MIE OON LORDI KIRJASSA KUVIA AWASTA KUN SE OLI PIENI? JOKU VÄITTI NIIN TÄLLÄ PALSTALLA. KUKA SE OLI? MULLE SE KIRJA ON TULOSSA JOULULAHJAKSI.HALUAN TARKEMPAA TIETOA SIITÄ!
AI ONKO...???!!!
6
357
Vastaukset
- Miss Kita
Juu, mullekin ois vissiin tulossa se kirja joululahjaksi. En tiedä asiasta tarkemmin, enkä välttämättä haluakaan tietää! O.- Sitten koko kirja ois kato tavallaan iso yllätys, että mitä kaikkea siellä on...
- KITA 2
VÄHÄN MIETIN
- Lady Awa
...Kyllä. Kirjassa on siis kuvia Lordilaisista lapsena ja Awasta on tosi söpö kuva! Se on siinä joku 3-5v ja se on jossain nurmella ja sil on vaalee polkkatukka ja paperista tehty kruunu päässä ja lakana harteilla. Ja siin kuvatekstis lukee: "Awa,pieni kuninkaallinen" SE ON SIIN TOSI SULONEN! :)
- Lady Awa
Siis suosittelen todellakin sitä Mie Oon Lordi-kirjaa. Siin on sikana juttuja/piirroksia nykyisten jäsenien luomisen eri vaiheista ja mm. Awan ouvun valmistuminen alusta loppuun. Sekä se miten Awa päätyi bändiin ja Mr.Lordin tenttaus Awalle ennen kuin se pääsi Lordiin :)
Kaikkea kivaa! Siinä kerrotaan myös Lordin hahmojen tarina,myös vanhojen. En muuten tiennykkää et Awa on ollu niin pervo ennen kuolemaansa. :) Sori jos paljastin liikaa.
Haluan vaa kertoa et kirja ON HYVÄ! Siis se Lordi-Hirviön tarina-kirjahan oli ihan vitsi tohon verrattuna. Tos on melkee kaikki sellasia mitä ei oo aikasemmin tienny. Siinä on mm. Awan ensimmäisen maskin kuva. Näyttää ihan miehen maskilta. :) En halua paljastaa enempää mutta voin vannoa että jos ostat kirjan (se ei mikään mielettömän halpa ole) NIIN ET TAATUSTI TUU KATUMAAN! Oikeesti! :) Se on hyvä!
- No emmä tiiä!
Hirviön tarina on ihan turha kun vertaat sitä Mie oon Lordi kirjaan!
Ku mie ostin Mie oon Lordi kirjan niin se makso 40€, eka ajattelin turhaa meni rahat hukkaan mutta selasin sen läpi niin en kadu yhtään sen ostoa!!!
Se on mahtava kirja!!! Kannattaa ostaa! - No emmä tiiä!
tosta tekstistä puuttu ''että'' sana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751131
- 741124
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 34727
- 49704
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118567