En css:ää osaa pätkääkään html:ää jonkun verran. Ajattelin käyttää valmista sivu pohjaa mutta en saa tausta kuvaa toimivaksi omalla palelimella.
Tuossa http://www.oswd.org/design/preview/id/2164
tuon The Gallery tekstin takana on tausta kuva miten koodia pitää muokata että kuva näkyy omalla palvelimella. Tuon pohjan latauksen mukana tulee myös muistio tiodosto miten se sijoitetaan palvelimeen?.
Tausta kuva css:sä
3
455
Vastaukset 3
- Poro1
linkitä jokaisella sivullasi tuohon css tiedostoon:
(tulee sinne osion väliin)
edellyttäen että tyylitiedostosi nimi on tyyli.css ja se sijaitsee samassa kansiossa sivujen kanssa.
Kun teet muistiolla tyylitiedoston niin muista nimetä se oikein, eli nimi.css ja kirjoita se siihen tallennusrivillekin! Myös se .css siihen riville, jotta tiedosto tallentuu sillä päätteellä. Muutenhan siitä tulee .txt - eikö?
:)- Joku
Kun tuo tyyli.css kansio on palvelimella puplic_html kansiossa niin miten linkitys menee kokeilin html tyyliin
Niin ei ainakaan suostunut toimimaan.
- -Ridge-
Siirrä koko roska palvelimelle yhteen ja samaan kansioon ja nimeä oma taustakuvasi top.jpg nimellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3291313- 1041087
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22777- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627