Ihana, kamala odotus

Milla.M

Etoo, janottaa, turvottaa, väsyttää, närästää. Selkään jomottaa, alavatsaa nipistelee,pissattaa jatkuvaan ja vatsakin toimii. Mutta silti on ihanaa kun tietää, että siellä se pieni ihmisen alku köllöttelee masussa ja aiheuttaa äipälle nämä vaivat :) Onko muuten muita heinämammoja?

17

1212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhannuksena ehkä

täälläpä yksi juhannus mamma olisi, juhannus pv la... oireita ei juurikaan, rinnat vähän aristaa, ja pikku nippasuja alavatsassa sillontällöin, eipä muuta, onneksi...vielä. rv 11 4

• heinämamma

Mulla ei kyllä vielä juuri mitään oireita. Ehkä vessassa saa käydä vähän useammin kun yleensä ja jotain pieniä nipistyksiä tuntunu masussa. Rv 7 5 menossa. Millä viikolla sinä? Jollakin laskurilla laskin lasketun ajankin, 23.7 näyttäis olevan =) Onko teille ensimmäinen tulossa? Meille on ensimmäinen ja siksi kai kaikki onkin niin vierasta ja uutta... Ja NIIIN IHANAA =D

• Milla.M

minulla olis laskurin mukaan 7 1 ja laskettu aika 27.7, saas nähdä muuttuuko se ja mihin suuntaan eka ultrassa. Meille tämä pienokainen on jo neljäs, joten ihan uusi juttu ei ole, tosin joka ikinen kerta se tuntuu yhtä uudelta ja ihanalta. Mukavaa odotusta!

• joooooop

en tunne vielä mitään oireita , enkä juuri onnellisuuttakaan. molempien vanhemmille on kerrottu ja niiden mukana koetettu elää tätä. Kaverit on enemmän innoissaan kun me. nyt on rv 11. kait se vaan on niin outoa, tarttis jotain konkreeettista...

• _______

La on 10.7 eli rv 9 ollaan menoissa täällä. Rinnat ja vatsa on turvoksissa ja hellät, ummetusta, väsyttää ja painoa tullut jo 4-5 kg lisää. Enkä minä osaa mitään riemua tästä repiä. Vanhemmille kerrotaan jouluna. Pelkäämpä, että heidän innostus tuntuu minusta (ainakin alkuun) pelkästään rasittavalta. En pysty yhtään samaistumaan tällaisiin "ihanaa, kestän kaiken kun se pikku nyytti on tuolla" -juttuihin :(

Olen myös miettinyt, että ehkä se ajatus muuttuu, kun näkee ultran tai jotain...

• Heinämamma2007

Toinen tulossa eikä vielä oikeastaan ole mitään oireita ollut, pientä vellovaa oloa lähinnä iltapäivisin. Laskettu aika 12.7, noin.

• prinsessa22

.."heinämamma".. laskettu aika 21.7. Tuossa jo kirjoittelinkin omista oireistani, onneksi on pahoinvointi kuitenkin helpottanut jonkin verran.

-Prinsessa

• laskujen

mukaan laskettu aika 27.7. - tarkentuu ultrassa, joka tehdään vasta tammikuun 3. pv. Esikoinen tänään 6kk, joten hyvin pieni ikäero tulee olemaan :-) Esikoiselta ei mitään oireita eikä ongelmia koko raskauden aikana, saapa nähdä olenko tällä kertaa yhtä onnekas!

• 14.7.

joka muuten on miehen syntymäpäivä.. mul ollu kamala olo nyt n. 3 vkon ajan, heti aamusta iltamyöhään, eikä yölläkään oikeen osaa nukkua kunnolla. iltapäivisin heti töiden jälkeen oksennan yleensä, ja olo on muutenki sumuinen. syödä pitää tunnin välein. ja tänään sit iski viel hiiva. o, kaikesta tästä valituksesta huolimatta vauveli on hyvin tervetullut. mut enpä ois uskonu odotuksen olevan näin rankkaa. ihan kuis ois koko ajan karsee krapula..

• Tiijuliini

Onhan meitä... Jo toinen samaan aikaan...:) Vaihdoin nimimerkkiä. Yritän nyt samalla vastata sähköpostiisi.Olen kovin väsynyt ja laiska ollut koko tähänastisen raskauden.

• rv 40+5

Mä oon kärsiny raskauden aikana kaikista muusta vaivoista paitsi peräpukamista.. oli 20 viikkoo pahoinvointia, verta rupes tulee jo ruokatorvesta oksentaessa kun oli paikat niin ärtyny.. veristä vuotoa tuli tuolta alapäästä.. kauhian aikaseen jouduin lopettaa kaiken liikunnan kun teki niin pahaa ym ym

Mut silti en ikinä vaihtais raskauttani mihinkään!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nykyään tekee jo vähän tiukkaa kun ei oikein enää jaksais.. mut silti oon onnellinen :)

• Milla.M

hetken jo löi tyhjää että kukakuka...,mutta sitten hokasin :)Tervetuloa laiskojen kerhoon, samoja oireita on ilmassa. Töissä pitäisi jaksaa vaan uurastaa.

• tellu80

kans yksi odottelija. Oltii edellisissä raskauksissa myös samaa aikaa täällä. Mä tosin olin aika alussa kun sä jo poistuit kuviosta. Eli mun esikoinen on 1v...ikäeroa tulee 1v7kk. Laskettua aikaa en tiedä tarkalleen koska kuukautiskierto ei päässyt säännöllistymään edellisen raskauden jäljiltä. Heinäkuussa joka tapauksessa.

• Sone

Onnea vaan tosi paljon, oot tällä palstalla taas odotus meinigeissä!!!! :D Hienoa!

Mie vaan muuten vaan notkun täällä "kateellisena" lueskelen odotus juttuja ...;) heheh

• Milla.M

"latinkia" piippuun ja yritystä päälle niin olet kohta itsekin täällä ;)

• Milla.M

enpäs tunnistant sinua uudesta nickistä ennenkuin kävin katsomassa galleriasivuas...hitsin vitsi!
        Ei oo tullu viime aikoina pidettyä paljoo yhteyksiä muuta kuin lähettelemällä jos jonkinlaista kiertarimeiliä...*nolo*

• Sone
        Milla.M kirjoitti:

enpäs tunnistant sinua uudesta nickistä ennenkuin kävin katsomassa galleriasivuas...hitsin vitsi!
        Ei oo tullu viime aikoina pidettyä paljoo yhteyksiä muuta kuin lähettelemällä jos jonkinlaista kiertarimeiliä...*nolo*

paljon piettyy yhetyksiä, miulta jäi palstakin unholaan jossain vaiheessa, nyt sitten taas innostunut täällä pyörimään. Kiireitä ollu töissä ja kotona plus sairastelut ja kohta on muuttokin edessä.. Sellasta meillepäin :D

Juu tosiaan nimimerkki on vaihtunut, vaihtelu virkistää :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe