seksin ostosta

olen mielenkiinnolla seurannut nyt jonkin aikaa täällä viriävää keskustelua seksin ostosta ja myymisestä,itse kuulun jälkimmäiseen "ihmisryhmään". Ei se itsensä myyminen niin kauheata ole,parempi että miehet vierailevat minun luonani, kuin raiskaavat pikkutyttöjä
iltahämärissä.Oma tarinani taitaa olla hyvin tavallinen:rahan ja seksin puutteessa keksin yhdistää kaksi minulle tärkeää asiaa ja hyvin on tuo yhteistyö toiminut.Mieheni ovat fiksuja,keski-ikäisiä(koska en harrasta nuoria) ja puutteessa eläviä vakipanoja tai haluavat kokea jotain uusia kokemuksia,mitä ei kotona voi ehdottaakaan.Tätä harrastan norm pienipalkkaisen päivätyön ohella, en kuitenkaan rikastumaan ole päässyt.Kommentteja???

11

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÖRHÖR

"osapäiväprostituutiosta" saa Anna Kontulan tutkimuksesta.

Se on jännää miten tällainen todella ikivanha (siis kymmeniä tuhansia vuosia Raamattua lainaten)
      ammatti nostatta tunteita edelleen tänä päivänä.
      Etenkin täällä protestanttisessa pohjoisessa.

En ole nähnyt tilastoa italialaisten miesten prostituutiopalvelujen käytöstä,
      mutta oma tuntumani on muutaman (toki lyhyen) visiitin perusteella,
      että luku olisi jotain 60% ja 80% välillä.

• tuskinpa

prostituutio nostattaa tavallisen kansalaisen tunteita mihinkään. Sitä pidetään lähinnä normaalina palveluammattina.

Sen sijaan muutamat kiihkofeministit katsovat, että seksipalvelut ovat about paholaisen keksintö. Seksin vastustamisesta on tullut heille elämän ja kuoleman kysymys. Tällaisen vihan on usein arveltu johtuvan siitä, että feministit ovat kokeneet lapsena insestiä ja seksuaalista hyväksikäyttöä.

• dhhghfhhgdhg
        tuskinpa kirjoitti:

prostituutio nostattaa tavallisen kansalaisen tunteita mihinkään. Sitä pidetään lähinnä normaalina palveluammattina.

Sen sijaan muutamat kiihkofeministit katsovat, että seksipalvelut ovat about paholaisen keksintö. Seksin vastustamisesta on tullut heille elämän ja kuoleman kysymys. Tällaisen vihan on usein arveltu johtuvan siitä, että feministit ovat kokeneet lapsena insestiä ja seksuaalista hyväksikäyttöä.

olette molemmat. Ei se seksin jatkuva ostaminen mitään erityisen normaalia toimintaa ole. Monet sitä kieltämättä kokeilevat jossain vaiheessa eipä silti.

Juttu on etten minä eikä moni muukaan halua äidistään, siskostaan, vaimostaan mitään huoraa joka ei yhtään katso ketä panee liukuhihnalta.
        Se on tunnevammaisen ihmisen merkki.

Nämä suomalaiset ylipainoiset sotanorsut nyt ryhtyvät huoriksi koska heidän saamansa huomio lisääntyy huomattavasti ja miestensä taso paranee kuin ollessaan pubiruusuja. En yhtään ihmettele heidän motiivejaan.

Sen sijaan nuori kaunis suomalainen neito joka myy itseään melkein KELLE TAHANSA on kyllä menettänyt todennäköisesti kosketuksensa elämäänsä pahemman kerran.

• totta joka sana!
        dhhghfhhgdhg kirjoitti:

olette molemmat. Ei se seksin jatkuva ostaminen mitään erityisen normaalia toimintaa ole. Monet sitä kieltämättä kokeilevat jossain vaiheessa eipä silti.

Juttu on etten minä eikä moni muukaan halua äidistään, siskostaan, vaimostaan mitään huoraa joka ei yhtään katso ketä panee liukuhihnalta.
        Se on tunnevammaisen ihmisen merkki.

Nämä suomalaiset ylipainoiset sotanorsut nyt ryhtyvät huoriksi koska heidän saamansa huomio lisääntyy huomattavasti ja miestensä taso paranee kuin ollessaan pubiruusuja. En yhtään ihmettele heidän motiivejaan.

Sen sijaan nuori kaunis suomalainen neito joka myy itseään melkein KELLE TAHANSA on kyllä menettänyt todennäköisesti kosketuksensa elämäänsä pahemman kerran.

alkavat vain ylijäämänaiset, ne jotka ovat moneen kertaan jätetty eivätkä ole kenelläkään kelvannut. nämä ylijäämalehmät saavat nautinnonsekaista tyydytystä nähdessään hikisen ylijäämä vanhan äijän kiimassa huohottavan. nuoret tytöt alkavat tyhmyyttään, ja katuvat sitä jälkeenpäin ja syövät psyykenlääkkeitä lopun elämäänsä.

• tajutkaa jo epätoivoiset
        tuskinpa kirjoitti:

että HUORA EI OLE AMMATTI EIKÄ PALVELUAMMATTI. HUORA ON PIMEÄN TYÖN TEKIJÄ JOKA SAA VEROTONTA TULOA EPÄTOIVOISILTA ÄIJILTÄ. HUORAA EI LÖYDY MISTÄÄN AMMATTILUOKITUKSISTA.

• augustulus
        tajutkaa jo epätoivoiset kirjoitti:

että HUORA EI OLE AMMATTI EIKÄ PALVELUAMMATTI. HUORA ON PIMEÄN TYÖN TEKIJÄ JOKA SAA VEROTONTA TULOA EPÄTOIVOISILTA ÄIJILTÄ. HUORAA EI LÖYDY MISTÄÄN AMMATTILUOKITUKSISTA.

Lakkaako putkimies olemasta ammatti, jos joku ko. toimeentulokeinon harjoittaja tekee pimeätä työtä eikä maksa veroa? Mitä ovat luokitukseltaan ne toimeentulokeinot, joita ihmiset eläkseen harjoittavat, mutta jotka eivät listalla ole? Mitä kriteerejä toimeentulokeinon on täytettävä, jotta se hyväksytään ammatiksi?

Mahtavatko olla listalla: sauvakävelijä, tuhattaituri, astronautti, tuulentekijä, ennustajaeukko.

• sinäkö huora?

ilmoitat iäksesi 49 v. sellaisella ei ole mitään jakoa huoramarkkinoilla, koska keski-ikäiset lihavat ukkomiehet jahtaavat nuoria huoria. jokta ikänsä puolesta sopisivat heidän tyttäreksi. eli juttusi on keksittyä paskaa.
      nimimerkkisi takaa löytyy 99,9 % varmasti huorien puutteesta kärsivä sairaalloinen ylijäämäukko.

• onpa sulla ihmeellisiä ajatuksia,voin vakuuttaa, että
        täysin väärässä olet. Minä olen just sellainen kuin kerroin ja mun asiakkaani eivät etsi nuoria tyttöjä,vaan aikuista naista,kuvittele:sellaisiakin on olemassa. Hyvää joulunjatkoa kaikesta huolimatta...

• juu, totta
        annrie kirjoitti:

onpa sulla ihmeellisiä ajatuksia,voin vakuuttaa, että
        täysin väärässä olet. Minä olen just sellainen kuin kerroin ja mun asiakkaani eivät etsi nuoria tyttöjä,vaan aikuista naista,kuvittele:sellaisiakin on olemassa. Hyvää joulunjatkoa kaikesta huolimatta...

epätoivoisille läskimahaisille ukkomiehille kelpaa ylijäämä vanha lehmäkin kun nuoria horoja ei riitä kuin murto-osalle.

• totta...

oli vain tuo että huoraamalla ei ministerin palkkoihin pääse, vaikka epätoivoiset huoran puutteessa elävät äijät yrittävät niin palstalla väittää. huorien puute saa ylijäämä-äijät kirjoittamaan epätoivoista paskaa : -)

• nikke48

enkä ehtinyt ottaa kantaa tähän mielenkiintoiseen kirjotukseen.Hieno näkemys ,tietenkin olen samaa kysymystä lähestynyt toisesta suunnsta ja pirun tyytyväinen palveluihin mitä olen kokenut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8409
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2338
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2172
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1697
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      35
      1602
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1123
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      17
      985
    Aihe