olen nyt itse viikolla 7 0 ja viikkositten tuli sellaista ruskeaa vuotoa joka loppui melkein heti. Tiistaina harrastettiin vähän vaaka mamboa, jonka jälkeen tuli vähän verta, yöllä ruskeaa ja eilen ihan vähän verta koko illan. eipä tässä auta mihinkään soittaa kun ne vaan sanoo että sykettä ei välttämättä vielä näy (tosi huonot ultra laitteet) kun on niin alussa ja tutkailla tilannetta jos vuoto rupeaa lisääntyy niin sitte tulla. Jotenkin niiiiiiiiin epätoivonen olo. Oon aivan varma että se on kuollut kohtuun. Pari viikkoa ja pääsis neuvolaan. Jospa silloin viimeistään tietäis missä mennään. Toivottavasti pikkuinen pysyis mukana loppuun asti. :)
onko kellään kokemusta
3
265
Vastaukset
- meppe
että sinulla vaan on todella verekäs kohtu kun se sielä kasvaa. Hormoonit tekee joskus limakalvot todella herkiksi ärsytykselle ja sitten sitä verta vähän tihkuu, mutta ei siitä mitään haittaa ole.
Toivotaan parasta kohdallasi. - kokemusta
Mulla on muutaman kerran (nyt rv 21) tullut verta seksin jälkeen. Ekalla kerralla vähän pelästyin, mutta sen jälkeen en ole asiasta hötkyillyt, kun selkeästi se tulee heti seksin jälkeen --> hankaus aiheuttaa. Todennäköisesti tulee kohdunkaulalta,kun on tosi verekäs. Kerran verta tuli vähän enemmänkin(mutta siis ei mitenkään valumalla, jos huomaa, että oikeasti alkaa lorisemaan niin päivystykseen!) ja sen jälkeen tuli parikin päivää vaaleanpunervaa vuotoa. Mutta sekin oli selkeästi koko ajan vähenemään päin, niin en huolestunut. Ja tosiaan aina ultrassa ja neuvolassa todettu että kaikki hyvin. Eli lisää vaan seksiä, se on kivaa ja terveellistä=)
- tonttutiina
mulla tuli kanssa raskauden alussa veristä vuotoa muutamaankin otteeseen...saattoi tiputella hieman parikin päivää tai loppua saman tien kuin seinään. kävin lääkärillä terveyskeskuksessa kahteen kertaan asian takia,tekivät vain normaalin sisätutkimuksen ja käskivät tulla takaisin jos vuotoa rupeaa tulemaan enemmän.ultraan en sitä kautta päässyt. oman mielenrauhani takia tilasin sitten yksityiseltä gyneltä ajan joka ultrasi viikolla 6 3; kaikki oli hyvin. gynen mukaan verinen tiputtelu on hyvinkin yleistä alkuraskauksissa eikä siitä kuulemma tarvitse liiemmin huolestua ellei verta tule paljoa ja ole kovia kipuja,toki poikkeuksiakin on...jos asia painaa kovasti mieltä,kannattaa tilata alkuraskauden ultra-aika yksityiseltä. toki ovat hintavia,mutta ainakin siellä selviää onko maha-asukilla kaikki hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662211Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216987En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21935- 19766
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729