Mies ei halua

suudella

Haaveilen pehmeistä lämpimistä huulista. Siitä että hengitetään samaa ilmaa, nenät vastakkain. Tunnetaan läheisyys ja toisten syke. Karkeaa poskea, kaulaa, korvalahtiä puhaltaa ja hellästi koskea. Samalla sivellä ja sormiaan kuljetella siellä ja täällä. Vaan mitäpä ukkokulta haluaa? Suoran toiminnan mies, suoraan sormet haaroihin. Edes ei ole kiinni huonoista hampaista, tekniikasta ja liiallisesta liman erityksestä tai hajusta. Enkä halua anella; suutele mua! Panenko jalat ristiin kunnes ymmärtää vai mitä teen?

5

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ongelma....

      Jalat ristissä nyt ei varmaan ole paras vaihtoehto... Suosittelen että puhutte asiasta ja kysyt suoraan miksi miehesi ei suutelusta pidä... Mutta siis itse olen miespuolinen ja itsekkään en suutelusta oikein pidä...ja jos kysyt mieheltäsi miksi niin älä tule vihaiseksi jos hän sanoo että ei tiedä. sillä itsekkään en tiedä miks en suutelusta pidä.Vaikka siis pidän itse suutelua erittäin seksikkäänä nähä mutta sitten kun itse toteutan se ei oiken tunnu miltään... tai jotenkin tulee todella pettynyt olo voi johtua siitä että esim elokuvissa suutelemisesta tehdään usein erittäin suuri kohtaus musiikit jne...siitä itse saan todella suuret kiksit mutta sitten kun olet kotona ja arkielämässä niin se ei niin kiihoittava ajatus olekkaan...mutta siis jos teillä ei muuta läheisyyttä ole kuin itse akti niin silloin on jo jokin pielessä. Läheisyyttä voi tuntea monella muillakin tavoin esim voitte makoilla yhdessä silitellä toisianne ja hyväillä kasvoista tästä voi pikkuhiljaa oppia hyväksymään läheisyys voi vaikka mennä kuukausi/a mutta kyse on hyvin paljon siitä että haluaako miehesi muuttua Ja moni läheisyyskammoon pistävä asia on yleensä traumaattinen lapsuus. Itse veikkaan oman kammoni johtuvan hakkaavasta isästä. Omat muistoni lapsuudesta ovat esim joskus 7vuotiaana äiti veti kännit ja sammui ja isä myöhemmin löi ja siitä sitten omaan huoneeseen eristyksiin eikä kukaan tullut lohduttamaan.Näistä syistä luulen että olen ''eristäytynyt'' vieläkin tulee inhottava olo jos esim isäni tai äitini edes koskee minuun. Jos miehesi ongelmat ovat ollenkaan smankaltaisia niin suosittelen todella puhumista ja jos hän ei sinulle halua puhua niin sitten terapiaa.
      toivottavasti tästä saat jotain suuntaa antavaa infoa että pystyt ymmärtämään...

      • miehisestä näkökulmasta

        Niin se juuri on. Olen kysynyt, ja vastaus on sama; "en tiedä". Pyysin kerran, etteikö voitaisi kokeilla miltä tuntuu, ja se tuntui todella hyvältä, minusta. Se että toinen nauttii jostain, saa ainakin minut kuumenemaan, vaikken siitä itse niin kovasti pitäisikään. Muuta läheisyyttä hän on myös alusta asti karttanut, ja sen suon hänelle. Läheisyys hänelle = seksi. Hyvin vanhanaikainen suomalainen mies. Kiitos sinulle vastauksesta, helpotti.


      • ei kotona
        miehisestä näkökulmasta kirjoitti:

        Niin se juuri on. Olen kysynyt, ja vastaus on sama; "en tiedä". Pyysin kerran, etteikö voitaisi kokeilla miltä tuntuu, ja se tuntui todella hyvältä, minusta. Se että toinen nauttii jostain, saa ainakin minut kuumenemaan, vaikken siitä itse niin kovasti pitäisikään. Muuta läheisyyttä hän on myös alusta asti karttanut, ja sen suon hänelle. Läheisyys hänelle = seksi. Hyvin vanhanaikainen suomalainen mies. Kiitos sinulle vastauksesta, helpotti.

        Miehenä olen kaivannut iäisyyden suudelmia naiselta. Meillä kotona ne vaan ei käy eikä toimi. Mutta säpinää elämään antaisi suudelmien saanti joltakin vastaavia kokeneelta rouvalta. Suutelin aina ellei minua torjuttaisi.
        Suudelmilla kuumaksi.


    • wetyi

      uskovaisella on kädet ja jalat ristissä....

    • jelu

      haluaisin,suudella
      sinun huuliasi,henkittää sinun
      huuliasi,oikei puuuussssata,no jooo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe