Mutta missäs työskentelee Iisalmen komein mies? Omasta mielestäni Ylä-savon Hitsauskeskuksen vaaleahiuksinen poika on söpöin =) Ajelee semmoisella vihreällä autolla, oisko Golf?
Herkkujen herkku mies???
46
13914
Vastaukset
- lääkärikin
on kans jees....
- kans...
ihan söpöjä poikia;)
- sun tekstis.....
lopussa tarkottaa, että sä käyt sillä ain puristuttamas finnejä pillustas......
- ei ihan terve
on kyllä söpö se uusi työterveyslääkäri,kaysoo niin syvälle silmiin,että siinä vaivat jo meinaa unohtua
- aluesairaalan
jeepee lekuri ; )
- varmaanniin
aluesairaalan kirjoitti:
jeepee lekuri ; )
sitä jpk:ta
- poku804
Kyllä minusta koko ylä-savon alueen komeimmat miehet työskentelee Iisalmelaisessa kaiutintehtaassa.
- mieltä
Ääni tälle!
- pompula__
oma Rakas on ihanin
- se on!
Hieno peppu ja mies lihasta eikä läskistä tehty... työpaikka???
- Oona Lemmikki
kiva lihaksikas kroppa????? Vai????
- Helevetti
Mitä kanoja ,minä en halua olla komein enkä muukaan vaan oma itseni, vitut välitän kanojen kotkotuksesta.
Vetäkää sormeenne aikanne kuluksi. - kuva polliisiin
pikkujoolun jatkoelta.....................
- Nämähän on
Keskustan puoluekokkouksesta!
- navetan
olisikin Cavessa kirjoitti:
tällaisia:
http://www.ciudadaniasexual.org/images/tom of finland.jpgporukkaa.
- varmaankin
On munkin mielestä kyllä varmaan tuo hitsauskeskuksen poika. Jutut on mitä on, mutta kyllä noin ihanaa poikaa vaikka vain katseleekin ;)
- se olla
tuo piikkinokka????
- mieleen
on pitkä, ja terävänokkaset ukon köriläät.
- oottako nähny
Perkkeles,millonka on nähty eukkoja hitsauskeskuksessa käymässä ja siellä jotain hihhulia vahtaamassa?? Taitaa olla korvarengas poejat liikentessä!!
- ovessa lue
että myyvään vain yrityksille? Kertookaan en oo nähny sinne akkoja pakkaatumassa........Selevä tappaasssss........
- noin
Haluaisin tavata sen naisen, joka on käynyt hitsauskeskuksessa ja vieläpä tietää minkä merkkinen auto kelläkin myyjällä on...
- ainakin
ois yks semmonen.. monestikin olen siellä käynyt.. :)
- ITE OON SANONNA
Oon paras,liikun MERSULLA, minullen on muut katteellisia,kun oon niin kaanis,ja rohkee
Mullon oma talo,ja aatokorjaamo.- halavemmalla
iliman kuittia.Lämmitätkö mökkis samalla löpöllä, jota ostit korjaaamos lämmitykseen vähennyskeleposena.Ja alvit pistät siitäe taskuus?
- on töissä
Iisalmen lämpövoimalalla.nam.
- ihan varmasti
kepulainen.yäk
- Curious82
...herkkujen herkku mutta ainakin tyylikäs mies töissä siin Salen viereisessä liikkeessä...:)
- Eevastiina Kepulainen
Eikös se ole hävinny koko liike jo?????
- dsfgdsgd
Eevastiina Kepulainen kirjoitti:
eekös alkoo vastapätä oo sale mitä häh?
- hoono gepu
Sale kaupa olla kepu SOK kaupa.Elämine tarpeita myy. Se olla se puniki eka joka meeä konkurrens.Sekoitaa siwa mjuumalaan.Mjakkaralahti olla siwa.Ei soomi kommunisti osannu mitään kauppa tai mjuu bisnis.Kaikki konkurs.Kaua siitte.
- Curious82
...mihinkään ole hävinnyt, mut puhe olikin Salen VIEREISESTÄ myymälästä...:).
- järjestysmies
portsari komein ja "iloa silmälle" -katsottavaa.., vaalea ja hyväkroppainen..
- ne vähän
aekoo hyvä roppasia ku hormonipellejä ovat.Sitten saerestuttaan ja kuollaan.
Ku lihakset kasvaa nii muna pienenee,luonnon laki.
T.En tarvii mömmöjä! - lienöö
ne vähän kirjoitti:
aekoo hyvä roppasia ku hormonipellejä ovat.Sitten saerestuttaan ja kuollaan.
Ku lihakset kasvaa nii muna pienenee,luonnon laki.
T.En tarvii mömmöjä!korviin välissä........
- six
lienöö kirjoitti:
korviin välissä........
Makuja maailmassa on yhtä monta kun on ihmisiä ja omasta mausta ja mielipiteistä voidaan ja pitää keskustella..
Kuitenkin haluaisin huomauttaa etteivät kaikki vahtimestarit/kehonrakentajat käytä mitään mömmöjä ja heidän korvien välissä juoksee muutakin kuin villakoiria..!
Mutta jos puhutaan Iisalmen herkuimmasta miehestä niin voisin sanoa että niitä on useita ja yksi mm. aikaisemmin mainittu bebobin vahtimestari.. =) - jos,
varsinkin kossu hiprakassa kattoo.
- Lissu
Uimahallissa näkee paljon kivan näköisiä miehiä!
- Taneen Veppi
nousi yks jäbä mela jäykkänä ja meni porealtaaseen se poreili vaika kompurat oli huollossa.
En se minä ollu
- jemina.
Yks herkku tulee vastaan silloin tällöin, hymykuopat on ehdottomasti Iisalmen ihanimmat :) ! Harmikseni ei ole kyllä hajuakaan työpaikasta tai muutakaan.......... Kroppakin on ihan kivassa kunnossa ;)
- pulj
herkuimpia on ne pöllöskällä asuvat vesselit jotka vetää keittoo 24/7
- on sittä
pulj kirjoitti:
herkuimpia on ne pöllöskällä asuvat vesselit jotka vetää keittoo 24/7
ihana, ihanat värjätyt hiukset ja se nenä...
- kehyllä käynyt
Iisalmen Kehypajalla!
- daa...
sairaalassa röntkäpuolella joskus viisi vuotta sitten,vaalea mies.laittoi käteeni lasta-harsohärdellin tai sitten otti sen pois,en muista kumminko kun meinas taju lähteä komean miehen edessä.sanoi niin ihanasti mulle vielä lähtiessäni.ja sanoi vähän muutakin.en ole sen jälkeen nähnyt tyyppiä.mutta mieltä lämmittää vielä ne sanat.32
- on sittä
iihana, punanen takki ja iliman hattuva, on kommee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770