Jos te haluatte että teidän peleissä on edes 1000henkilöä niin heittäkää se saatanan kuulapää pois sieltä,se on valmentaja jolla jutut on helvetin kovat mutta teot on täysiä nollia,armahtakaa kannattajat ja heittäkää se kuulapää vittuun ja ottakaa vilu vg-62 tilalle niin jo rupeaa voittoja tulemaan,jos lehkonen jatkaa niin teillä ei ola yli1000 katseliaa loppu kauden peleissä mä en ainakaan tule niin kauan kun toi lehkosen pelle on siellä puikoissa,miten mies joka on saanut potkut sekä hifk:sta että lukosta voi olla noin saatanan täynnä itseään.
Tuton johto
............
1
124
Vastaukset
- Tutofani82
Se on hyvä homma että teidän pienessä päässänne leikkaa edes sen verran että tajuatte pysyä poissa Tuton peleistä! Ei sinne tuollaisia täydellisiä ihmisiä kaivatakkaan jotka luulevat itsestään jotain jotka todellisuudessa eivät ole yhtään mitään! Olisi hienoa nähdä teidät täydelliset siellä valmentamassa, kun kaikki näytätte tietävän ja osaavan! Tuskimpa siitä mitään tulisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498