Kuulen sinun usein sanovan
”Voi Luoja..!”
Miltähän se mahtaa maistua, kun pudotat sen huuliltasi,
Minun peiton alla?
Sinä minun iholla
Minä sinussa, sinä minussa – olen sinussa kaikkialla
ja peitto lattialla
Minä pukeudun paljaana sinuun, sinun tuoksuun
Sinä siihen sievään, pieneen kaulakoruun
Kulta älä pelkää, lupaan, en minä raatele sinua
En, vaikka tiikerit tapaakin ahmia saalista
"Voi Luoja..!"
Sinun hiukset keinumassa, avoimena tanssimassa
sinä minuun voihkimassa
"Voi Luoja..!"
Kunhan saisin Sinut
Saisin olla Sinun kanssa
"Voi luoja.."
17
1382
Vastaukset
- olenkohan
se minä. Ihan samoja sanoja olen sanonut, kun olet kirjoittanut tänne nimimerkilläsi. No, se en kuitenkaan ole minä. Kuvittelen vain.
- Tyttö¨¨¨¨
Aina kun tällasta lukee, toivoisi että se olisi itselle... Mutta eipä taida olla. :-) Kerro tuo sille naiselle kenet haluat. Voihan olla että hän tuntee samoin.
- kehrääjä
sitä minäkin tahtoisin...
- voitko
kertoa etunimeni toisen kirjaimen...
- yritys
ok se on A.
- elikkä
yritys kirjoitti:
ok se on A.
en ole se henkilö. Tsemppiä muuten!
- kunhan
elikkä kirjoitti:
en ole se henkilö. Tsemppiä muuten!
vähän "kopasin"! Tiiätkö mitä minun tekisi mieleni kanssa kopasta, voi "Luoja" et arvaa kuinka paljon!
- kirjain
yritys kirjoitti:
ok se on A.
on se ensimmäinen?
- sinua
estää en minä ainakaan, tervetullut olet luokseni. Taidat olla kisumirri etkä tiikeri?
- *M*/~Q~
Kun tuppaan sitä jankuttamaan...
- tuota varmaan
moni muukin. Oikeen hokee *voi luoja, et mua ottaa päähän* :)
- et sä mua hae, mut vastaan ...
Ootko sä asentanu salakuuntelulaitteita mun kotiin?
- hahahaahaaa
En oo asentanu. Ei ehtiny...
- kaulakorusta
vähän enemmän niin tiputaan pois pelistä. Kultaa? riipus? hopeaa...
- ~Tiikerimies~
Hmm.. täällä ovat näemmä ihmiset vastailleet minun 'puolestani' .. höhpöh..
Kaulariipus taitaa olla kultaa/valkokultaa, kai.. se vaan se ihminen siinä sen ketjun ympärillä hohtaa ja hehkuu vaan NIIIIN paljon kirkkaammin ja säteilevämmin että usein huomiokyky, ajatukset ja aistimukset sekoaa ja katoaa... korvat punottaa, sydämessä lehahtaa, ja samalla vaan pitää yrittää pitää pokkaa...
Voi että miten voikin niin pieni, siro ihminen olla niin täyden karaatin puhdasta kultaa *plaah*
Ja silti niin suloisella tavalla kaino ja vaatimaton. - tina
~Tiikerimies~ kirjoitti:
Hmm.. täällä ovat näemmä ihmiset vastailleet minun 'puolestani' .. höhpöh..
Kaulariipus taitaa olla kultaa/valkokultaa, kai.. se vaan se ihminen siinä sen ketjun ympärillä hohtaa ja hehkuu vaan NIIIIN paljon kirkkaammin ja säteilevämmin että usein huomiokyky, ajatukset ja aistimukset sekoaa ja katoaa... korvat punottaa, sydämessä lehahtaa, ja samalla vaan pitää yrittää pitää pokkaa...
Voi että miten voikin niin pieni, siro ihminen olla niin täyden karaatin puhdasta kultaa *plaah*
Ja silti niin suloisella tavalla kaino ja vaatimaton.Minkälainen "koru" siinä on...kultainen,mikä????
- Paha Suvi
Jummi, tässähän täti ihan herkistyypi...
Tuosta runostasi tuli eräät hyvät muistot mieleen, kiitos siitä.
Tänään se tulikin tarpeeseen :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760