Eli soivatko sinulla "hällärit" miten herkästi kun kyse on V-markkinoinnista: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000324&posting=22000000021892183
Henkilö puhuu kyllä asiaa osittain ainakin tosin kyllä väärällä palstalla.
Miten herkästi sinulla
8
670
Vastaukset
- Ketjukirjemäisyys ei toimi.
Esimerkiksi Move. Enliven ja muut joilla on binäärinen järjestelmä ovat ns. huijariyrityksiä, joila on vain ja ainoastaan tarkoitus hankkia rahaa ketjukirje tyyppisellä konseptilla.
- Mustaporstua
Missä vaiheessa menee ketjukirje systeemi missä kerätään viideneskon seteleitä ja sillä muka pitäisi rikastua joko siitä on tehty poliisitutkintapyyntö? Sen nimi oli joku GoldManey tai sinneppäin siinä kanssa oikein huippuviritys ihme jos ON vielä voimissaan ja voi hyvin. Myydään olevinaan nettikirjoja sähköpostien välityksellä kukaan ei tiedä kuka on pyramiidinhuippu jos kysyy mukanaolijoilta saati sitten virityksen liikkeellepanijaa.
- markkoina
Mustaporstua kirjoitti:
Missä vaiheessa menee ketjukirje systeemi missä kerätään viideneskon seteleitä ja sillä muka pitäisi rikastua joko siitä on tehty poliisitutkintapyyntö? Sen nimi oli joku GoldManey tai sinneppäin siinä kanssa oikein huippuviritys ihme jos ON vielä voimissaan ja voi hyvin. Myydään olevinaan nettikirjoja sähköpostien välityksellä kukaan ei tiedä kuka on pyramiidinhuippu jos kysyy mukanaolijoilta saati sitten virityksen liikkeellepanijaa.
kerättiin jo 70-luvulla, omakohtaisten muistikuvieni mukaan.
Ja oikeasti, tämä vitosten keräily nyt ei sen kummempaa ole kuin samaisten vitosten keräily pilleri- tai mehupurkkien kylkiäisenä.
Tuommoiseen setelikeräilyyn osallistuva nyt ei kumminkaan uskottele saippua- ja yrttiverkostoijien tapaan olevansa "huippuökybisnesammattilainen" vaan tajuaa itsekin olevansa onnenonkija, jolla ei ole elämässään juuri tällä hetkellä sellaista muuta päämäärää, joka veisi huomion äkkirikastumisen haaveelta.
-Rolling Up The Dollar- - et ymmärtänyt
markkoina kirjoitti:
kerättiin jo 70-luvulla, omakohtaisten muistikuvieni mukaan.
Ja oikeasti, tämä vitosten keräily nyt ei sen kummempaa ole kuin samaisten vitosten keräily pilleri- tai mehupurkkien kylkiäisenä.
Tuommoiseen setelikeräilyyn osallistuva nyt ei kumminkaan uskottele saippua- ja yrttiverkostoijien tapaan olevansa "huippuökybisnesammattilainen" vaan tajuaa itsekin olevansa onnenonkija, jolla ei ole elämässään juuri tällä hetkellä sellaista muuta päämäärää, joka veisi huomion äkkirikastumisen haaveelta.
-Rolling Up The Dollar-Tarkoitin tätä viritystä: http://www.finnbo.fi/gold/
Aikani etsin niin löytyihän se sieltä. - Etkö älyä?
et ymmärtänyt kirjoitti:
Tarkoitin tätä viritystä: http://www.finnbo.fi/gold/
Aikani etsin niin löytyihän se sieltä.Täyttä huijausta. VAROKAAAAAAAAAAAAA
- Arska
...80-luvun alussa olin ainakin kerran mukana kossu- ja kerran shamppanjapullo kirjeessä. Ne shamppuska- ja kossupullot piti hakea Alkosta. En enää jaksa muistaa miten niissä kävi, mutta on mielikuva, että pääsin omilleni. Alko sitten muistaakseni ne systeemit kielsi.
- ollilind
Minusta binäärinen järjestelmä on hyvin huono.
Enlvienillä ja Ecowayllä se on rinnan muiden järjestelmien rinnalla, ei siis yksin.
Binäärihommassa on se vika, ettei ole oikein mitään sponsoria, ei mitään tukea, ei mitään apua. Se on vain ansiotonta tuloa.
Olli - Kimmo___
ollilind kirjoitti:
Minusta binäärinen järjestelmä on hyvin huono.
Enlvienillä ja Ecowayllä se on rinnan muiden järjestelmien rinnalla, ei siis yksin.
Binäärihommassa on se vika, ettei ole oikein mitään sponsoria, ei mitään tukea, ei mitään apua. Se on vain ansiotonta tuloa.
OlliBinäärinen järjestelmä on huijausta ja hommaa loppuu aina. Muistelkaapa miten binääriset kusetukset ovat loppuneet muutamassa vuodessa.
Tuotteet jotka ovat ns binäärisen järjestelmän konseptissa ovat aina huonoja ja toimimattomia ja siksipä on valittu tommonen järjestelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381