Mistäs löytyis alle 50tkm ajettu 940 ?
Sellaista tekisi mieli mutta alle 140tkm
ajetut on kortilla.
Ei löydy autotalli.comista eikä nettiauto.comista
Mistä vähän ajettu
6
755
Vastaukset
- sieltä voi löytyä
Koita mennä kärkkymään hautaustoimiston ovenpieleen ja kysy jokaiselta yli 70 vuotiaalta näyttävältä tuoreelta leskirouvalta josko pappalta olisi jäänyt se "viimeinen auto" jolla käytiin kirkossa suvisunnuntaina ja muuten säilytettiin tallissa käsinvahattuna.
900-sarjan valmistus päättyi 1998 ja siitä voit laskea mikä pitäisi olla vuotuinen ajomäärä. Vihjeeksi voin kertoa että 900-sarjalaisilla on katsastuskonttorin mukaan ajettu keskimäärin lähes 30tkm vuodessa.- täällä
Itsellä on 70tkm ajettu, ikää itsellä kolmekymppiä
ja Volvo EI OLE myynnissä ;-)
Auto ei ollut 70v papalle vaan oli ollut
perheen kolmosautona kun sen pari vuotta
sitten ostin. - Kysynpä vaan..
täällä kirjoitti:
Itsellä on 70tkm ajettu, ikää itsellä kolmekymppiä
ja Volvo EI OLE myynnissä ;-)
Auto ei ollut 70v papalle vaan oli ollut
perheen kolmosautona kun sen pari vuotta
sitten ostin.Vai ootko niitä ukkoja, kun siellä arkkukaupan nurkilla niiltä mummuilta kyselee?
- täällä
Kysynpä vaan.. kirjoitti:
Vai ootko niitä ukkoja, kun siellä arkkukaupan nurkilla niiltä mummuilta kyselee?
Ihan on alkuperäinen Suomiauto ja hyvällä
tuurilla tuli vastaan.
Olen toinen omistaja ja ekalla omistajalla
oli itsellä firman paku käytössä ja eukolla
Nissani kauppakassina. Volvolla käytiin pyhänä
kirkossa ja sukuloimassa ;)
- awwwwwwww
lähes 5 v sitten 9 vuotta vanhan 945 Volvon, kilometrejä todistetusti vain 133000. Tarkistin A-katsastuksen tiedoista, huoltokirjoista sekä soittelin myyjän ed. omistajalle. Niitä oli ollut 3 kpl ennen minua.
Tällä kertaa auto löytyi Keltaisesta Pörssistä, jo silloin oli mahdollisuus lukea netistä ilmoitukset.
Olisiko mahdollista ostaa Ruotsista? Nettisivuja on vaikka kuinka paljon joista Volvoja löytyy.
Myös käytettyjä varaosia on aivan valtavasti verrattuna Suomen tilanteeseen.
http://kopochsalj.eniro.se/query?price_min=&price_max=&what=gti&ax=&search_word=&category_id=3060000&district_code=1&type=&brand=Volvo&direction=full_search&private=&corporate=&sr=marke:3068500;ar_fran:1992;ar_till:2006;mil_fran:0;mil_till:13000;modell:3068521;&sort= - aa-k
tuli ntäyteen torstaina 940 stw vm -98 ei myynnissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693090Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."251950Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2721543Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.991515Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2601186Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261078Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201054Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791036En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711030- 981003