Olen siis huomannut tytölläni 13v, jonkin asteista hiustenlähtöä. Itse hän on huomannu saman, hiuksia ei lähde rajusti, voi myös olla normaalia. Mutta hiuksia on kuitenkin joka paikassa ja näin. Hiukset eivät myöskään ole paljoa ohentuneet, hiustenlähdön aikana. Tyttö syö aika huonosti, ottaa sen takia monivitamiini tabletin päivittäin.
Kuukautiset alkaneet yli vuosi sitten. Hän myös sanoo, että monilta kavereilta lähtee kanssa paljon hiuksia. Johtuukohan tämä hormooneista?
Itse muistan myös kokeneeni kunnon sulkasadon teininä, joilloin hiukset ohentuivat puolella, ja hiustenlähtö loppui yllättäen seinään. Palautuivat kyllä muutamassa vuodessa. Mitenkäs teillä?
Nuorten tyttöjen hiustenlähtö
huomannun äiti
3
788
Vastaukset
- nnn......
Mulla ei palautunut ikää nyt 35v:(
- PELOTTELIJOITA
LUULEN OLEVAN NORMAALIA, IHMISET JOTKA TULEVAT SANOMAAN ETTÄ KALJU SIITÄ TULEE PAINUKAA JONNEKKIN MUUALLE!!!!
jossei tytön päästä löydy kaljuja läikkiä niin luulisi olevan normaalia, ei päivikaljua tms. Myös jos kilpirauhset on ok :)
- tietoa.
Huno syöminen kyllä todellakin aiheuttaa hiusten lähtöä ja ohentumista. Vaikka vitamiinejä käyttäisikin niin energian puute haurastuttaa hiusta eikä hiustuppi enää kasva uutta hiusta kunnes ravinnon saanti korjaantuu. Myös esim monet lääkkeet kuten astma lääkkeet voivat aiheuttaa hiustenlähtöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837