Miten voi löytää puolison RY:ltä? Vai onko suviseurat ja maakunnalliset seurat siihen omimpiaan? Tuntuu, että uskovaisena on naispuoleisia ihmisiä enemmän kuin miehiä. Miten kaikille voi löytyä uskovainen puoliso? Tai, eihän sitä ole kaikille siunattukkaan. Serkkuni on yli 30, uskovainen, eikä koskaan seurustellut. Pitääkö tässä siirtyä maailmaan jotta saa puolison?
Puolison löytäminen
8
1157
Vastaukset
- poroisäntä
Suviseuroista nuorison iltakirnusta uskovainen puoliso parhaimmin löytyy.
- juttuhan on näin
Puolison, kuten ystävienkään, EI TARVITSE olla uskovaisia. Ota niin paljon hyviä ihmisiä lähellesi kuin pystyt, huolimatta siitä ovatko uskovaisia vai ei. Sieltä se puoliso sitten löytyy. Uskoontulon eteen täytyy kokea jotain sellaista mikä pakottaa uskomaan. On ihan mahdollista että puolisosi tulee uskoon vasta sinut tavattuaan.
- docc
Paavalin 2. Epistola Korinttolaisille, luku 6.
14. Älkäät vetäkö ijestä epäuskoisten kanssa; sillä mitä oikeuden on vääryyden kanssa tekemistä? eli mitä osallisuutta on valkeudella pimeyden kanssa?
15. Ja mikä sovinto on Kristuksella belialin kanssa? taikka mikä osa on uskovaisella uskottoman kanssa?
16. Eli kuinka Jumalan templi sopii epäjumalain kanssa? Sillä te olette elävän Jumalan templi, niinkuin Jumala sanoo: minä tahdon heissä asua ja heissä vaeltaa, ja minä tahdon olla heidän Jumalansa, ja heidän pitää oleman minun kansani. - Pattitilanne
Minulla on vähän samanlaisia ongemia kuin avaajalla.
Voitko kertoa mitä minun pitäisi uskottoman tyttökaverini kanssa tehdä jotta hän tulisi synnintuntoon. - sentään!
docc kirjoitti:
Paavalin 2. Epistola Korinttolaisille, luku 6.
14. Älkäät vetäkö ijestä epäuskoisten kanssa; sillä mitä oikeuden on vääryyden kanssa tekemistä? eli mitä osallisuutta on valkeudella pimeyden kanssa?
15. Ja mikä sovinto on Kristuksella belialin kanssa? taikka mikä osa on uskovaisella uskottoman kanssa?
16. Eli kuinka Jumalan templi sopii epäjumalain kanssa? Sillä te olette elävän Jumalan templi, niinkuin Jumala sanoo: minä tahdon heissä asua ja heissä vaeltaa, ja minä tahdon olla heidän Jumalansa, ja heidän pitää oleman minun kansani.opinkappaleitanne-kas kun et nouki lauseista sopivia sanoja tai kirjaimia-syyntyy kirjaimellisesti uustulkintaa?
- docc
sentään! kirjoitti:
opinkappaleitanne-kas kun et nouki lauseista sopivia sanoja tai kirjaimia-syyntyy kirjaimellisesti uustulkintaa?
tarkoitatko, että nuo kappaleet ovat ulkona asian yhteydestä? Jos luulet niin, niin mene vaikka ja tarkista, niin huomaat, että juuri tästä asiasta puhutaan.
Miten itse ymmärtäisit sitten kyseisen kohdan? - Raamatunlukija
Pattitilanne kirjoitti:
Minulla on vähän samanlaisia ongemia kuin avaajalla.
Voitko kertoa mitä minun pitäisi uskottoman tyttökaverini kanssa tehdä jotta hän tulisi synnintuntoon.Se on Jumalan työ. Ihminen ei voi synnintuntoa ottaa.
- ole.
Valitettavasti sen saat itse arvailla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750