Mulla oli anoreksia n. 2 vuotta sitten..
Parannuin siitä ja jonkun aikaa söin normaalisti..
Sitten jossain vaiheessa alko tää ahmiminen..
Paastoan pari päivää ja sitten pari päivää vedän 3000kal ja olen aivan ähkyssä..Enää en harrasta liikuntaa,koska jotenkin en kehtaa lähteä esim.salille koska häpeän itseäni..
Olen aina rakastanut liikkumista ja voi olla että se olisi keino hankkia elämääm ahmimisen tilalle sisältöä..? voiko olla niin että korvaan että korvaan tän tyhjyyden ahmimilla? siis mulla ei ole elämässä oikeastaan mitään ja iloa saan syömisestä..
Millä te muut olette päässeet ahmimisesta eroon???
ahmin..ahmin ja ahmin,,,,,,,,
ei jaksa..
1
511
Vastaukset
- Yozoboss
kannattaa mennä puhumaan, jos et ole vielä kokeillut sitä. Ei se välttämättä auta, mutta onpahan siinäkin uutta sisältöä elämään. Ainoa apu on kuitenkin lopulta se, että itse päätät parantaa tapasi, etsiä ROHKEASTI elämään uutta sisältöä ja vain jaksaa, vaikka välillä olisi kuinka paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760