TEPON SHOKKIVIHJE(ET)

Isä Inarista

Katsokaa Stadin kundin vihjeet osoitteesta http://pokeribonuksia.jconserv.net/viewtopic.php?p=392#392

Siellä on muun muassa shokkitietoa HIFK-ottelusta. Kerroin on jo laskenut ja laskee edelleen. Jos tämä ei toteudu laskee Teppo housuunsa.

Teppo puhuu:

"Tepon vetovainu on taas löytymässä, sillä tällä viikolla on jo tullut taas voittoa. Tässä rivi:

Ässät - HIFK 1 2,55 (HIFK pelaa tällä hetkellä liigan huonointa jääkiekkoa. Joukkue ei enää luota valmentaja Francisiin, joka valmentaa tänään varmastikin viimeistä otteluaan HIFK:n peräsimessä. Uskon, että HIFK ei edes halua voittaa ko. ottelua, koska se antaisi jatkoaikaa Francisille. Pelatkaa nopeasti, sillä kerroin tulee laskemaan ennen ottelua)

Blues - JYP 1 1,55 (Tähän voisi laittaa yli maalin voitonkin, mutta laitetaan nyt näin varmuuden vuoksi)

SaiPa - Ilves 2 2,30 (Harmi että Häkkinen taitaa olla tänään maalissa. Toisaalta niin piti olla Jokerit-pelissäkin. Voi tulla tiukkakin peli, mutta luotetaan, että Jokereiden nöyryytys ei ollut sattumaa)

KalPa - Lukko 2 1,90 (Katsoin ottelun Bluesia vastaan. Jos nyt jäällä on edes osa siitä Lukosta, niin yv:llä tulee maale Lukolle monta)

Kerroin: 17,27

ps. nyt ei ole nappulakauppaa"

Teppo vihjaa lisää:

"Tällaisen rivin vedin lauantai-illan ratoksi. Ihan mahdollinen osua, mutta vaatii taivaankappaleita kohdilleen.

Middlesbrough - Wigan 2 3,70 (Melko hyvä kerroin. Middlesbroughin peli ei ole vakuuttanut yhdessäkään pelissä, jonka olen nähnyt tällä kaudella)

Jokerit - Pelicans 2 5,00 (Aravirran taktiikka vei Kerhoa torstaina. Miksei veisi tänään narreja?)

Bolton - West Ham ( 1) 1 3,30 (Bolton on kova kotijoukkue, mutta onko näin kova?)

Kerroin: 61,05"

Käykää toteamassa itse Tepin kädenjälki ylläolevasta osoitteesta. Minä peesaan, mitä te teette?

9

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gampleri

Mistäs Tepi tietää hifkin sisäsistä asioista??

• rauli

• Isä Inarista
        rauli kirjoitti:

seuraat, niin onhan tosta tietoa jo joka puolelle mm. täällä
        http://www.urheilulehti.fi/

Tepon mielestä Sihvosen journalismi on kaikessa virheellisyydessään ja epärehellisyydessään moraalitonta. Teppo sanoi että tolla kaverilla ei ole juurikaan hajua jääkiekosta.

• Kenraalielin

Mä peesaan ton ylemmän. Saa nähä joutuuks stadin kundi laskeen housuunsa? Vai laskeen housunsa? Sitä tuskin kukaa haluu nähdä ;)

• VarmaNakki

Lähdetään tähän mukaan. Toi Ilves peli kyllä arveluttaa mut..tepi on tepi

• LSO:n mies

Kai Teppo tajuut että susta tulee joulukinkku jos tää rivi ei onnistu?

• Isä Inarista
    • ....

Eikö voitaisi yhtä kaikki lopettaa tuo teppo-leikki ja olla asiallisesti?

• Mr. Moron

Teppo, kerro tän viikon lottorivi, kun sä tiedät kaiken! Kiire, ei oo enää kun pari tuntia aikaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe