Minulla oli onni elämässä noin 5v. sitten kun avioeron jälkeen löysin nuoren kypsän, kauniin ja uskomattoman vartalon omaavan naisen.
Suhteemme on toiminut hyvin ja seksin suhteen vieläkin paremmin, olemme kokeilleet kaikenlaista, myös ryhmäseksiä ja pidimme siitä valtavasti. meillä on tietenkin myös fantasioita ja nyt pyytäisinkin teiltä apua.
Kumppanini joku aika sitten yllättäen toteutti minun fantasian ja onnistui siinä täydellisesti niin nyt toivoisin voivani toteutaa yhden hänen fantasioistaan (mikä on kyllä haaste) bileet, juhlat jossa on 4-6 miestä hänen lisäkseen ja jokainen mies voi rakastella koska vaan ja missä vaan, yhdessä, erikseen, jonossa tai miten vaan.
Eli onko täysin epärealistista löytää tai saada kokoon sellasta FIKSUSTI käyttäytyvää mies ryhmää?
FANTASIA
8
4221
Vastaukset
- Big Y
Ei se mitenkään epärealistista ole, olkaa tarkkoina valinnassa.
Itse olisin kiinnostunut osallistumaan, eli viestiä kulkemaan, ja minusta voisi myös olla apua porukan kasaamisessa.
Eli.. - ap62
on poikaa! 90% vastaajista on joko pilailijoita,
tai ei muuten vaan uskalla oikeasti heittäytyä tilanteeseen riittävällä kunnioituksella!
Parempi kerätä itse se porukka, kuin antaa jollekin tehtäväksi. - brankkis!
joo tosiaan kiinnostais tuo leikki, saisin luultavasti porukan raavaita palomiehiä mukaan jos kiinnostaa?
- Kiinnostunut mies
Moi
Mistäpäin Suomea olette. Etäisyydet ratkaisevat varmasti.
Olen kiinnostunut tulemaan bileisiin ja paikankin voisin saada järjestettyä. Tarjolla aikuisia, asiallisia ryhmäkivaa harrastavia ukkomiehiä, fiksuja ja tilannetajuisia.
Kokemusta vastaavasta aiemminkin, kannattaa viestiä.
J&Co- fantasia
Niin hieman täsmennystä. Turun seutu olisi kyseessä mutta tietysti kauempaakin voisi joku paikka löytyä.
Laittakaa ihmeessä postia ideoista ja jotain yhteys tietoja. - Haaveista totta
Meillä tyttöystäväni kanssa on ihan samanlainen salainen haave.
Olis tosi ihanaa jos 4-5 miestä hoitelisi kanssani tyttöystävää.
Haavena olisi että kaikki tapahtuisi ilman kumia siten että spermaa olisi tyttöystävälläni joka paikka täynnä.
Se on sitten taas asia erikseen löytyykö kyseistä "tervettä" ryhmää ja toiseksi löytyykö itsellämme uskallus siihen.
Mutta ainahan voi haaveilla.
Parasta olisi tietysti jos tällainen tilaisuus tulisi sponttaanisti ilan etukäteis valmisteluja esim. jossain bileissä tms.
Niin ja vielä sen verran että Varsinais-Suomesta ollaan mekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977