Kytkypuhelimen koodin purku !?

Missä Sivu.

Missä on se sivu millä saa purettua kytkypuhelimen koodin ( jokin ohjelma )olen kerran löytänyt sen sivun mut nyt on sivu hukassa

12

10560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmia huoltoon viemisess...

En suosittele,takuu raukeaa!!.

• EI kannata!.

Muistakaa että teitä on varoitettu,jos tuohon lankeatte!!.

• sdffds
        EI kannata!. kirjoitti:

Muistakaa että teitä on varoitettu,jos tuohon lankeatte!!.

http://www.goedkoopunlocken.nl/fi/ tuossa osoitteesa joku ohjelma. mutta en tiiä toimiiko se..

• Nuka82
        sdffds kirjoitti:

http://www.goedkoopunlocken.nl/fi/ tuossa osoitteesa joku ohjelma. mutta en tiiä toimiiko se..

Juu, huvikseen ei kannata alkaa sekoittamaan puhelinta ja 'kytkyä'.

Kauheen vaikea keksiä tavalliselle käyttäjälle hyvää syytä purkaa lukitusta.

• pilipali

Itse myös kaipailen sivua missä olisi purkukoodit N-sarjan puhelimelle, nähtävästi niitä ei vielä ole keksitty...???

• Nuka82

Kertokaa mulle nyt miksi ihmeessä haluatte purkaa lukituksen!?

• Näin on
        Nuka82 kirjoitti:

Kertokaa mulle nyt miksi ihmeessä haluatte purkaa lukituksen!?

Varastettu luuri...

• Raimondon

Tällä löytyy muutama vaihtoehto,mutta toimivuudesta ei aina ole takeita. Jotkin sivustot kertovat laskevansa koodin operaattorin ja imeinumeron perusteella,mutta haluavat siitä rahaa.
      Kannattaa ehkä kokeilla ensin ilmaisia vaihtoehtoja.
      Jokut kertovat puhelimen lukittuvan jos koodin syöttää väärin viisikertaa,itse olen syöttänyt vääriä koodeja BB5 Nokialaisiin satoja kertoja ja eivät ole lukittuneet.
      Lisäksi väitteisiin että takuu raukeaa jos purat lukituksen alta kahdenvuoden suhtaudun epäillen.
      Jos maksan puhelimen pois takuun aikana ja saan operaattorilta purkukoodin,niin takuu mukamas loppuu vai??
      Takuun kannalta liene ihan sama koska sen lukituksen purkaa kunhan purku ei vaurioita puhelinta ja softaa.

• HALOO!!.

Älkää olko itsepäisiä ja tehkö mitään sellaista,mitä kadutte jälkeenpäin!!.

• joojoo9

no pakko se purkukoodi on saada ku kytkukauppa jo maksettu ja pitää muijan kortti saada toimii puhelimes ku itellä uusi N97

• Jartsa1982

on ulkomailta saatu käytetty työpuhelin ja kysyy vain network lock salasanaa.. Täytys saada poistettuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6328
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5825
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2813
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2248
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1938
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1098
    Aihe