

Ei tässä osaa repiä huumoria oikein mistään - jotkut tekevät sen vaikka väkisin, ja lopputulos on sen mukainen - minä en tee niin....*ehkä en osaakaan*

Niin tai näin, huomenta omasta puolestani jälleen....

T. MM.

10

675

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurjahilda

HUOMENTA.

• S-Y

Ei loista huumorin kukka minullakaan tällä hetkellä.

• ei tässä muuten mitään kummempaa, mutta mielelläni lukisin jostain viestistä eilispäivän aikana tulleen yli 1000 viestiä - niinkuin menneenä kesänä, vai oliko jo syksyä, en muista....

Ehkä se tästä kuitenkin iloksi muuttuu - onhan sentään joulu tulossa....*lahjoja en niin kaipaa, vaan joulurauhaa*

• Alien-8

on pahoittanut:(?Tämä sateinen ja pilvinen päiväkö?

Nyt,kisu hyppäät äkkiä mersun rattiin,ja ajat sinne uimahallille virkistäytymään:)Uit ja saunot oikein elämäsi innolla:))

Nalle lähettää täältä lämpimän,ja voimia antavan halin \O/ :))

• S-Y
        Alien-8 kirjoitti:

on pahoittanut:(?Tämä sateinen ja pilvinen päiväkö?

Nyt,kisu hyppäät äkkiä mersun rattiin,ja ajat sinne uimahallille virkistäytymään:)Uit ja saunot oikein elämäsi innolla:))

Nalle lähettää täältä lämpimän,ja voimia antavan halin \O/ :))

terve vieläkään,ei lääkekuuri auttanut.Ei passaa lähtee uimaakaan :(( Kiitos halista :)

• tänne..

saakaan aloittaa mitään juttua?

Mistä voi kysyä luvan, jos haluaa kirjoittaa jotain mielen järjetöntä?

• Man-of-Mystery

>Mistä voi kysyä luvan, jos haluaa kirjoittaa jotain mielen järjetöntä?<

Joltain järjettömältä mieleltä....

• yxtypy

kun väki vähenee, niin pidot paranee :=))

Sitä kun on tarpeeks hullu, sen muka omasta mielestään hyvän huumorin repii vaikka ladon seinistä . Ja vaikka se naurattais vain itteään, niin lopputulokseen voi olla ihan tyytyväinen :=))

• Alien-8

Kyllä tämä serverin pätkiminen on vähentänyt kirjoitusten määrää ainakin mun mielestäni..mutta onneks on jäljellä niitä sisukkaita huuhaalaisia,joiden kärsivällisyys riittää kirjoitella jumittamisesta huolimatta:)

• kuka viitsii odotella turhan takia? Tyhjän saa pyytämättäkin....

Mutta ainahan kirjoittajia riittää, jotka tunkevat viestinsä perille vaikka väkisin....

Muuten: John Lennon ammuttiin 8.12.1980, niinkuin tuolla ylempänä joku kertookin (siis 26 vuotta sitten).

Kuvaavaa Beatlesin ajan studiotyöskentelystä on yksi klassikko "Twist and shout". Lennonin lauluosuudesta oli otettu kait kymmeniä ottoja, ja miehen ääni oli aivan puhki.

Tuottaja (Sir) George Martin päätti lopulta, että jätetään tämä viimeinen - ja sen kuulee....

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe