Lauantai 9.12.2006

Papio1

Raitis lauantai tänään.

18

1084

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on, minä jo runoilin tuolla yleistä päihteistä palstalla lauantain aloitusketjun, otin pois ja tulin tänne, eli raitis lauantai!!

• aahoohoo

ollaan! Korvanlehtiä myöten: tiistaiks pitäs opetella yks laululeikki ja mulla ei oo ku sanat, sävel ja koreografia puuttuu. Mistä helekatista mä ne puristan?

Siinä laulussa sanotaan et "pole, pole jalkaa" ja se on ainoo minkä voisin älytä tehä ilman ohjausta mut muu on hepreaa.

Vaan onhan seki jo jotain - voisin panostaa omaan osaamiseen kaikki voimavarat ja hypätä vaikka tasajalkaa.

Ja minähän otan sitte kaikki vinkit huomioon tuon leikin suhteen - jos vaikka joku osais neuvoo.

• aahoohoo

unohtu sanoo että selvin päin ja nicoretet maistuu kamelin paskalle.

• vähän sanoja tuossa laulussasi?Mä kyllä polkisin jalkaa:Oikealla 3 kertaa ja sitten vasemalla 3 kertaa ja oikein voimallisesti:)
        Mahtaakohan lauluusi kuulua sanoja "riemullisista hetkistä"Jos,niin sitten voisit leijailla pitkiä kaarroksia kun keijukainen,kädet ylhällää ja sormia leyhytellen.t pörri

• aahoohoo
        pörri.1 kirjoitti:

vähän sanoja tuossa laulussasi?Mä kyllä polkisin jalkaa:Oikealla 3 kertaa ja sitten vasemalla 3 kertaa ja oikein voimallisesti:)
        Mahtaakohan lauluusi kuulua sanoja "riemullisista hetkistä"Jos,niin sitten voisit leijailla pitkiä kaarroksia kun keijukainen,kädet ylhällää ja sormia leyhytellen.t pörri

"iso ilo alkaa
        hulivilivei!"

Tuo kohta on vielä auki.

• pörri.1

lauantaita kaikille!Ei muuta kun mietintämyssypäähään ja pähkäilemään,
      et ollakko vai eikö olla.
      No,selvinpäin ainakin aion olla:)t pörri

• Oskari2

Lämmin ja raitis päivä taas tulossa.

• ma-sa

Eipä ole aikaa eikä haluja juopotella tänäänkään.Kaikkia muita haluja kyllä sitäkin enemmän.Töissäkin pitäs ehtiä käymään.Eipä tässä muuta tällä kertaa.Hyvää ja raitista lördaagia kaikille sitä haluaville.

• miettimiset miettinyt tälle päivälle.Eilen vaikertelin tuota flunssan tuloa,
        niin nyt päätin etten sitä jää sänkyyn pähkäilemään,ei se siitän miksikään muutu.
        Lähden pistämään veronpalautukset kiertoon:)Pieni laulunpätkä tähän:

Jollei jouluna ole lunta,voiko joulupukki tullakkaan......t pörri

• ma-sa
        pörri.1 kirjoitti:

miettimiset miettinyt tälle päivälle.Eilen vaikertelin tuota flunssan tuloa,
        niin nyt päätin etten sitä jää sänkyyn pähkäilemään,ei se siitän miksikään muutu.

niitä mun palautus rahoja näkynny siellä päin.Ne lähti kiertoon jo heinäkuussa.Aika outo kummajainen tuo rahakin.Ja kyllä se pukki tulee ei ole ennenkään lumesta ollut kii.

• eilen ehdotin
        pörri.1 kirjoitti:

ihan hyvällä lääkkeeksi flunssaan, mutta sefu on katsonut aiheelliseksi poistaa.
        Selvänä sinne avantoon tietenkin, kuten minäkin.

