kun huomaan palstan täyttyneen uusista viesteistä....*tää on toivotonta*
Ei tässä osaa repiä huumoria oikein mistään - jotkut tekevät sen vaikka väkisin, ja lopputulos on sen mukainen - minä en tee niin....*ehkä en osaakaan*
Niin tai näin, huomenta omasta puolestani jälleen....
T. MM.
On se vaan niin mukavaa,
10
675
Vastaukset
- hurjahilda
HUOMENTA.
- S-Y
Ei loista huumorin kukka minullakaan tällä hetkellä.
ei tässä muuten mitään kummempaa, mutta mielelläni lukisin jostain viestistä eilispäivän aikana tulleen yli 1000 viestiä - niinkuin menneenä kesänä, vai oliko jo syksyä, en muista....
Ehkä se tästä kuitenkin iloksi muuttuu - onhan sentään joulu tulossa....*lahjoja en niin kaipaa, vaan joulurauhaa*- Alien-8
on pahoittanut:(?Tämä sateinen ja pilvinen päiväkö?
Nyt,kisu hyppäät äkkiä mersun rattiin,ja ajat sinne uimahallille virkistäytymään:)Uit ja saunot oikein elämäsi innolla:))
Nalle lähettää täältä lämpimän,ja voimia antavan halin \O/ :)) - S-Y
Alien-8 kirjoitti:
on pahoittanut:(?Tämä sateinen ja pilvinen päiväkö?
Nyt,kisu hyppäät äkkiä mersun rattiin,ja ajat sinne uimahallille virkistäytymään:)Uit ja saunot oikein elämäsi innolla:))
Nalle lähettää täältä lämpimän,ja voimia antavan halin \O/ :))terve vieläkään,ei lääkekuuri auttanut.Ei passaa lähtee uimaakaan :(( Kiitos halista :)
- tänne..
saakaan aloittaa mitään juttua?
Mistä voi kysyä luvan, jos haluaa kirjoittaa jotain mielen järjetöntä?>Mistä voi kysyä luvan, jos haluaa kirjoittaa jotain mielen järjetöntä?<
Joltain järjettömältä mieleltä....
- yxtypy
kun väki vähenee, niin pidot paranee :=))
Sitä kun on tarpeeks hullu, sen muka omasta mielestään hyvän huumorin repii vaikka ladon seinistä . Ja vaikka se naurattais vain itteään, niin lopputulokseen voi olla ihan tyytyväinen :=)) - Alien-8
Kyllä tämä serverin pätkiminen on vähentänyt kirjoitusten määrää ainakin mun mielestäni..mutta onneks on jäljellä niitä sisukkaita huuhaalaisia,joiden kärsivällisyys riittää kirjoitella jumittamisesta huolimatta:)
kuka viitsii odotella turhan takia? Tyhjän saa pyytämättäkin....
Mutta ainahan kirjoittajia riittää, jotka tunkevat viestinsä perille vaikka väkisin....
Muuten: John Lennon ammuttiin 8.12.1980, niinkuin tuolla ylempänä joku kertookin (siis 26 vuotta sitten).
Kuvaavaa Beatlesin ajan studiotyöskentelystä on yksi klassikko "Twist and shout". Lennonin lauluosuudesta oli otettu kait kymmeniä ottoja, ja miehen ääni oli aivan puhki.
Tuottaja (Sir) George Martin päätti lopulta, että jätetään tämä viimeinen - ja sen kuulee....
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683