JOKO IT SNOWS IN HELL VIDEON VOI KAHTOO NETISTÄ?! EN OLE KAHTONU SITÄ IKINÄ! JOS EI LINKKEJÄ TULE KERTOKAA EDES ONKO SE HYVÄ JOS OLETTE KATSONEET JOSTAIN!!!
JOKO...?!
3
152
Vastaukset
- Lady Awa
En mä ole ainakaan sitä mistään löytänyt mutta jos joku löytää niin laittakoon linkin tänne :)
Kun ei Psyanidekään ole MDH:iin kirjoitellut vähään aikaan.- Miss Kita
Ihmettelinkin, kun viimenen kirjotus 30.11. No kai niillä kiirettä pukkaa.. -.-' Se video/singlehän julkaistiin 5.12. ainakin minun mielestäni, mutta tuskin sitä netissä vielä on. Mutta kannattaa sinnikkäästi etsiä! O.-
- Lady Awa
Miss Kita kirjoitti:
Ihmettelinkin, kun viimenen kirjotus 30.11. No kai niillä kiirettä pukkaa.. -.-' Se video/singlehän julkaistiin 5.12. ainakin minun mielestäni, mutta tuskin sitä netissä vielä on. Mutta kannattaa sinnikkäästi etsiä! O.-
...psyanide kirjotti et se video on kuvattu.
Aikaahan sen jälkeen menee vielä leikkaukseen ja retusointiin ja muihin tehosteisiin ym. :D
Toivottavasti se menee pian Youtubeen tai muualle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74984
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104848- 62833
- 44794
- 48741
- 49674
- 31639
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38526