TV kanava on epäilemättä TV4. eli nelonen. Eli lopputulos siitä mitä syntyy kun rahan ja vallanhimoinen ministeri Erkko lyö kätensä
sähköiseen mediaan, syntyy ala-arvoinen,raflaava ja homoseksuaalisuuteen kannustava
ykköskanava nelonen. Ihme ylipäätänsä että noin kehnolle kanavalle on myönnetty mitään toimilupia.
Nelosen uutistenlukijan penkki on mitä mainioin mainospaikka, tämän ovat tajunneet itseään mainostavat Viivi Avellaanit ym.
Vaikka todellisuudessa uutistenlukija ei ole mitenkään kiinnostava,
erikoisempi niin ainoa joka näistä tälläisistä hyötyy on roskaviihdekoneisto. Uutistenlukijan työ on informoida oikeista julkkiksista maailmalle, ei itse identifioitua objektiiviksi.
Syy miksi näistä turhista voi lukea roskalehdistä juontaa juurensa siitä
että tänä päivänä painomusteen ja paperin hinta on tullut niin edulliseksi, että lehtikustantajilla on varaa tuhlata sitä turhaan.
Nelosella on "vielä Viivi Avellaanin" jalanjäljillä julkisuudenhakuisuudesta pitävä Baba Lybeck, http://www.iltalehti.fi/viihde/babamp_vi.jpg
Välillä hänestä on hauskaa syöttää roskalehdille paskajuttua esim. esiintymällä maratoonarina. Muija ei edes tiedä että oikeat urheilijat
ja maratoonarit treenaavat parikymmentäkertaa viikossa, leirit ja matkustelu myös, siitä huolimatta hänestä on hauskaa esiintyä
oikeana urheilijana tai maratoonarina roskalehtijutussa jonka todenperäisyys on käsin kosketeltavissa...http://www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/kunto/article120581-1.html
HUH! onneksi minä en kuulu noin epäuskottavan roskalehden tilaajakuntaan, sinäkin voit peruuttaa kauneus ja terveys lehden tilauksesi
tästä linkistä: http://www.asiakaspalvelu.a-lehdet.fi/peruutus/index.mpl
Toinen seikka mikä Babasta on hauskaa on esiintyminen toimittajan tittelillä. Pikainen soittokierros yliopistopiireihin vahvisti sen tosiasian
että Baba Lybeckillä ei ole virallisesti suoritettua akateemista loppututkintoa, se kun on virallinen edetys toimittajan titteliä
käyttävälle.
suomen surkein!
7
871
Vastaukset
- P.V.
TÄSSÄ VIELÄ TÄMÄN ROSKALEHDEN JUTTU:
http://www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/kunto/article120581-1.html - katsoja
Itse seuraan ainoastaan Yle Teemaa, YLE 24:ää BBC:tä, Subbaria ja Nelosta. Kun ruotsalaiset osti maikkarin, niin ohjelmaformaatit ovat yksipuoleistuneet. Tosiasia taitaa olla, ettet kuulu kohderyhmään; nuorehkot 20-45v, varakkaat kaupunkilaiset
- Erkka.kallio
Mie taas oon kiinnittäny huomiota että tämän nelosen ohjelma on aika paljon homoille suunnattua ohjelmaa? koska kanava on yksinkertaisesti niin pazka niin se yrittää haalia epätoivoisia katselijalukuja seksuaali-
vähemmistöiltä.
- onkin...
roskakanava, homomyönteinen...sanokaas meille esimerkiks vaikka nuorille suunnatuista chateista, siis chattien vanhemmista versioista, yksikin juontaja joka olis hetero.. Ei taida montaa tulla mieleen. Samalla tavalla myös Maikkarilla on julkisuuden kipeitä hörhöjä..
- Joku hullu amigo
RASISTEJA OOTTE mitä siittä vaikka nelonen näyttää homoille suunnattuja ohjelmia hitto Suomi on näemmä täynnä rasisteja aina veljeilemässä Hitlerin kannattajien kanssa
- EiNeloselle
Ota ensin selvää mitä rasismilla tarkoitetaan.
Jos nelosen hinttikanava ei kiinnosta kuin homoja niin miksi se olisi heteroiden vika?
- werty
Baba on ihana ja missähän ns. roskalehdissä hän vuosien aikana on esiintynyt. ne on korkeintaan varmaan yhden käden sormin laskettavissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 591072
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 41797
- 49740
- 64711
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598