En css:ää osaa pätkääkään html:ää jonkun verran. Ajattelin käyttää valmista sivu pohjaa mutta en saa tausta kuvaa toimivaksi omalla palelimella.
Tuossa http://www.oswd.org/design/preview/id/2164
tuon The Gallery tekstin takana on tausta kuva miten koodia pitää muokata että kuva näkyy omalla palvelimella. Tuon pohjan latauksen mukana tulee myös muistio tiodosto miten se sijoitetaan palvelimeen?.
Tausta kuva css:sä
3
377
Vastaukset
- Poro1
linkitä jokaisella sivullasi tuohon css tiedostoon:
(tulee sinne osion väliin)
edellyttäen että tyylitiedostosi nimi on tyyli.css ja se sijaitsee samassa kansiossa sivujen kanssa.
Kun teet muistiolla tyylitiedoston niin muista nimetä se oikein, eli nimi.css ja kirjoita se siihen tallennusrivillekin! Myös se .css siihen riville, jotta tiedosto tallentuu sillä päätteellä. Muutenhan siitä tulee .txt - eikö?
:)- Joku
Kun tuo tyyli.css kansio on palvelimella puplic_html kansiossa niin miten linkitys menee kokeilin html tyyliin
Niin ei ainakaan suostunut toimimaan.
- -Ridge-
Siirrä koko roska palvelimelle yhteen ja samaan kansioon ja nimeä oma taustakuvasi top.jpg nimellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882