suomen surkein!

P.V.

TV kanava on epäilemättä TV4. eli nelonen. Eli lopputulos siitä mitä syntyy kun rahan ja vallanhimoinen ministeri Erkko lyö kätensä
sähköiseen mediaan, syntyy ala-arvoinen,raflaava ja homoseksuaalisuuteen kannustava
ykköskanava nelonen. Ihme ylipäätänsä että noin kehnolle kanavalle on myönnetty mitään toimilupia.

Nelosen uutistenlukijan penkki on mitä mainioin mainospaikka, tämän ovat tajunneet itseään mainostavat Viivi Avellaanit ym.
Vaikka todellisuudessa uutistenlukija ei ole mitenkään kiinnostava,
erikoisempi niin ainoa joka näistä tälläisistä hyötyy on roskaviihdekoneisto. Uutistenlukijan työ on informoida oikeista julkkiksista maailmalle, ei itse identifioitua objektiiviksi.
Syy miksi näistä turhista voi lukea roskalehdistä juontaa juurensa siitä
että tänä päivänä painomusteen ja paperin hinta on tullut niin edulliseksi, että lehtikustantajilla on varaa tuhlata sitä turhaan.

Nelosella on "vielä Viivi Avellaanin" jalanjäljillä julkisuudenhakuisuudesta pitävä Baba Lybeck, http://www.iltalehti.fi/viihde/babamp_vi.jpg


Välillä hänestä on hauskaa syöttää roskalehdille paskajuttua esim. esiintymällä maratoonarina. Muija ei edes tiedä että oikeat urheilijat
ja maratoonarit treenaavat parikymmentäkertaa viikossa, leirit ja matkustelu myös, siitä huolimatta hänestä on hauskaa esiintyä
oikeana urheilijana tai maratoonarina roskalehtijutussa jonka todenperäisyys on käsin kosketeltavissa...http://www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/kunto/article120581-1.html

HUH! onneksi minä en kuulu noin epäuskottavan roskalehden tilaajakuntaan, sinäkin voit peruuttaa kauneus ja terveys lehden tilauksesi
tästä linkistä: http://www.asiakaspalvelu.a-lehdet.fi/peruutus/index.mpl

Toinen seikka mikä Babasta on hauskaa on esiintyminen toimittajan tittelillä. Pikainen soittokierros yliopistopiireihin vahvisti sen tosiasian
että Baba Lybeckillä ei ole virallisesti suoritettua akateemista loppututkintoa, se kun on virallinen edetys toimittajan titteliä
käyttävälle.

7

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.V.
    • katsoja

      Itse seuraan ainoastaan Yle Teemaa, YLE 24:ää BBC:tä, Subbaria ja Nelosta. Kun ruotsalaiset osti maikkarin, niin ohjelmaformaatit ovat yksipuoleistuneet. Tosiasia taitaa olla, ettet kuulu kohderyhmään; nuorehkot 20-45v, varakkaat kaupunkilaiset

      • Erkka.kallio

        Mie taas oon kiinnittäny huomiota että tämän nelosen ohjelma on aika paljon homoille suunnattua ohjelmaa? koska kanava on yksinkertaisesti niin pazka niin se yrittää haalia epätoivoisia katselijalukuja seksuaali-
        vähemmistöiltä.


    • onkin...

      roskakanava, homomyönteinen...sanokaas meille esimerkiks vaikka nuorille suunnatuista chateista, siis chattien vanhemmista versioista, yksikin juontaja joka olis hetero.. Ei taida montaa tulla mieleen. Samalla tavalla myös Maikkarilla on julkisuuden kipeitä hörhöjä..

    • Joku hullu amigo

      RASISTEJA OOTTE mitä siittä vaikka nelonen näyttää homoille suunnattuja ohjelmia hitto Suomi on näemmä täynnä rasisteja aina veljeilemässä Hitlerin kannattajien kanssa

      • EiNeloselle

        Ota ensin selvää mitä rasismilla tarkoitetaan.
        Jos nelosen hinttikanava ei kiinnosta kuin homoja niin miksi se olisi heteroiden vika?


    • werty

      Baba on ihana ja missähän ns. roskalehdissä hän vuosien aikana on esiintynyt. ne on korkeintaan varmaan yhden käden sormin laskettavissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe