Porin sinkut!!!

Maija-Meiju

Kun nainen menee ravintolaan on 9miestä kiinnostunut hänestä.Tämä väittämä on nyt näytetty toteen kun hakee suomi24:sen treffipalstalta sinkkuja on porissa 1000kpl miehiä ja 100kpl naisia eli miehiä on 9kertaa enemmän hakemassa seuraa niin netistä kuin muualtakin.Kun laitoin profiilin oli ensimmäisen
tunnin aikana profiilini lukenut 150miestä ympäri
suomea kertoisiko tämä jotain että täällä heruu toosaa?

Tähän alle saa kirjoittaa fiksua läppää jota toivonkin erityisesti naisilta kokemuksista ravintalasta seuraa tai netistä!!!

Ihan oppaaksi nuorille !

12

4842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maneee

Me miehet vaan ollaan niin pirun puutteessa, naisilla on hyvät mahikset saada kun miehet pyörii ympärillä. Meillä miehillä on taas eri juttu. Vaikka itekki olen ihan ok. näköinen voi illan paaritiskillä istua ihan yksin ei tule naikkoset häiritee. Ei niiden tarvi kun miehille kelpaa melkein mikä vain ja aina on tulijoita.
      Miehille antaisin pienen neuvon jos oltaisiin kaikki vain paikoillamme, naisten olis pakko lähteä liikkeelle. Kyllä niillä sen verran jalkovälistä syhyttää :)

• reijoristonpoika

tuo on hyvä idea...keinot toteuttamiseen taitaa olla vaan aika heikot :)

• reijoristonpoika

eli jos on sata ukkoo ja tuhat naista niin eiköhän se ihan ala-asteen matikan mukaan oo niin että kymmenen miestä vs. yksi nainen, että näin.....

• jjfhiqheifh

Jospa lukisit alkutekstin uudelleen.. :)

• kiskon lämmittäjä

Olen kokenut aivan saman !

Porilaiset naiset hakevat jotakin extraa, minusta !

Pitää olla hyvä koulutus taikka asema, että kelpaa ?

Miehelle on paljon vaikeampaa käyttää naisen metodeja,

ja siten kilpailu on kovin epä tasaarvoista !

• Salakunta

Oletko minkä ikäinen ?

Mitä teet työksesi ?

• viesti Et.Pohj.

miks tää täsmälleen sama viesti on Sjoen viesteissä. Keksi jotain uutta.

• seuraa etsinyt...

ihan lyhyesti voi sanoa että miehet tekevät mitä vaan saadakseen seksiä. Se on niillä veressä... mutta kun osaa keinot nii aika äkkiä huomaa, kuka oikeasti haluu muutakin kuin seksiä. Sellaisia on kyllä harvassa. on kai joku trendi tämä "ei lupauksia eikä sitoutumisia" ilmiö!!!!!

• rakkauden kipee

Olen 16v tyttö.. kohta 17.. jep olen aika nuori... Mutta mua alko kismittää toi et naiset ei tuu luo... jotkut ei oo vaa nii lutkia et antaa kaikille tai yhellekkää joka pyörii ympärille...Niin kuin ite. Etin miestä joka on suht lähelt, kuunteleva,mukava,romanttinen, luotettava ja läsnä... enkä sellast joka haluu pilluu joka hemmetin päivä.. Oon ite aika tarrautuvaa tyyppiä.. mutta tarviin rakkauden tunnetta.. En oo sitä tunten vähään aikaa... 7kk si kundifrendi jätti... sano vaa etten antan tarpeeksi omaa aikaa.. mutta eipä tuo sanonut mitään.. olis sanonu.. Mut miehet on sikoja.. mutta on sitä myös naiset.

• öyöyöyöyö

meinaatko tosiaan tyttö 16 koht 17 et joku rakastuu suhun tulisesti ja sä et anna edes pillua älä unta näe. mä 17 vuotias rakastava ja hellä poika ja totta haluan pillua mun muijalta ettei tarvi mennä vieraille.
        tää on just näitä en anna pillua ja sitte huudetaan ku hyenat ku käydään hakemassa sellaselta keneltä saa

• antam. ja saaminen
        öyöyöyöyö kirjoitti:

meinaatko tosiaan tyttö 16 koht 17 et joku rakastuu suhun tulisesti ja sä et anna edes pillua älä unta näe. mä 17 vuotias rakastava ja hellä poika ja totta haluan pillua mun muijalta ettei tarvi mennä vieraille.
        tää on just näitä en anna pillua ja sitte huudetaan ku hyenat ku käydään hakemassa sellaselta keneltä saa

"totta haluan pillua mun muijalta ettei tarvi mennä vieraille."
        Prototyyppiporilaiset osaavat ainoastaan pyytää, mutta he eivät osaa antaa. Pohjoisen miehet osaavat paremminkin antaa, mutta he eivät osaa pyytää, sillä nainen tekee aloitteen.

• kylmäsen usko

Tyhjän saa pyytämättäkin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe