vesimien perusluone

vesimies : nainen

VESIMIES : nainen tai mies

Usein olen mietinyt ja kun lukee vesimiehistä uuseamman henkilön kirjoituksia , mikä on vesimiehien perusluonne . Usein törmää tiettyihin asioihin jotka sopii myös itselleni .

Itse en ehkä ole paras mahdollinen kirjoittaja . Mutta usein huomaa vesimies on luonteeltaan herkkä , tunneihminen , peittää usein ne kuorensa alle . Toiset huomioon ottava , itse usein kakkosena . Päättäväinen tietyllä tavalla oman polkunsa kulkeva . Välillä kaipaa yksioloa , asioita pohtiva . Hetken mielijoteesta erittäin harvoin tekee mitään .
Nauttii hiljaisista hetkistä juuri omien ajatusten selvittämisessä . Suuttuu mutta ei turhan naputtaja , leppyy herkästi . Ei pitkä vihainen . Luottamus jos menettää on erittäin vaikka saada takaisin .

Rakastava ,hellä jos saa vastakaikua toiselta osapuolelta . Ymmärtäväinen , asiat selvittää puhumalla . Tietyt arvot elämänsä suhteen , joista harvoin tinkii . Tunnollinen puurtaja , mutta myös antaa itselle aikaa hegähtää .

25

5937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitusta

      mutta antaisin arvokkaan vinkin: ennen välimerkkiä ei tule tyhjää väliä, vain ja ainoastaan välimerkin JÄLKEEN. Otsikkokin olisi syytä tarkistaa. Näin siis jatkossa.

      Mutta asiaan. Listaus vaikuttaa erittäin vesimiesmäiseltä.

      • emme ole ......

        En todellakaan ole täydellinen . Kehottaisin kyseisen kirjoittajan jälleen miettiä , OLETKO ITSE TÄYDELLISYYDEN PERIKUVA !?

        Virheitä teen kuten kirjoituksessani , ehkä kielioppi , äidinkieli on jäänyt heikoimmaksi piirteekseni .

        MUTTA........

        Ole ystävällinen ja JÄTÄ LUKEMATTA KIRJOITUKSET JOISTA ON VAIN HALU ETSIÄ VIRHEITÄ .


    • veskariN

      Vesimies on usein myös väärinymmärretty, luullaan kylmäksi ja omaa etua ajattelevaksi, mutta pinnan alla tosiaan piilee sellaisia ominaisuuksia, joita kaikki eivät pääse/pysty huomaamaan. Tekee kaiken parhaansa mukaan, mutta todellakin osaa myös nautiskella, eikä siihen välttämättä tarvita mitään isoa asiaa, joku pieni arjen ilo vain. Ja lisäisin, että tarvitsee ajoittain omaa aikaa, ihan omien ajatuksien selvittämiseen. Joskus on pakko pysähtyä miettimään millainen olo minulla on, miten minulla menee...

      • vesimies...

        Totta , väärikäsityksiä tulee . Kylmä , omaa etuaan ajateleva , ei todella ole . Mutta se kaikki ei näe eikä vesimies näytä kaikkia tunteitansa , ominaisuuksia . Osa ei edes halua nähdä tätä puolta . Kylmä kuori , mutta lämmin sydän . Ajatusmaailmassa laittaa monet muut itsensä edelle .

        Pienetäkin arjen ilosta toden totta nauttii , osaa ottaa kaiken irti siitä hetkestä .

        Omaa aikaa , selvittää omia ajatksia , se on itselleni myös päivittäinen illan päätteeksi . Pakko saada olla hetki yksi omien ajatusten kanssa . Miettii paljon omaa elämäänsä sekä rinnalla myös muiden jotka jotenkin liittyy heidän elämän kulkuunsa .


    • Zaplini

      Tosiaan, olen hyvin vapaudenhaluinen, toisaalta helvetin tunnekylmä, asioita kaatava, hieman kapinallinenkin, sosiaalisesti lahjakas mutta silti suhteellisen yksinäinen oman tiensä kulkija, kirjallisuudesta pitävä ja tarinoita kirjoittava, hyvin suorasanainen, temperamenttikas, taivaanrannan maalari, joka silti pitää elämänsä realisuuden rajamailla.

      En uskaltaisi mennä väittämään, että vesimies olisi todella ahne (omia etujansa kaitseva) tai kylmä, lähinnä uskaltaisin todeta, että vesimies osaa olla REALISTINEN meidän maailmassamme ja se joko on toisen mielestä typerää tai sitten erityisen nokkelaa ja fiksu tapaa pitää itsenstä huolta.

      Osaan myös olla ahne ja minulle on tähän tietynlainen käsitys ja teoriakin. Vesimies antaa mielestäni paljon itsestänsä ja on reilu, mutta kun hän huomaa, ettei saa vastapalveluksi mitään muilta ahneilta ihmisiltä, hän itsekin realistisena ihmisenä osaa ymmärtää, että elämä on kovaa ja aina ei tarvitse olla kiltti. Joten nykyään osaan olla hieman saitakin, mutta en läheskään kaikkia tuntemiani ihmisiä kohtaan, enemmänkin heitä kohtaan, jotka ovat minulle näyttäneet kieron luonteensa.

      Minun sisimpääni on ainakin helppo päästä, koska olen tavattoman avoin ja lojaalinen, mutta en kuitenkaan kovinkaan sosiaalinen, tai kyllä sosiaalisuutta löytyy, mutta ei kaikille jaettavaksi, olen huomannut, että vaikenen ja tahdon olla omissa oloissani jos ympärilläni pyörii minun mielestä "ei kiinnostavia ja ei kovinkaan fiksuja" - ihmisiä. Siinä mielessä me taidamme olla yksinäisiä, koska oikeastaan meidän on vaikea ymmärtää muita ja sehän laukaisee sen noidankehän ympärillemme, että toisten on taasen vaikea ymmärtää meitä ja meidän sielunelämäämme.

      Tunne-elämämme on mielestäni hetkistä, osaamme rakastua päätä myöten, mutta en sitten tiedä osaammeko aidosti RAKASTAA? Jos osaamme, emme kauaa, itse vain en osaa.

      Olen elänyt kahdessa minulle pitkässä suhteessa, ensimmäinen suhde oli vaakamiehen kanssa ja kesti 2 vuotta, kunnes tahdoin vain paeta ja lähteä, tunteet olivat kuolleet ja minua ahdisti. Seuraava suhde oli neitsyen kanssa, kesti lähes puolivuotta ja silloin pää jo petti, ensimmäinen vakava suhde kulutti mieltäni liikaa.

      En ole vieläkään sinut itseni kanssa, minua ahdistaa olla näin niin sanottu "paha ihminen", rakastan leikitellä ja ihastua ihmisiin, mutta kun tunteeni syvenevät, minua ei kiinnosta juuri mikään muu kuin itseni tai sitten olen ihastumassa pahasti toiseen ihmiseen.

      Elän aina hetkessä. Jos ihastun johonkin, sitten ihastun. Jos tahdon jotain enemmän, vaihdella suudelmia, puhua söpöjä tai muuta ihastuksen kanssa, olen valmis eroamaan entisestä suhteesta, vaikka olisikin elämäni virhe.

      Vesimies on temperamenttinen. Ei ole mielestäni pitkävihainen eikä muutenkaan tahtoisi aiheuttaa niin sanottua turhaa häslinkiä ympärillensä vaan enemminkin riidan suhteessa hän on se, joka hetken tulistuu ja pyytää anteeksi tai se, joka nostaa kätensä ilmaan ja sanoo "pyh ja pah, minua ei mokoma leikki kiinnosta". Ja herkkiä tosiaan olemme, minun mielestäni kyllä mutta toisaalta jopa hieman jäykkiäkin.

      Itse olen tosin vasta 16 vuotias teini, mutta olen aivan pienestä pitäen ollut tällainen vapaasieluinen vesimies. Tämä ainakin on osa minun perusluonnettani, vapaus, pieni kapinallisuus, persoonallisuus ja realistisuus.

      • vesimies:...

        Toden totta , 16 nuori . Mutta olet kyllä perillä itsestäsi , tiedät omat hyvät että huonot puolesi . Vastaan kun on enemmän aikaa . Mutta todella mielenkiinnolla luin ja kyllä täytyy todeta vesimiehiä ollaan , paljon löytyy samaa !


      • Särkynyt enkeli

        Luin viestisi kokonaan läpi ja hämmästyin... Oot todella nuori ja sun kirjoitukses on kuin aikuisen, paljon nähneen naisen kädestä. Ite oon melkein 30 v. vesimies nainen. Sussa on paljo samaa kuin mussa. Hyvää jatkoo sulle! =)


      • vesimies:...

        Vesimies , paljon yhteistä löytyy !

        Vapauden haluinen toisaalta on ja ei . Asioita kantava ja todella kapinallinen tiettyjä asioita kohtaan . Sosiaalinen , mutta tietyllä tavalla oman tiensä kulkija , tietyssä elämän vaiheessa pehmenee sekin puoli . Suorasanainen se on kyllä voimakaasti ja tempperamenttia löytyy .

        Itsestä huolta pitävä sekä turhan paljon kantaa vastuun myös lähimmäisistään .

        Ahneus se ei sovi kuvioihin itsellä . Mutta reilu ja liiaksikin kiltti luonteeltaan . Saituus se korostuu maalisen mammonan kohdalla jota ei juurikaan arvosta mikäli ei itselleni ole tärkeä .

        Sosiaalisuus ja sosiaalinen luonne , mutta avoimuus ei ole se jota jakaa omasta itsestään . Vetää tietyt rajat asioihin joista puhuu ja kertoo . Kelle ja mistä katso tarkoin .

        Viihtyy omissa oloissa , mutta on hetkiä jolloin kaipaa seuraakin . Se että kiertää jo ne ihmiset jotka kokee liian tunkeilevaksi , mutta taas ei tahdo olla epäkohteliaskaan .

        Rakkautta ja romantiikkaa , osaako rakastaa , vain ei . Se on ikuisuus kysymys . Ehkä vanhempana on tullut joka suhteessa varovaisuutta , katsoo ja antaa mennä omalla painollaan . Se joko kolahtaa tai ei . Rakkauden kohteen täytyy näyttää myös se mitä on sisimmässään , ulkokuori usein pettää . Sisäinen kauneus ns.on se joka kertoo paljon toisesta . Tietty kontakti täytyy saada vastapuoleen , ehkä tässä huomaa kuinka epäröintiä se on . Päätä pahkaa en koe rakkautta ja senki jälkeen tietty luottamus täytyy löytyä toista kohtaan .
        Tunteiden syvyys se tulee monissa muissakin asioissa kuin rakkaudessa .

        Mutta vesimiehet ovat perin hyviä sosiaalisia , huomaavaisia , ajattelevia ihmisiä . Iän kartuessa osa muuttuu osa säilyy , vesimiestä harva saa tietyissä asioissa muuttumaan .

        Iästäsi huolimatta et todella ole paha ihminen , vaan erittäin fiksu nuori . Rohkeutta pohtia todella syvällisemminkin itseäsi . Ehkä jos olisin lukenut tämän samanikäisenä , olisi aikalailla samankaltainen kirjoitus tullut itseltänikin .

        Tsemppiä sinulle ja kirjoita ihmeessä . Omaat erittäin suuren pääoman taidon tuoda jo kirjoittaen asioita itsestäsi , pohtia omaa elämääsi omaa itseäsi .


      • Johnny Savo

        Hetken aikaa jo luulin lukevani ex-vaimoni kirjoittamaa tekstiä. Järisyttävän hyvä kuvaus vesimiehestä.


      • vesimiesnainen yli 30v.

        että ihastuin helposti ja olin valmis eroamaan entisestä suhteesta. liian tasaiset ja rauhalliset miehet saivat minut kyllästymään nopeasti ja minua alkoi aika pian ahdistamaan sellaisten poikien kanssa seurustellessa. en edelleenkään sellaista miestä haluaisi. mutta luotettavan ja uskollisen kylläkin. leikkisyys on asia josta miehessä erityisesti pidän.

        mutta yhdestä kohtaa tunnistan vieläkin itseni, mitä kirjoitit:
        olen huomannut, että vaikenen ja tahdon olla omissa oloissani jos ympärilläni pyörii minun mielestä "ei kiinnostavia ja ei kovinkaan fiksuja" - ihmisiä.

        pidän ihmisten seurasta, mutta tarvitsen, todella tarvitsen niitä yksinäisiä hengähdyshetkiä. jos olen seurassa, jossa on liian pitkään aivan jonninjoutavaa lörpöttelyä, usein alkaa ahdistaa ja lähden mieluummin yksin ulos kävelemään. pidän enemmän syvällisistä keskustelunaiheista. mutta vieläkin tuottaa ongelmia keskittyminen kauan yhteen asiaan. mutta en kertakaikkiaan kestä, että istutaan kahvikupin ääressä pitkään lörpöttäen mitä tahansa puuta heinää, jonninjoutavia asioita. suoraan sanottuna päässä pinna palaa. ja on pakko lähteä pois seurasta, kun tuntuu en kestä tällaista. siis en näe mitään järkeä istua pitkään kahvin ääressä höpöttäen jotain juoruja tai mitä vaan jonninjoutavia asioita. ahdistavaa. todella.

        vesimies tarvitsee yksinäisiä hetkiä. että saa olla omien ajatusten kanssa. hengähtää.

        olen lapsesta asti kokenut itseni erilaiseksi kuin muut ihmiset....


      • vesimies:...
        Johnny Savo kirjoitti:

        Hetken aikaa jo luulin lukevani ex-vaimoni kirjoittamaa tekstiä. Järisyttävän hyvä kuvaus vesimiehestä.

        Totta voi paljon olla samaa , mutta monissa meissä vesimiehissä on samaa tietyt piirteet luonteessa , käyttäytymisessä .
        Ehkä sitä jonkin verran on muuuttunut iän karttuessa keski-ikään .
        Joidenkin asioiden kohdalla olen itse kyllä joutunut toteamaan .

        Mutta tiettyjä piirteitä on toden totta erittäin vaikea muuttaa . Herätti vain mietteen omasi horoskooppimerkkisi .
        Työni puolesta olen joutunut ja oppinut tiettyjä asioita .
        Parisuhteessa ehkä en , olen tämmöinen ja erittäin vaikea taas lähteä muuttamaan joitakin asioita . Tietyissä asioissa on ollut mentävä vastaan .
        Ehkä se elämän kulku on koulinutkin ja opettanut paljon .


      • Minä en ainakaan

        Ikäsi arveluttaa? Kukaan aito vesimies ei 13.5 vuotiaana ala seurustella, se on tosi. Kyllä aito vesimiesnainen on niin itsenäinen ja omia polkujaan kulkeva, ettei moiseen antaudu.


      • vesimies:...
        Minä en ainakaan kirjoitti:

        Ikäsi arveluttaa? Kukaan aito vesimies ei 13.5 vuotiaana ala seurustella, se on tosi. Kyllä aito vesimiesnainen on niin itsenäinen ja omia polkujaan kulkeva, ettei moiseen antaudu.

        EN ITSE TODELLAKAAN PIDÄ IHMEENÄ IKÄÄ , SEURUSTELUN SUHTEN !

        Siskoni alkoi seurustella miltei saman ikäisenä kun kirjoittaja . Ja on edelleen avioliitossa samaisen pojan nyt jo miehen kanssa .


    • vesimiesnainen yli 30v.

      Olen herkkä. olen ollut sitä ihan lapsesta asti. tunneihminen myös, mutta usein ne tunteet kätken sisimpään.

      haluan pyrkiä lähes aina ottamaan toiset ihmiset huomioon-toisaalta aika usein tarvitsen hengähdystilaa muista ihmisistä. joskus vain muiden ihmisten läsnäolo ahdistaa. on pakko päästä olemaan yksin, omien ajatustensa kanssa. mietin paljon asioita.

      Nautin todella hiljaisista hetkistä yksinäisyydessä. etenkin, kun on ollut päivän muiden ihmisten seurassa, tuntuu että tarvitsee päästä "hengittämään".
      Pidän tosin myös ihmisten seurasta. nautin siitä, kun saan kohdata erilaisia ihmisiä, erityisesti jotenkin persoonalliset ihmiset kiehtovat.

      En suutu pienistä asioista. Jos jonkun ihmisen kanssa tulee riitaa, haluan selvittää asiat puhumalla.

      Pikkutarkat ihmiset ärsyttävät minua suunnattomasti. esim.elämästä sellaisen ihmisen kanssa ei tulisi yhtään mitään. tuntuisi en pystyisi hengittämään ja olisin jatkuvasti ahdistunut. en ymmärrä liian pikkutarkkoja ihmisiä.

      en pidä kovin pinnallisista keskustelunaiheista. pinnallisuus muutenkin ärsyttää...

      Niin, on kyllä tietyt arvot elämässä, joista en halua tinkiä.

      Töissä olen aina ollut tunnollinen, ahkera työntekijä...sellainen vain tuli mieleen, että onko teillä muilla vesimiehillä sellaista ominaisuutta, että kaipaatte joskus "tunnustusta" esim. hyvin tehdystä työstä?

      kun kykenen luottamaan siihen toiseen osapuoleen, ja saan vastarakkautta, olen hyvin hellä, rakastava ja leikkisä.

      miehistä olen huomannut elämäni aikana viehättyneeni aika usein kaksosmiehiin...myös joissain vaakamiehissä on sitä jotain. rapumiehet olen kokenut ärsyttäviksi. ne härkämiehet, joiden kanssa olen seurustellut nuoruudessani, koin jotenkin tylsiksi, vaikka miehet ns.kunnollisia olivatkin. naisista kaurisnaiset olen kokenut jotenkin vesimiehen luonteelle liian tiukkapipoisiksi ja ahdistaviksi...

      comments??? onko mitään samoja kokemuksia?

      • vesimies:...

        Totta , jatkoa omille kirjoituksille itsestäni .
        Ainoa on et ehkä itse olen tuhan tarkka tietyissä asioissa kun tehen . Ja itseäni puolestaan taas ärsyttää ihmiset jotka nuttaavat joidenki asioiden töiden osalta liiaksi .

        Pinalliset ihmiset ovat ne jotka saavat arsyttämään , maallista mammonaa hakevat .

        Tuota jäin miettimään en osaa äkkiseltään sanoa minkä tyyppisiä tai horoskooppimerkkejä ystävät ovat ?! Se jäi itseäni kans kiinnostamaan .

        EIKÖHÄN TODELLA LÖYDETÄ PALJON SAMAA ...


      • Zaplini
        vesimies:... kirjoitti:

        Totta , jatkoa omille kirjoituksille itsestäni .
        Ainoa on et ehkä itse olen tuhan tarkka tietyissä asioissa kun tehen . Ja itseäni puolestaan taas ärsyttää ihmiset jotka nuttaavat joidenki asioiden töiden osalta liiaksi .

        Pinalliset ihmiset ovat ne jotka saavat arsyttämään , maallista mammonaa hakevat .

        Tuota jäin miettimään en osaa äkkiseltään sanoa minkä tyyppisiä tai horoskooppimerkkejä ystävät ovat ?! Se jäi itseäni kans kiinnostamaan .

        EIKÖHÄN TODELLA LÖYDETÄ PALJON SAMAA ...

        Täysin "täysjärkinen" vesimieshän en minä ole, kun olen todella aikaisessa vaiheessa hypännyt ikään kuin "vanhempien ihmisten" kenkiin, mutta en luulisi seurustelun liian nuorena olevan mitenkään epäilyttävää?

        Meillä oli ihan hyvä suhde, todella luja ja vahvaside, vanhempamme tulivat toimeen keskenään ja muutenkin olimme tiivis ja hyvä pari. Mutta kun alkoi ahdistamaan, ei sille mitään voi.

        Turhaan ikääni epäilette, ihan 16 vuotias (jos pilkkua n ssitaan, niin olen vasta 15, tammikuun 23 päivä täytän 16, whii) likka olen.


      • vesimies nainen

        Mulla ihan sama toi tunnustusten saaminen! Teen kovasti töitä ja unohdan itseni, mutta sitten haluisin aina saada kuulla kuinka hyvä olin kun tein sen ja sen homman.. Ehkä me veskarit tavallaan ollaan aika itsekkäitäkin. Mehän tehdään tavallaan kuitenkin sen takia toiset onnelliseksi ja muiden eteen paljon töitä että itsellä olisi helpompi olla ja saisi kiitosta ja kunniaa :)


    • Ai eikö?

      Vesimiehen suusta kynttiläillallisella:..., '...en ole koskaan rakastanut sinua..., '.....? ! Myöhemmin....' eikö meidän välillä ole enää mitään....? ? '

      • vesimies:...

        Onko juuri näin , ehkä toisille , mutta ei sopisi oman lunteen kuvaukseeni ilmaista tunteita , asioita .
        Miksi lähtisin kynttiläillalliselle ilmaistakseni asian . Kuka sitten on tämän kokenut , ei ole varmaan unohtanut eikä unohda .

        OLETKO KENTIES KYSYNYT SYYTÄ KOSKAAN , MIKSI KYSEINEN HENKILÖ TEKI TÄMÄN NÄIN ?!


      • ketjun lukija
        vesimies:... kirjoitti:

        Onko juuri näin , ehkä toisille , mutta ei sopisi oman lunteen kuvaukseeni ilmaista tunteita , asioita .
        Miksi lähtisin kynttiläillalliselle ilmaistakseni asian . Kuka sitten on tämän kokenut , ei ole varmaan unohtanut eikä unohda .

        OLETKO KENTIES KYSYNYT SYYTÄ KOSKAAN , MIKSI KYSEINEN HENKILÖ TEKI TÄMÄN NÄIN ?!

        entä sinun oma näkemyksesi asiaan , miksi ko. vesimies toimi niin kuin toimi tälle edelliselle kirjoittajalle? kirjoituksesi perusteella sinulla on sellainen.


      • vesimies:...
        ketjun lukija kirjoitti:

        entä sinun oma näkemyksesi asiaan , miksi ko. vesimies toimi niin kuin toimi tälle edelliselle kirjoittajalle? kirjoituksesi perusteella sinulla on sellainen.

        Kuten totesin , mietin sitä , mutta toisaalta on tarkoitus loukata , saattaa toinen noloon tilanteeseen . Eikö kyseistä asiaa olisi voinut kertoa aiemmin kuin kyseisessä tilanteessa . Oliko nautintoaineilla asiaan vaikutusta , ettei rohjennut ... vain ?!

        Itse en pystyisi tekemään näin , minusta se olisi toisen ns. luokkaaista , tunteilla leikittelyä .
        Asian olisi mielummin kertonut toisenlaisessa tilanteessa . Suorasanainen kun olen .

        Mutta olisin halunnut asian puhuttavan ja selvitettävän loppuun kahden muissa merkeissä . Kahden ilman , kynttiläillallista .


      • Ai ?eikö
        vesimies:... kirjoitti:

        Onko juuri näin , ehkä toisille , mutta ei sopisi oman lunteen kuvaukseeni ilmaista tunteita , asioita .
        Miksi lähtisin kynttiläillalliselle ilmaistakseni asian . Kuka sitten on tämän kokenut , ei ole varmaan unohtanut eikä unohda .

        OLETKO KENTIES KYSYNYT SYYTÄ KOSKAAN , MIKSI KYSEINEN HENKILÖ TEKI TÄMÄN NÄIN ?!

        No tuota. Erikoiseksi tämän tekee se, että niitä rakkaudentunnustuksia kyllä taas välistä pukkaa että ihan hirvittää. Kynttilöitä on kyllä palanut ainakin rekkakuormallinen.EI tämä ole vakavaa. Kysyinkin vaan, että onko tämä skitsoilu tyypillistä vesimiestä. Jokaisella on tietysti omat oikkunsa. Täällä kirjoittavat ei syyllisty tuollaiseen. Rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta,... Niin sanotaan päivänkakkaran terälehdissä. Älkää surko puolestani, kyllä minä pärjään. ;)


    • pekkatherekka

      Hyvin nämä määritelmäsi ainakin minuun sopivat. :)

      • vesimies:...

        Oletko kenties itsekkin vesimies ?!
        ...luultavasti , vain erehdyinkö ?

        KIITOS , pelastit päiväni , ilon pilkku synkkään mieleeni .


    • tyypillinen veskari

      Kuvaus vaan on niin täydellinen versio minusta ettei ole tosikaan :D. Olen hyvin tyypillinen veskari ja jollakin tasolla nautin siitä...toisinaan taas koen sen aika hankalaksi. Helpommaksi asiaa ei tee lainkaan se että olen nouseva vaaka...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe