Erektiohäiriö-yhteinen ongelma

riinatar^

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa n.puolitoista vuotta onnellisesti,mutta tätä aikaa on varjostanut ongelma:poikaystäväni erektio.
Olemme askel askeleelta edenneet suhteessamme,ja kaikki toimi hyvin siihen asti kun tulimme siihen tulokseen että haluamme rakastella.Siinä vaiheessa kun hänen olisi pitänyt työntyä sisään,erektio lakkasi,eikä enää toiminut.Olemme yrittäneet sen¨jälkeen pari kertaa uudelleen,mutta joka kerta sama juttu.Mutta poikaystäväni ollessa humalassa homma toimii,kun alkoholi rentouttaa..
Olen tullut siihen tulokseen,että yhdyntä jännittää häntä niin paljon,ettei se sitten onnistukkaan.Poikaystäväni on rakastellut ennen minua vain yhden naisen kanssa,silloinkin humassa,joten kokemattomuus voi luoda paineita.Kaipaisin vinkkejä siihen kuinka saisin poikaystäväni rentoutumaan niin,että homma toimisi.Olemme puhuneet asiasta ja olen yrittänyt tukea häntä kaikin mahdollisin tavoin.Hän on pyytänyt minulta aikaa ja sitä olen hänelle antanut.Rakastan poikaystävääni paljon ja tiedän asian olevan kipeä hänelle.Olemme nuoria ihmisiä ja tulevaisuus edessä,lapsia ym suunnitteilla sitten ajan kanssa..
Kaikki muu toimii paitsi seksi,NEUVOJA KAIVATAAN!Kiitos!

8

2784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoletta...

...miehesi on oikeassa, anna ajan kulua. Sitten toimii. Ja kun aika kuluu lisää, toimiin vain selvin päin. Kun edelleen kuluu, ei toimi edes selvin päin.

• nuori nainen

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa yli vuoden ja vasta pari kuukautta sitten yhdyntä onnistui. Yritystä oli ollut jo puoli vuotta. Tämä ei siis ole mikään harvinainen ongelma. Sain vehkeen toimimaan niin, että runkkasin, otin suihin aina välillä ja tein kondomin laittamisesta kiihottavan tapahtuman. Olet varmaan yrittänytkin näin, mutta tärkein vihje on: älä lannistu. Kalu saattaa aivan hyvin kupsahtaa, mutta kyllä se siitä vielä nousee kun tarpeeksi kauan runkkaa. Kiihota siis kumppaniasi, tee jotain uutta ja erilaista niin hän unohtaa pelon.

• liian nopiaan
    • Makaa

Kuin lahna,niin kaikki toimii.

• asennemuokkaus

no mutta nyt on tehty asiasta on selvästi kuolemanvakava.. sun pitää kopeloida ja ottaa suihin aina ja jokavälissä,pitää hauskaa. seuraava tehtävä: sano sille jätkälle, et : "ota housut pois, mä HALUUN imee sun mahtavaa munaas ja niellä kaikki spermat." - niin asia lähtee edistyyn ;)

• seisoppa

Ongelma on Sinulla, poikaystävälläsi on vain liian suuret suorituspaineet. On oltava tosimies ja sen on seisottava pitkään ja kunnolla! Muuten et ole mies etkä mikään.

• sängyssä

Paini hänen kanssaan alastomana sängyssä. Pitää liikkua, eikä vaan maata suorana kuin pölkky.

• Hui!

Poikaystäväsi pelkää selvästi pillua. Jututapa sitä lisää. Sillä saattaa olla muitakin hassuja pelkoja. Saat sitten nauraa niille oikein kunnolla.

Jos puoleentoistavuoteen ei totu pilluun ja lakkaa pelkäämästä sitä niin ongelma voipi olla suht syvällä korvienvälissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe