että täytyy sinne junaradalle pyrkiä??
jos sieltä joku tavataan niin siitä saa sakot, ei siellä ole kellään lupaa olla. kiellot tuskin ovat huvikseen pystyssä.
joku taas jäänyt alle..
mikä ihme siinä on
6
1343
Vastaukset
- junaradalle.....
pyrkijät haluavat ottaa hengen itseltään (ei aina, mutta yleensä)ei siinä tapauksessa sakkoja ajatella, tai sitten alkoholilla on osuutta asiaan, eikä siinä vaiheessa ajatella sakkoja tai muita sanktioita, kyllä kaikki tietää ettei junaradalle saa mennä, ehkä osittain sitä tehdään. koska se on kiellettyä
- yksinäisen huutosi
merkitsevän enemmän kuin jossain muualla?
Eiköhän tästä ole jo jauhettu ihan tarpeeksi, vituttaa suuresti nää jälkiviisaat jotka luulee olevansa jotain vitun jumalia.- namis
Kyl se niin on että Mikkelin kohdalla junarata pitää rakentaa tunneliin. Niin hölmöä sakkia ettei ymmärrä pysyä pois radalta. Metro P:mäeltä Kouvolaan.
- semifin
namis kirjoitti:
Kyl se niin on että Mikkelin kohdalla junarata pitää rakentaa tunneliin. Niin hölmöä sakkia ettei ymmärrä pysyä pois radalta. Metro P:mäeltä Kouvolaan.
on!!!ASIAA!!
- asian tunteva
Se poika teki itsarin. Ei siinä mikään olis autanut. Lopetakaa se viisastelu!
- jeev
Kaveria menny junan alle ja yksi vähemmän tuttu. Kaikilla on ollut kännissä tapahtuma hetkellä. Kaikki on olleet epätasaisia ihmisiä ja koulukiusattuja enemmän tai vähemmän.
Toivottavasti kiusaajat tuntevat piston sydämmessään mihin tilaan ihmiset ajavat. Aikuisenakin ihmisillä on vaikeuksia koulukiusaamisen takia ja traumoja. Tietysti koston himoa tekiöitään kohtaan. Elikkä ei kiusaajankaan elämä ole aikuisenakaan turvattu. Mutta meithän on joka junaan.
Itse olen ollut vähemmän kiusatu, kuin kiusaajakaan. Ehkä se johtui isosta koostani kouluaikoina, mutta tulipahan katottua joidenkin kiusaajien tekoja koulussa, niin jälkeen päin vasta on tullut mieleen, mihin se johtaa. Itselläni on kaks lasta ja tulen vaikka itse huolehtimaan, että saavat koulunsa käydä loppuun ilman kiusausta. Kun nykyään opettajatopettajat on niin voimattomia. Pitäskö olla koulussa vartiat jo valvfomassa.
Junan alle on helppo mennä. Ja kun osuu, niin valot sammuu NAPS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632162Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21885Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?155859Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709