kummasta on vika löytynyt? viiksestä vai releestä, kun naputtaa vaikka ei ole vilkkupäällä
Peugeot 406 naputtava
5
855
Vastaukset
- edellinen
tätä! se naputtaa vaikka ei ole vilkkupäällä ja tuon naputuksen saa lakkaamaan, kun vilkuttaa sillä molempiin suuntiin niin ajattelin, että oisko tuo viiksessä oleva vika?
- _Veikka
Varmaankin viiksessä hämminkiä. Eikös olekkin niin että itse vilkut ei syty vaan kuuluu vain se naputus?
- näin se on
_Veikka kirjoitti:
Varmaankin viiksessä hämminkiä. Eikös olekkin niin että itse vilkut ei syty vaan kuuluu vain se naputus?
ja loppuu myös tuota viikseä käyttämällä, mutta se on kyllä noin käteen kunnossa olevan tuntuinen, eikä mitenkään hervoton!
Oisin ostanut releen tänään tarvikeliikkeestä, mutta ei näköjään saa sieltä vaan hommattava visiinkin merkkiliikkeestä, jos ei sitten auto-sähköstä löytyisi.
Tuo rele on muuten uutena täysin äänetön ja muistan sen miten alkuun oli outoa, kun ääntä ei kuulunut, mutta nykyään se kuuluu radiopäälläkin helposti - homma 2
näin se on kirjoitti:
ja loppuu myös tuota viikseä käyttämällä, mutta se on kyllä noin käteen kunnossa olevan tuntuinen, eikä mitenkään hervoton!
Oisin ostanut releen tänään tarvikeliikkeestä, mutta ei näköjään saa sieltä vaan hommattava visiinkin merkkiliikkeestä, jos ei sitten auto-sähköstä löytyisi.
Tuo rele on muuten uutena täysin äänetön ja muistan sen miten alkuun oli outoa, kun ääntä ei kuulunut, mutta nykyään se kuuluu radiopäälläkin helpostiItsellä 405 vm.93 ja ihan samat oireet, olin suunnitellut viiksen ostoa pitemmän aikaa mut vika korjaantu itsekseen. Ollut nyt noin 3 kk naputtamatta.
- jee
homma 2 kirjoitti:
Itsellä 405 vm.93 ja ihan samat oireet, olin suunnitellut viiksen ostoa pitemmän aikaa mut vika korjaantu itsekseen. Ollut nyt noin 3 kk naputtamatta.
Samansuuntaisia kokemuksia itelläkin. 406 -96 tekee tuota silloin tällöin. Nyt ei ole pitkään aikaan tehnyt, mutta pari vuotta sitten teki todella usein. Taitaa olla pösön sähkökummallisuuksia. Kannattaneeko uhrata hirveästi energiaa tuon korjaamiseen? Paitsi tieten jos jatkuvaan tekee niin. Mutta tosiaan ei se siitä välttämättä pahene vaan voi mennä parempaankin suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105