Kuka tietää nousevista merkeistä?

Vaakanainen

Eli olen syntynyt 19.10. ja kl.00.30 noin, mikä onkaan nouseva merkkini, ja mihin se vaikuttaa? Ja mikä on joku kuumerkki?!

Terkuin vaakanen

5

1779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunny32

      Olet todennäköisesti nousevalta merkiltäsi Leijona. Tarkkaan karttaan tarvitaan kuitenkin myös syntymävuosi ja paikka. Samoin Kuumerkkiin. Kuumerkki vaikuttaa mm. tunne-elämääsi, millainen olet tunteiltasi ja Kuun huonesijainti kertoo paljon myös.

      • Nimetön

        olen aurinkomerkissä leijona ja nouseva rapu, mutta kuun merkin tulkinnoissa on ollut kahta eri tietoa; onko kuu syntymähetkelläni kaksosissa vai leijonassa kun olen syntynyt 4.8.59 klo 00.20 kotkassa ?
        kiitos


      • anonyymius
        Nimetön kirjoitti:

        olen aurinkomerkissä leijona ja nouseva rapu, mutta kuun merkin tulkinnoissa on ollut kahta eri tietoa; onko kuu syntymähetkelläni kaksosissa vai leijonassa kun olen syntynyt 4.8.59 klo 00.20 kotkassa ?
        kiitos

        Ainakin tuon www.astro.fi:n kartan mukaan kuumerkkisikin olisi leijonassa. Käy vaikka itse tsekkaamassa :)

        https://www.astro.fi/index.php?p=3&up=1


    • oinasnainen--

      www.astro.fi

      Sivun ylälaidassa on kohta kartat. Paina siitä, jolloin aukeavalle sivulle tulee lukemaan tee kartta. Sitä klikkaamalla pääset täyttämään tietosi, joiden mukaan ohjelma luo sinulle kartan, josta näkyy kaikenlaista.

      Pallo, jonka sisällä on piste, on aurinkomerkkisi eli sinulla vaaka. Nouseva merkki on kirjainyhdistelmä Asc, jonka myös löydät kartalta. Kuunsirppi kertoo puolestaan kuumerkkisi.

      Nouseva merkki on oman käsitykseni mukaan se, millaisena näyttäydyt ulkopuolisille ja varsinkin vieraille ihmisille. Ilmennät itseäsi siis jonkun merkin kautta, vaikka sisälläsi olisikin vaaka. (Itselläni on juuri niin, että ulkopuolelle näytän jotain aivan muuta kuin mitä oinas sisälläni on. Vieraat ihmiset pitävät minua hyvin rauhallisena ja miellyttävänä, mutta perheeni ja ystäväni tietävät, kuinka olen tulta ja tappuraa.)
      http://astro.saaganet.org/?s=6 tuolta voit lukea juttuja omasta nousevasta merkistäsi :)

      Kuumerkki puolestaan ilmentää tunne-elämääsi. Siitäkin löytyy varmasti googlettamalla lisää tietoa. Itse löysin joltain englanninkieliseltä sivulta tietoa kuumerkistäni, mutta en valitettavasti muista sivustoa enää :(

      Toivottavasti oli apua!

    • maisla

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&conference=4500000000001389&posting=22000000013080645

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe