Olen kyllä lukenut mitkä kiinalaiset merkit tulevat keskenään hyvin toimeen, mutta miten on samojen merkkien kanssa?
Onko esim. rotta-rotta hyvä yhdistelmä?
samat merkit yhdessä?
4
703
Vastaukset
- Santtu
Hyvä, että olet aiheeseen jo perehtynyt. Kaksi smaa merkkiä sopii silleen aika hyvin yhteen, mutta ne suhteet eivät yleensä toimi ilman pikku komplikaatioita silloin tällöin. Vähän pitää aina riidellä ja pitää valta taistelua. Yleensä jos ollaan suhteessa eri merkkisen kanssa on toinen selvä johtaja. Sitten, kun ollaan saman merkkisen kanssa on se jatkuvaa valtataistoa. Kumpi teillä määrää kaapin paikan? Se voi myös olla linkitettynä siihen, mikä on länsimaalaiselta horoskoopilta; kauris, oinas, härkä, leijona jne... Se kummalla on pohajalla vahvempi merkki yleensä saa olla perheen johtohahmo.
Kyllä se suttaantuu... Kunhan yhteisymmärrys pelaa!- ei oikeastaan
koskenut minua, olen rotta ja mieheni lohikäärme ja suhde toimii hyvin.
Halusin vain tietoa yleisesti=)
- jos...
No entäs jos molemmat merkit on samoja? Esim. molemmat on sika-vaaka merkkisiä.
- Santtu
Jos molemmat on saman merkkisiä molemmissa niin riitahan siitä tulee ja kaapin paikan epäselvyys, mutta sitten jos välittäminen ja rakastaminen merkitsee mitään niin eiköhän siitä jossain sovussa ja kompromississä selvitä. Toivottavasti ainakin ;)
Saman merkkisillä on silti se joku maaginen yhteys, että joskus he jopa täydentävät toistensa lauseet tai teitävät sanomatta toisen ajatukset. Kaikki vaan ei aina ole "ruusilla tanssimista", mutta missä suhteessa olis sitten. Ketkään ei voi tulla niin hyvin toimeen, että ei ikinä kiisteltäs tai vähän haastettas riitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait883515Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51759Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51512- 291331
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es53926Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70872Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35862Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47820Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4777Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60774