on tullut rosk..., siis viestejä enemmän kuin aikoihin eikä kukaan purnaa jumittamisesta - ei ole totta tällainen....*koputtaa puuta*
-------------------------------------------------
Mutta yksi juttu närästää allekirjoittanutta ja PALJON:
Tuo "Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkki on vain ja ainoastaan siihen tarkoitukseen, EIKÄ omien mielipiteiden esittämiseen minulle. Tästä eräs henkilö kyllä tunnistaa itsensä.
Ei täällä ko. henkilöä vainota eikä jahdata noissa joskus pitkissäkin ketjuissa eikä mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta en enää jaksa sitä jatkuvaa postaamista - tiedoksi, että ne linkit menevät suoraan "Poistetut"-kansiooni AVAAMATTOMINA (ja sieltä aina etiäppäin!), koska en enää viitsi edes avata niitä, tuskin edes lukea.
Joten se linkitys loppukoon nyt. Saapuvan postini joukossa on asiallisiakin poistopyyntöjä ja palstoja on vahdittavanani muitakin, joten pyyntöni lienee vähintään kohtuullinen. Ylläpidon puolellakin kenties ihmetellään tätä postausta - eikä poliisilla tällaisen penkomiseen ja tutkimiseen ole aikaa eikä mielenkiintoa, tämä ihan tiedoksi.
------------------------------------------------
Tässä tämänkertainen - ja huomenta taas kaikille *mietinkin jo, mikä puuttuu*
Terveisin, MM.
Siis tännehän
8
937
Vastaukset
- aliisa
ja oikein mukavaa viikonloppua :)) Kyllä oli todellakin hienoa eilen kirjotella,kun palvelin pelasi...
mitenkähän jatkossa - jos vihdoin alkaisi toimia yskimättä ja köhimättä....*ne serverit siis*
- S-Y
Hyvin pelitti illalla juhlan aikaan,ei liiemmin tökkinyt...missäs olit,kun et tullut mukaan ilonpitoon ;))
>missäs olit,kun et tullut mukaan ilonpitoon ;))<
Olin saunassa 20 - 21 välisen ajan, ja sen jälkeen nysväsin yhden ohjelman tähän koneeseeni - enkä viitsinyt kuin vilkaista tänne.
Kyllä minä tänne hyvin näin aamullakin kerkiän....- S-Y
Man-of-Mystery kirjoitti:
>missäs olit,kun et tullut mukaan ilonpitoon ;))<
Olin saunassa 20 - 21 välisen ajan, ja sen jälkeen nysväsin yhden ohjelman tähän koneeseeni - enkä viitsinyt kuin vilkaista tänne.
Kyllä minä tänne hyvin näin aamullakin kerkiän....varmasti saat tarpeeksi, jo päivänmittaan näistä viesteistä ;)) "nysväsin" aika veikee sana ;DD
Jahas,jos lähtis hieman tuonne ihmisten ilmoille,moikka.
- Alien-8
Ikävä kyllä noita häiriköitä ja mieleltään epätasapainoisia löytyy joka junaan..:(
- Danskuu
eilen kopsanneeni tänne ihan suoraan juicenbiisin, mut en voinut vastustaa ja tiesinkin sen tehdessäni, että se poistetaan, mutta ei se haittaa, siitä huolimattakin Juice oli rautaa ja on vieläkin ja kyseinen biisi on suloinen "musta aurinko nousee" en kopsaa uudestaan, kun ei biisikään soi päässäni enää :DDD
Samalla järjestin yhden viestin verran lisähommia sulle. Saisit kyllä oikeasti kiittää minuu, että sait tekemistä syystä, jotta joku painoi linkkiä "ilmoita asiattomasta viestistä" :DDDD
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663