Olen ajatellut aloittaa Krav magan tai defendon harjoittelun Helsingissä, taustaa löytyy jujutsusta usemampi vuosi, mutta poltin itseni loppuun sen lajin parissa ja uudet kuviot on mielessä.
Onko defendoon tulossa lisää treenivuoroja, katselin että Prime fighterissa laji on, mutta siellä ei ollut treenit kuin kerran viikossa.
Ebtäs sitten Krav maga, miten eroavat Combat academyn ja Primen maga-hommat tosistaan, combatissa olisi tosi kivasti treeniaikoja?
Onko defendo vieläkin järkevämpi lajina, kuin Krav maga, eikö magakin ole aika suoraviivaista?
Krav maga vai defendo
Entinen jujutsuka
2
792
Vastaukset 2
- kamppailu-pioneeri
Ota yhteyttä seuroihin ja kysy.
Krav maga ja defendo ovat molemmat järkeviä ja toimivia järjestelmiä.
Minulla kävi täsmälleen samoin, aloitin jujutsun jo 8-vuotiaana ja harjoittelin sitä yli kaksikymppiseksi, treenasin 7 kertaa viikossa ja ohjasin harjoituksia kolme kertaa viikossa, lopulta uuvahdin ja lopetin lajin.
olen nyt kolmekymppinen ja harrastusmielessä treenaan magaa ja kivaa on ja järkevää , paikatkin kestää magaa paremmin, kuin jutsua. - vaikka
sinne primen salille treenaamaan molempia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711136
- 65926
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 46693
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67581