• ambivalenttineN
        pörri.1 kirjoitti:

"Jos ei ois lunta, täällä ei ois mitään tuttua..."

en tiiä kuka laulaa, mut aika osuva kappale tähän harmaaseen ja syksyiseen joulukuuhun.

• Cettuz!

Raitis lauantai!

• mussukka1

Espanjassa lumimyrskyjä ja me vaan katsellaan ruohon viheriää. Piti käydä naapurissa ja tuosta omalta maalta revin vesiheinää kanoille. Olen saanut aikaiseksi perunalaatikot ja omat sinapit tänään.
      Ei nuo ahoon askeleet sujuisi minulta edes juovuksissa. Siis teen johtopäätöksen, että selvänä sentään saan viimeiset joulukortit kirjoitettua ja puitakin lisättyä saunaan.
      Pimeydestä oikein hyvää lauantai-iltaa kaikille.

• ambivalenttineN

Kotona taas. Oli kyllä ihanaa olla sukulaisten luona. Ajattelin, että voisin muuttaa itä-suomeen ensi vuoden puolella. Siis mikäli saan asunnon ja töitä sieltä päin. Ongelma on myös siinä, ettei mun sukulaiset halua mua hirveen mielellään sinne asumaan. Niiden mielestä mun on ihan hyvä ja järkevää asua täällä etelässä. Kait ne aattelee että musta on sit liikaa harmia tai jotain. Mut ei musta ole. Otan vastuun omasta elämästäni eikä kenenkään tartte olla musta huolissaan tai olla mun lapsenvahti. Miksköhän ne ei osaa ajatella asiaa niin? Olinhan esim. nyttenkin raittiina koko lomailun ajan ja sama raittius jatkuu myös himassa tän illan. Ehkä sukulaiset ei vaan luota muhun vielä, mut pitäishän sitä ihmiselle antaa mahdollisuus ees yrittää pärjätä itekseen ja raittiina uudella paikkakunnalla.

• aahoohoo

Siellä päin tallustelee karhuja vastaan. Palstan Itä-Suomen pojat voi todistaa.

Parempi sinunki on tepsutella pikkukengillä valaistuilla kaduilla, eiks vaan. Siellä nyt loskassa ja lumikinoksissa porskuttamaan!

• ambivalenttineN
        aahoohoo kirjoitti:

Siellä päin tallustelee karhuja vastaan. Palstan Itä-Suomen pojat voi todistaa.

Parempi sinunki on tepsutella pikkukengillä valaistuilla kaduilla, eiks vaan. Siellä nyt loskassa ja lumikinoksissa porskuttamaan!

...mutta kun ei siellä oo yhtään sen enempää lunta kuin täälläkään. Eiku oli siellä tosiaan yks pieni lumikinos, mut hyvin siellä piikkareilla pysty käveleen :) Mitä karhuihin tulee, niin emmä niitä pelkää, nehän on lutuisia turveloita :)

Tiiäkkö muuten, että itäsuomalaiset ihmiset on paljon mukavampia kuin eteläsuomalaiset? Tosin miesehdokkaita siellä ei välttämättä ole kovinkaan paljoo, koska asukkaita on vähemmän. Mut eihän määrä korvaa laatua :)

• aahoohoo
        ambivalenttineN kirjoitti:

...mutta kun ei siellä oo yhtään sen enempää lunta kuin täälläkään. Eiku oli siellä tosiaan yks pieni lumikinos, mut hyvin siellä piikkareilla pysty käveleen :) Mitä karhuihin tulee, niin emmä niitä pelkää, nehän on lutuisia turveloita :)

Tiiäkkö muuten, että itäsuomalaiset ihmiset on paljon mukavampia kuin eteläsuomalaiset? Tosin miesehdokkaita siellä ei välttämättä ole kovinkaan paljoo, koska asukkaita on vähemmän. Mut eihän määrä korvaa laatua :)

mä tiesin että itäsuomalaiset on mukavia - miehän oon Karjalan tyttölöi ite.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe