Kannattaa vilkaista tämä sivu, jossa on aika voimakasta kemoterapian kritiikkiä, Itse tutkijana olen monessa asiassa samaa mieltä. Kun hengityssuojan, kumihanskojen kanssa tein vetokaapissa tutkimusta eräällä systostaatilla vuonna 1996 Meilahdessa, käväisi mielessä, että jos itse sairastun joskus syöpään, uskallanko ottaa näinkin voimakkaita kemikaaleja, pohdin sitä yhä.
http://www.polymvasurvivors.com/truth_chemo.html
Kemoterapian kritiikkiä
10
3336
Vastaukset
- Kiinnostunut alasta
En ole ammattilainen, mutta tietääkseni solumyrkyt eivät erottele terveitä ja sairaita soluja, vaan myös terveitä soluja tuhoutuu.
Tänne saisivat kirjoitella enemmän asioista tietävät,eikä mutu-tuntumalla.
Olen tehnyt oman valintani,voimakkaista tuhoavista hoidoista kieltäydyn, elinaikani on Luojan käsissä.- ajattelin itse
Ihanaa, hienoa kuulla, että on joku toinenkin, joka on ajatellut itse ja tehnyt oman päätöksensä!
Nyt meitä on ainakin kaksi. Varmaan on vielä muitakin, mutta kaikki eivät uskalla siitä täällä kirjoittaa, koska nämä "oikean päätöksen" tehneet ovat heti ihmettelemässä ja tuomitsemassa.
Eli koska tunsin niin suurta vastenmielisyyttä noita voimakkaita, tuhoavia sytohoitoja kohtaan, niin kieltäydyin niistä myös. Ja juuri samaa ajattelin, että elämäni on Luojan käsissä ja elinpäivämme on etukäteen määrätty. Minä selviän ilman sytohoitoja, jos niin on tarkoitettu.
Aivan hirvittää lukea noita kuvauksia raskaista hoidoista. Koen, että en olisi niitä millään jaksanut ja kestänyt. Ja vielä, kun ei kukaan pysty takaamaan, että ne varmasti auttavat.
Olenkin nyt tutustunut Tohtori Tolosen sivuihin ja syön hänen suosittelimiaan pillereitä ja luotan, että jos tarkoitettu on, niin minä selviän niillä.
Voimia ja Hyvää Joulua sinulle kanssasisar/-veli! - Luojan käsissä
ajattelin itse kirjoitti:
Ihanaa, hienoa kuulla, että on joku toinenkin, joka on ajatellut itse ja tehnyt oman päätöksensä!
Nyt meitä on ainakin kaksi. Varmaan on vielä muitakin, mutta kaikki eivät uskalla siitä täällä kirjoittaa, koska nämä "oikean päätöksen" tehneet ovat heti ihmettelemässä ja tuomitsemassa.
Eli koska tunsin niin suurta vastenmielisyyttä noita voimakkaita, tuhoavia sytohoitoja kohtaan, niin kieltäydyin niistä myös. Ja juuri samaa ajattelin, että elämäni on Luojan käsissä ja elinpäivämme on etukäteen määrätty. Minä selviän ilman sytohoitoja, jos niin on tarkoitettu.
Aivan hirvittää lukea noita kuvauksia raskaista hoidoista. Koen, että en olisi niitä millään jaksanut ja kestänyt. Ja vielä, kun ei kukaan pysty takaamaan, että ne varmasti auttavat.
Olenkin nyt tutustunut Tohtori Tolosen sivuihin ja syön hänen suosittelimiaan pillereitä ja luotan, että jos tarkoitettu on, niin minä selviän niillä.
Voimia ja Hyvää Joulua sinulle kanssasisar/-veli!Ihanaa oli lukea viestisi,useampi tuttavani on menehtynyt syöpään huolimatta rankoista hoidoista.
Itse voin hyvin, enkä ole katunut päivääkään. Onnekseni olen ollut sairaalassa töissä konekirjoittajana, ja minulla on tuttuja lääkäreitä, eivät ole tuominneet, vaan myöntäneet, että rankat hoidot eivät takaa automaattisesti terveyttä.
Hyvää joulun odotusta Sinulle. ajattelin itse kirjoitti:
Voimia ja Hyvää Joulua sinulle kanssasisar/-veli!Ei ole välttämättä tuomitsemista jos ajattelee lähimmäisiään ja päättää ottaa "rankat hoidot" .Se saattaa olla rakkautta toisia kohtaan.Mielestäni Jumalan kässissä on ihmisen elämä otti ne hoidot tai ei, mutta itse olisin valmis ottamaan järjen käteen ja nauttimaan siitä mitä" talo tarjoaa".Olen itse käynyt sytostaattihoidon ja sädehoidon läpi ja minulle on kerrottu että SAATTAVAT aiheuttaa syöpää tai sitten ei.Jättäkää sekin Jumalan sallimukseen. Ei kaikki erimieltä oleminen ole tuomitsemista, saattaa olla hyvinkin raukkautta toista ihmistä kohtaan, joka mahdollisesti pelkää! Itse en ole halunnut ylpeillä sillä, että jätän hoidot käyttämättä, vaikka ei se niin hääviä ollut, mutta ei loppujen lopuksi niin kamalaakaan. Sitä ei kukaan voi tietää ennakkoon, mitä Jumala on meidän elämäämme suunnitellut.Nimittäin hyvää ja iloista.Näiden kokemieni hoitojen jälkeen olen saanut kuin uuden elämän ja nyt elän täysillä nauttien kaikesta eteentulevasta.Ei lääkärit tänäpäivänä ihmisiä hoitoihin patista, itse täytyy ratkaista mitä elämältä haluaa. Mistä tiedät että olet tehnyt oikean päätöksen????? Sinä myöskin paranet sytohoitojen avulla, jos niin on tarkoitettu. Hyvää jatkoa .Älä luovuta.
- Lukekaa asiantuntijan mieli...
seija1944 kirjoitti:
Ei ole välttämättä tuomitsemista jos ajattelee lähimmäisiään ja päättää ottaa "rankat hoidot" .Se saattaa olla rakkautta toisia kohtaan.Mielestäni Jumalan kässissä on ihmisen elämä otti ne hoidot tai ei, mutta itse olisin valmis ottamaan järjen käteen ja nauttimaan siitä mitä" talo tarjoaa".Olen itse käynyt sytostaattihoidon ja sädehoidon läpi ja minulle on kerrottu että SAATTAVAT aiheuttaa syöpää tai sitten ei.Jättäkää sekin Jumalan sallimukseen. Ei kaikki erimieltä oleminen ole tuomitsemista, saattaa olla hyvinkin raukkautta toista ihmistä kohtaan, joka mahdollisesti pelkää! Itse en ole halunnut ylpeillä sillä, että jätän hoidot käyttämättä, vaikka ei se niin hääviä ollut, mutta ei loppujen lopuksi niin kamalaakaan. Sitä ei kukaan voi tietää ennakkoon, mitä Jumala on meidän elämäämme suunnitellut.Nimittäin hyvää ja iloista.Näiden kokemieni hoitojen jälkeen olen saanut kuin uuden elämän ja nyt elän täysillä nauttien kaikesta eteentulevasta.Ei lääkärit tänäpäivänä ihmisiä hoitoihin patista, itse täytyy ratkaista mitä elämältä haluaa. Mistä tiedät että olet tehnyt oikean päätöksen????? Sinä myöskin paranet sytohoitojen avulla, jos niin on tarkoitettu. Hyvää jatkoa .Älä luovuta.
Ota sinäkin selvää faktoista,käy tämän viestiketjun aloittajan mainitsemilla sivuilla. Korostan, että hoitohenkilökunta itse suhtautuu antamiinsa hoitoihin varauksella!
Lukekaa asiantuntijan mieli... kirjoitti:
Ota sinäkin selvää faktoista,käy tämän viestiketjun aloittajan mainitsemilla sivuilla. Korostan, että hoitohenkilökunta itse suhtautuu antamiinsa hoitoihin varauksella!
En kokenut tätä vastaukseksi omaan mielipiteeseeni. Onneksi minun ei tarvitse kiistellä omista mielipiteistäni ja minun käytössäni on maailman paras asiantuntija joka voi varjella ihmisen kaikelta pahalta, myrkyiltäkin!
- Matemaatikko ja syöpäpotilas
Niin. Kun on sairastunut, vaihtoehtoina saattaa olla joko menehtyä tautiin samantien (kuoleman todennäköisyys seuraavan 5 vuoden kuluessa 100%)tai ottaa riski siitä, että lääkkeet aiheuttavat esimerkiksi syövän joskus myöhemmin (kuoleman todennäköisyys seuraavan 5 vuoden kuluessa esimerkiksi 50%). Valinta on vapaa.
Sairastin itse syövän kymmenisen vuotta sitten. Saa arvata, kumman vaihtoehdon valitsin tuolloin.- HOIDOT OHI
Sairastuin syöpään vajaa vuosi sitten. Otin hoidot,en ole tiennyt, että myös hoidot aiheuttavat syöpää?? mitä tarkoitatte??
- Toiveena
HOIDOT OHI kirjoitti:
Sairastuin syöpään vajaa vuosi sitten. Otin hoidot,en ole tiennyt, että myös hoidot aiheuttavat syöpää?? mitä tarkoitatte??
Muistelisin, että piispa Juha Pihkala sanoi, että paraneminen on Luojan kädessä, mutta Luojalta on myös peräisin lääkärien taidot parantaa, ja kannattaa ilman muuta tukeutua lääkärien taitoihin taudeissaan. Jokainenhan saa päättää itse haluaako hoitoja. Sytostaatti- ja sädehoitojen positiiviset vaikutukset ovat useimmilla potilailla suuremmat kuin negatiiviset.
Kyllä monella on syöpä parantunut ja ainakin eteneminen pysähtynyt sytostaattihoidoilla. Tietääkseni pitkän ajan vaikutuksia sädehoidosta voi olla toisen lajin syöpä niinkuin kaikesta säteilystä. Sytostaattien en ole kuullut aiheuttavan syöpää. Ne eivät vaan aina tehoa syöpään ja siksi se uusii myöhemmin.
Ymmärrän, jos jooku ei jaksa raskasta hoitoa, mutta en ihan ymmärrä luovuttamista ennen kokeilua. Kyllähän hoitojen aikana seurataan koko ajan, kannattaako jatkaa, ja mitkä ovat sivuvaikutukset. - Sinulle toiveena...
Toiveena kirjoitti:
Muistelisin, että piispa Juha Pihkala sanoi, että paraneminen on Luojan kädessä, mutta Luojalta on myös peräisin lääkärien taidot parantaa, ja kannattaa ilman muuta tukeutua lääkärien taitoihin taudeissaan. Jokainenhan saa päättää itse haluaako hoitoja. Sytostaatti- ja sädehoitojen positiiviset vaikutukset ovat useimmilla potilailla suuremmat kuin negatiiviset.
Kyllä monella on syöpä parantunut ja ainakin eteneminen pysähtynyt sytostaattihoidoilla. Tietääkseni pitkän ajan vaikutuksia sädehoidosta voi olla toisen lajin syöpä niinkuin kaikesta säteilystä. Sytostaattien en ole kuullut aiheuttavan syöpää. Ne eivät vaan aina tehoa syöpään ja siksi se uusii myöhemmin.
Ymmärrän, jos jooku ei jaksa raskasta hoitoa, mutta en ihan ymmärrä luovuttamista ennen kokeilua. Kyllähän hoitojen aikana seurataan koko ajan, kannattaako jatkaa, ja mitkä ovat sivuvaikutukset.Tiesitkö, että mitä enemmän koulutusta esim. lääkäri tmv. sitä epäilevämmin suhtautuu sytoihin. Ota selvää faktoista. Muuten sytostaattihoidossa käytetään rutiiniannoksia syöpäpotilaisiin,luulitko että yksilöllisesti,ei pidä lainkaan paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1123373Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801240GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys501225- 831192
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351092- 601037
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn28943- 67888
- 53887
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39882