Olen tässä miettinyt, että kuinka paljon ihmiset arvostavat siivoojien tekemää työtä?
Vaatimuksia taitaa olla esim.kaupan tai toimiston muulla henkilökunnalla. Pienestäkin tahrasta tai "unohduksesta" saatetaan alkaa valittamaan.
Ei voi siivota omia jälkiään, esim. muruja tai kahvitahroja pöydältä, koska illalla tulee siivooja. Roskakorin viereen aletaan kasaamaan roskaläjää. Siivooja on siis se ns. "orja" ja koska on siivooja, muiden ei kuulu tehdä mitään siivoukseen liittyvää.
Miten sinä/työpaikkasi suhtautuu siivoojiin?
Gallup: Kuinka paljon arvostat siivoojan työtä?
7
1098
Vastaukset
- perkeeleen itkupillit
Mikä helvetti teidät saa valittamaan joka asiasta. Eikös siivoojan duuniin kuulu roskien ja kahvitahrojen pyyhkiminen. Tästähän sä saat palkkas, vai mitä??!? Ei se nakkikiskan tätikään valita jos sen pitää paisaa asiakkaalleen purilainen.
- Anis
...ja nostaa ne ohi menneet paperit sinne roskikseen. Turha väittää muuta. Niin te kotonakin teette.
- 30v. siivoojana
Arvaas mitä me vanhat ämmät tehdään tollaisille "asiakkaille" Pyyhitään niiden pöydät,kahvikupit,ym. samalla haisevalla luutulla millä ensin pestään vessan pöntöstä teidän paskatja kuset. Mulle se on aivan sama missä läävässä työskentelette. teen työt mitkä mullen kuuluu mutten yhtään enempää . mutta asiakkaat jotka osaavat arvostaa työtäni saavat myös ylimääräisiä palveluita. Oikein paskasta joulua sulle1
- pl.
Väärä palsta. Ei kai siivoojilta itse tämmöistä voi kysyä!
- joten lue viestit
Etköhän jo saa tolkkua, kun palstoilla on moneen kertaan vastailtu tämän tyyppisiin asioihin. Joten turha jauhaa samaa uudelleen alusta....
- Uramies35
No siivooja on siivooja. Työn jäljestä ei viitti kukaan meillä urputtaa, kunhan joku vie roskat ja luuttuu lattiat. Roskat heitellään vaikka lattialle, se on siivoojan duuni hoitaa ne veke.
Ei kyllä arvostetakaan. Siivooja on vähän semmonen näkymätön robotti. - Marmeladi
Olen itse laitoshuoltaja ja sanoisin tuohon arvostusasiaan että jos et itse arvosta omaa työtäsi,niin ei sitä arvosta kukaan muukaan. Itsestä se kaikki lähtee. Olen sen omakohtaisesti huomannut. Minun työtä arvostetaan ja se myös näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860