Kirjoitin soramontun ongelmista tänne kuinka nuoret tekevät sitä sun tätä ulkoilu maastossa. Sunnuntai iltana käännytin nuoren pojan kollin menon soramontulle. Vanhemmat laittakaa murrosikäisille lapsille tiukat kotiin tulo ajat. Minun nuoruudessani ei pimeällä tehty kun navetta töitä.
Nuoriso häiritsee
6
810
Vastaukset
- Moviefreak
Olenko väärässä mutta onko täällä palsta ERI IKÄRYHMILLE!!!?????
- jaska kolli
mee ulkoilee käpylän vanhainkotiin tai risulahden vanhusten kerhosta saat muuta mietittävää
- ..............................
miksi tuollaista sairasta sakkia asuu täällä että pitää kyylätä jotain soramonttua ja alkaa leikkiä jotain vartiaa palaa työ elämään
- kerro.
Kerro vähän tarkemmin, mitä ne tekee siellä?
Ryyppää, nussii, tappelee, vetää huumeita...? - kyläpoliisit....
hakattiin katuojaan. Pikkuhiljaa kyläpoliisit katosi meidän kyliltä. Ja kyllä tulee tarpeen vaatiessa nykyäänkin annettua selkäsauna jos kyläpoliisi sitä kerjää. Kerroppa missä montulla olet pusikossa masturboimassa niin pidetään pikku palaveri.
- Joku hullu???
Katoppas joku hullu ei ole kapakkaan kyennyt ja luu vielu soi mutta teksti on kovan luokan kamaa!!Hui!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429