TIESITTEKÖ ETTÄ LORDISSA ON OLLUT BASISTI G-STEALER ELI SAMI KEINÄNEN VUOSINA 1996-1999?!!! SE LUKEE MIE OON LORDI KIRJASSA!!
G-STEALER=SAMI KEINÄNEN!!!
3
643
Vastaukset
- siinä lukee -
siis siinä kirjassa nimittäin.
- Miss Kita
siinä lukee -:lle:
No haloo, mitäköhän!? Eiköhän nyt Mie Oon Lordi-kirjassa lue melkein kaikki mahdollinen Lordi-bändistä ja sen historiasta. Hölmö kyssä, sori vaan!
Joo, ja tiesin, että siinä on ollut G-Stealer, mutten tiennyt sen oikeata nimeä. Ja mikäköhän mahtoi olla G-Stealerin rooli/hirviöasu tms.? Saan joululahjaksi ehkä Mie Oon Lordi-kirjan, niin pääsen lueskelemaan ;>. - Lady Awa
Miss Kita kirjoitti:
siinä lukee -:lle:
No haloo, mitäköhän!? Eiköhän nyt Mie Oon Lordi-kirjassa lue melkein kaikki mahdollinen Lordi-bändistä ja sen historiasta. Hölmö kyssä, sori vaan!
Joo, ja tiesin, että siinä on ollut G-Stealer, mutten tiennyt sen oikeata nimeä. Ja mikäköhän mahtoi olla G-Stealerin rooli/hirviöasu tms.? Saan joululahjaksi ehkä Mie Oon Lordi-kirjan, niin pääsen lueskelemaan ;>.SE ON NIMITTÄIN TOSI TOSI TOSI JA VIELÄ KERRAN TOSI HYVÄ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976