Vanhanen on valehtelija

Hyvä pääministeri

Matti Vanhanen on hyvä pääministeri, mutta valehtelija. Viimeksi Susan tapaamisesta..

Tuollainen valehtelu on väärin, ovat syyt mitkä tahansa,

16

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asennossa?

      teille juorumummoille ja hamemiehille pitäisi paljastaa yksityiselämästä kaikki. Kumma, että ette vaadi pääministeriä paljastamaan "Me Naiset ja Akkamaiset Miehet" - lehdessä missä asennossa Matti pani Susania ja käyttikö kondomia?

      • Valehtelija.

        Valehtelustahan minä puhun, en muusta..


      • Takaa päin

        Pienimunaset onnistuvat sieltä parhaiten.


      • oikaisu

        Mitä se meille kuuluu paniko vai ei, vai kävikö
        niin kuin Kälviällä.
        Kyseessä oli vain se, että valheella on lyhyet
        jäljet.


      • tienneet!hahahahaha!
        oikaisu kirjoitti:

        Mitä se meille kuuluu paniko vai ei, vai kävikö
        niin kuin Kälviällä.
        Kyseessä oli vain se, että valheella on lyhyet
        jäljet.

        Juorumummot ja -ukot ne ovat totuuden tienneet. Jos ei muuten niin Seiskasta saa aina vahvistusta uskoon.


      • Se..
        tienneet!hahahahaha! kirjoitti:

        Juorumummot ja -ukot ne ovat totuuden tienneet. Jos ei muuten niin Seiskasta saa aina vahvistusta uskoon.

        Se ei olisi liikaa vaadittu maan pääministeriltä.


    • millä tapaa

      Lehdissä on väitetty että Matti ja Susan tapasivat netissä eikä kaupassa mutta sehän on vale.

      Netissä ei voi tavata toista ihmistä, jos näin olisi tässä on koolla suuri joukkotapaaminen keskustan palstalaisilla.

      • Niin,,

        Niin kuin Matti tapasi Susanin.... Sinähän sanoilla saivartelet oikein aitokepulaiseen tyyliin..


      • tavannut nyt sinut
        Niin,, kirjoitti:

        Niin kuin Matti tapasi Susanin.... Sinähän sanoilla saivartelet oikein aitokepulaiseen tyyliin..

        nyt kun keskutelemme täällä netissä?

        Kerroppa se.


      • Sinäää..
        tavannut nyt sinut kirjoitti:

        nyt kun keskutelemme täällä netissä?

        Kerroppa se.

        Sinä saivartelet sanoilla.

        Mutta se on selvää, että Matti Vanhanen valehteli sanoessaan tavanneensa Susanin kauppakeskuksessa kun tapasi netissä.

        Tapaaminen voi olla muutakin kuin kasvokkain näkemistä. Katso asia jostakin kielioppikirjasta.

        Mutta niin kuin jo sanoin; kepulipuoleen sanoilla saivartelua pahimmillaan.


      • kännykkänumerosi,
        Sinäää.. kirjoitti:

        Sinä saivartelet sanoilla.

        Mutta se on selvää, että Matti Vanhanen valehteli sanoessaan tavanneensa Susanin kauppakeskuksessa kun tapasi netissä.

        Tapaaminen voi olla muutakin kuin kasvokkain näkemistä. Katso asia jostakin kielioppikirjasta.

        Mutta niin kuin jo sanoin; kepulipuoleen sanoilla saivartelua pahimmillaan.

        niin jätän sinut tekstiviestillä.


      • Keskustalaislogiikkaa..
        kännykkänumerosi, kirjoitti:

        niin jätän sinut tekstiviestillä.

        Keskustalaislogiikkaa on, ettei netissä tavata, tapahtuuko jättäminenkään tekstiviestillä?? Tapaaminen voi tapahtua henkilökohtisesti, jättäminen tekstiviestillä... Kepulogiikka kertoo paljon paljon Keskustasta...


      • kirjoitettu että
        Keskustalaislogiikkaa.. kirjoitti:

        Keskustalaislogiikkaa on, ettei netissä tavata, tapahtuuko jättäminenkään tekstiviestillä?? Tapaaminen voi tapahtua henkilökohtisesti, jättäminen tekstiviestillä... Kepulogiikka kertoo paljon paljon Keskustasta...

        Vanhanen ja Kuronen tapasivat netissä mutta sitten paheksutaan että Vanhanen lopetti suhteen tekstarilla eikä vaivautunut tapaamaan Kurosta ilmoittaakseen suhteen loppuvan.

        Jos Vanhanen olisi ilmoittanut suhteen loppumisen netissä olisi se katsottu tapaamiseksi ja kaikki olisi mennyt seurustelusääntöjen mukaan.

        Tekstiviesti siis ei ole tapaamista mutta netissä kirjoitettu viesti on, näin se on lehdessä lukenut ja sillon sen täytyy olla totta.


    • taas luulee

      että saulin taannoinen ilmoitus jäädä pois
      politiikasta ei olisi valhe. Tällainen saulin
      valehtelu on väärin, ovat syyt mitkä tahansa.

    • Häivä Orkonen

      Matti ei valehdellut koko jupakan aikana.

      Susa tuli Matin asunnolle pyytämättä ja yllättäen. Onhan Matilla kaksi korvaa joilla kuulee yhtä ja toista.

      Häivä Orkonen (kesk)
      Tukkirila

      • Kun,,

        Kun lapset ja vaimo olivat poissa. Ja pakotti Matin sukupuoliyhteyteen vaimo Merjan ja Matin yhteisessä makuuhuoneessa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3258
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      971
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      698
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe