Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

AI ONKO...???!!!

KITA 2

MIE OON LORDI KIRJASSA KUVIA AWASTA KUN SE OLI PIENI? JOKU VÄITTI NIIN TÄLLÄ PALSTALLA. KUKA SE OLI? MULLE SE KIRJA ON TULOSSA JOULULAHJAKSI.HALUAN TARKEMPAA TIETOA SIITÄ!

6

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Kita

      Juu, mullekin ois vissiin tulossa se kirja joululahjaksi. En tiedä asiasta tarkemmin, enkä välttämättä haluakaan tietää! O.- Sitten koko kirja ois kato tavallaan iso yllätys, että mitä kaikkea siellä on...

      • KITA 2

        VÄHÄN MIETIN


    • Lady Awa

      ...Kyllä. Kirjassa on siis kuvia Lordilaisista lapsena ja Awasta on tosi söpö kuva! Se on siinä joku 3-5v ja se on jossain nurmella ja sil on vaalee polkkatukka ja paperista tehty kruunu päässä ja lakana harteilla. Ja siin kuvatekstis lukee: "Awa,pieni kuninkaallinen" SE ON SIIN TOSI SULONEN! :)

      • Lady Awa

        Siis suosittelen todellakin sitä Mie Oon Lordi-kirjaa. Siin on sikana juttuja/piirroksia nykyisten jäsenien luomisen eri vaiheista ja mm. Awan ouvun valmistuminen alusta loppuun. Sekä se miten Awa päätyi bändiin ja Mr.Lordin tenttaus Awalle ennen kuin se pääsi Lordiin :)
        Kaikkea kivaa! Siinä kerrotaan myös Lordin hahmojen tarina,myös vanhojen. En muuten tiennykkää et Awa on ollu niin pervo ennen kuolemaansa. :) Sori jos paljastin liikaa.
        Haluan vaa kertoa et kirja ON HYVÄ! Siis se Lordi-Hirviön tarina-kirjahan oli ihan vitsi tohon verrattuna. Tos on melkee kaikki sellasia mitä ei oo aikasemmin tienny. Siinä on mm. Awan ensimmäisen maskin kuva. Näyttää ihan miehen maskilta. :) En halua paljastaa enempää mutta voin vannoa että jos ostat kirjan (se ei mikään mielettömän halpa ole) NIIN ET TAATUSTI TUU KATUMAAN! Oikeesti! :) Se on hyvä!


    • No emmä tiiä!

      Hirviön tarina on ihan turha kun vertaat sitä Mie oon Lordi kirjaan!
      Ku mie ostin Mie oon Lordi kirjan niin se makso 40€, eka ajattelin turhaa meni rahat hukkaan mutta selasin sen läpi niin en kadu yhtään sen ostoa!!!
      Se on mahtava kirja!!! Kannattaa ostaa!

    • No emmä tiiä!

      tosta tekstistä puuttu ''että'' sana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe