Miten herkästi sinulla

soivatko

8

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketjukirjemäisyys ei toimi.

      Esimerkiksi Move. Enliven ja muut joilla on binäärinen järjestelmä ovat ns. huijariyrityksiä, joila on vain ja ainoastaan tarkoitus hankkia rahaa ketjukirje tyyppisellä konseptilla.

      • Mustaporstua

        Missä vaiheessa menee ketjukirje systeemi missä kerätään viideneskon seteleitä ja sillä muka pitäisi rikastua joko siitä on tehty poliisitutkintapyyntö? Sen nimi oli joku GoldManey tai sinneppäin siinä kanssa oikein huippuviritys ihme jos ON vielä voimissaan ja voi hyvin. Myydään olevinaan nettikirjoja sähköpostien välityksellä kukaan ei tiedä kuka on pyramiidinhuippu jos kysyy mukanaolijoilta saati sitten virityksen liikkeellepanijaa.


      • markkoina
        Mustaporstua kirjoitti:

        Missä vaiheessa menee ketjukirje systeemi missä kerätään viideneskon seteleitä ja sillä muka pitäisi rikastua joko siitä on tehty poliisitutkintapyyntö? Sen nimi oli joku GoldManey tai sinneppäin siinä kanssa oikein huippuviritys ihme jos ON vielä voimissaan ja voi hyvin. Myydään olevinaan nettikirjoja sähköpostien välityksellä kukaan ei tiedä kuka on pyramiidinhuippu jos kysyy mukanaolijoilta saati sitten virityksen liikkeellepanijaa.

        kerättiin jo 70-luvulla, omakohtaisten muistikuvieni mukaan.

        Ja oikeasti, tämä vitosten keräily nyt ei sen kummempaa ole kuin samaisten vitosten keräily pilleri- tai mehupurkkien kylkiäisenä.

        Tuommoiseen setelikeräilyyn osallistuva nyt ei kumminkaan uskottele saippua- ja yrttiverkostoijien tapaan olevansa "huippuökybisnesammattilainen" vaan tajuaa itsekin olevansa onnenonkija, jolla ei ole elämässään juuri tällä hetkellä sellaista muuta päämäärää, joka veisi huomion äkkirikastumisen haaveelta.

        -Rolling Up The Dollar-


      • et ymmärtänyt
        markkoina kirjoitti:

        kerättiin jo 70-luvulla, omakohtaisten muistikuvieni mukaan.

        Ja oikeasti, tämä vitosten keräily nyt ei sen kummempaa ole kuin samaisten vitosten keräily pilleri- tai mehupurkkien kylkiäisenä.

        Tuommoiseen setelikeräilyyn osallistuva nyt ei kumminkaan uskottele saippua- ja yrttiverkostoijien tapaan olevansa "huippuökybisnesammattilainen" vaan tajuaa itsekin olevansa onnenonkija, jolla ei ole elämässään juuri tällä hetkellä sellaista muuta päämäärää, joka veisi huomion äkkirikastumisen haaveelta.

        -Rolling Up The Dollar-

        Tarkoitin tätä viritystä: http://www.finnbo.fi/gold/

        Aikani etsin niin löytyihän se sieltä.


      • Etkö älyä?
        et ymmärtänyt kirjoitti:

        Tarkoitin tätä viritystä: http://www.finnbo.fi/gold/

        Aikani etsin niin löytyihän se sieltä.

        Täyttä huijausta. VAROKAAAAAAAAAAAAA


      • Arska

        ...80-luvun alussa olin ainakin kerran mukana kossu- ja kerran shamppanjapullo kirjeessä. Ne shamppuska- ja kossupullot piti hakea Alkosta. En enää jaksa muistaa miten niissä kävi, mutta on mielikuva, että pääsin omilleni. Alko sitten muistaakseni ne systeemit kielsi.


      • ollilind

        Minusta binäärinen järjestelmä on hyvin huono.
        Enlvienillä ja Ecowayllä se on rinnan muiden järjestelmien rinnalla, ei siis yksin.
        Binäärihommassa on se vika, ettei ole oikein mitään sponsoria, ei mitään tukea, ei mitään apua. Se on vain ansiotonta tuloa.

        Olli


      • Kimmo___
        ollilind kirjoitti:

        Minusta binäärinen järjestelmä on hyvin huono.
        Enlvienillä ja Ecowayllä se on rinnan muiden järjestelmien rinnalla, ei siis yksin.
        Binäärihommassa on se vika, ettei ole oikein mitään sponsoria, ei mitään tukea, ei mitään apua. Se on vain ansiotonta tuloa.

        Olli

        Binäärinen järjestelmä on huijausta ja hommaa loppuu aina. Muistelkaapa miten binääriset kusetukset ovat loppuneet muutamassa vuodessa.
        Tuotteet jotka ovat ns binäärisen järjestelmän konseptissa ovat aina huonoja ja toimimattomia ja siksipä on valittu tommonen järjestelmä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe