Minusta Koivusalolta pitäisi lailla kieltää "elokuvien" tekeminen.
Olen nyt katsonut muutaman ja kaikista on jäänyt paha olo. Kaikki mun ihailemani ihmiset ovat lyöty samaan muottiin ja on vain jäänyt ikävät muistot. Kaikki ovat jotenkin tasapäistetty kuten esim. Sibelius, Irvin, Rautavaara ym. En usko että mitään on enää tehtävissä, sillä Timo ylisuuren egonsa kanssa jyrää kaikki vastustajat. Ja meille katsojille ei jää mitään, muuta kuin Suosalolta näyttävä elokuvamaailman Elmo.
Lex Koivusalo
14
610
Vastaukset
- Filmstarinna
Pekon imagoa on vaikea muuttaa kansakunnan muistissa.
Minäkin ajattelin, että jos Pekko saisi päähänsä tehdä Juicesta elokuvan niin miten saa Suosalosta Juicen?- Nimetön
Siinäpä on Koivusalolle haastetta kerrassaan mutta pahoin pelkään että jo vuoden päästä näemme elokuvan Juicesta joka muistuttaa Irviniä.
Vakavasti ottaen Juice eläessään muistutti erehdyttävästi ulkonäöltään Sibeliusta.
Luulenpa että Timolla on ongelma?
- Wompatinpuolisko
Niin löytyy Suomesta muitakin joiden ei pitäisi tuhlata yhteiskunnan rahoja "taiteeseen" esim. Auli Mantila.
- Kalteva
Tarviiko mennä jokapaikkaan !
Koivusalon elokuvat kestävät hyvin vertailun, mutta ei niitä ole tarkoituskaan katsoa kuin
yksi per vuosi !- Nimetön
ei mulla ole varaa leffalippuihin mutta kun TV:stä tulee ja kun se lupakin on maksettu.
Pakkohan se on kaikki katsoa, en muuten pysty arvostelemaan edes Koivusaloa. Ei mulla sinänsä itse miestä vastaan mitään ole, mutta kun ne tekeleet tekee kiukkuiseksi, muuten niin rauhallisen miehen.
- katsoja
Taasko tää alkaa!
Eikö Timoa vois jättää jo rauhaan?!
Kukaan ei varmaankaan pakota sua tai ketään muutakaan katsomaan sen elokuvia, jos ne on NIIN vastenmielisiä.- niin,
mutta niillä rahoilla, mitä esim. säätiö miehelle antaa, pystyttäisiin tekemään hyviäkin elokuvia.
- Sarnia
Onko Kaksipäisen kotkan varjossa saatavilla myös videona ?
- Mora Leksand
Minusta on typerää ja osoittaa jotakin tämän kirjoittajan ymmärtämyksestä taidetta kohtaan !
Kuten Juice sanoi niin kaikki hänen kappaleensa ovat kuin hänen lapsiaan, joten
eiköhän Koivusalokin yritä tehdä parhaansa ?
Onko pakko mennä elokuviin, jos on jo väärä asenne ennen lipun ostoa ?- Siitä vaan....!
En tosiaankaan tiedä mitä tiedät minun taiteen tuntemuksesta ja siksi katson kyllä jo ammattini vuoksi tietäväni jotain taiteista ja sitäpaitsi eihän minusta ole kysymys.
Jos nyt välttämättä haluat pitää Koivusalon elokuvia taiteena niin siitä vaan, minusta on mukava kuulla että joku saa kosketuksen taiteen hienoon maailmaan jopa niinkin helpolla kuin katsomalla "Pekkoja".
- Radio tekee varkauden
Suomessa valmistetaan niinvähän elokuvia, verrattuna muihin pohjoisen maihin !
Sinulla on vielä otsaa / taitoa / kritisoida kotimaisia elokuvia ?
Osaisitko itse tehdä parempia ja markkinoidan ne yhtä hyvin ?- sanoit.
Markkinoinnista ja myymisestä näissä Koivusalon jutuissahan on kysymys. Siinä tohinassa ei paljon muuta ajatellakaan. Mutta että oikein taidetta,voi herranjestas, anna mun kaikki kestää, onneksi vuosi vaihtuu ja uudet kujeet. Eipäs muuten vertailla Koivusaloa Juiceen, sehän on lähes pyhänhäväistystä.
Muuten, hyvää uutta vuotta kaikille kirjoittaneille toivoo tämän "ketjun" aloittaja ja tsemppiä Timolle kyllä se siitä kunhan antaa ajan kulua ja antaa itsellensä aikaa ajatella ja sitten vasta tehdä.
- Visa Luottamus
Eikö paremminkin Lex Mäkinen ?
Visa Mäkinen oli jo 70-80 luvulla 100kunnan kuuluisin elokuvatuottaja, jonka Koivusalo
kertoo kirjassaan Koomikon kyyneleet esikuvakseen !
Heillä oli myös yhteistöytä jo ennen esimmäistäkään Pekkoa !- unohdin ihan
en tosiankaan muistanut. Selittäähän se asioita mutta se ei tosiasioita voi muuksi muuttaa. Jos hän olisi valinnut esikuvakseen esim. vaikka Risto Jarvan niin emme tiedä mitä olisi tapahtunut? Epäilen kyllä vahvasti, ettei mitään erikoista.
Joskus minusta tuntuu siltä että hänellä on kova kiire paikata Speden jättämää aukkoa ja sitä kautta lyömään rahoiksi mutta kuten jo olemme huomanneet hän on liian kevyt mies siihen tehtävään. Jotenkin tähän tilanteeseen sopisi vaikkapa lainaus Vänrikki Stoolin tarinoista, "Von Döbeln ratsasti aukkoja katsellen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270