Oikea Jumalan seurakunta

epäilijä

Mistä uskova voi tietää, että on "oikeassa Jumalan seurakunnassa" matkaa tekemässä.

12

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskova

Tosiasia on, ettei sitä kukaan voi tietää. Jokaiselle oikea Jumalan valtakunta on se, jonka uskoo omalla kohdallaan oikeaksi.

• epäilijä

??????

• Mutkalla
        epäilijä kirjoitti:

??????

Mutkalla on ihmisen mielonen.
        Varsinkin jos lapsena löytää vierailulla
        sukulaisensa saarnamiehen vaatekaappiin Shere Hiten
        seksiraportin. Tai sen jälkeen aikuistuttuaan
        löytää yhden SRK-aatteen puhujamiehen täyttämästä lottokuponkia tv:tä katsellessaan sairaalassa.

• epäilijä
        Mutkalla kirjoitti:

löytää yhden SRK-aatteen puhujamiehen täyttämästä lottokuponkia tv:tä katsellessaan sairaalassa.

En ymmärrä... Olen hakenut oikeaa Jumalan valtakuntaa jo vuosia... minua kehotetaan vaan ottamaan kaikki iltalääkkeet.. ei Jumalan valtakuntaa lääkkeillä löydä....

• vl-mummi
        epäilijä kirjoitti:

En ymmärrä... Olen hakenut oikeaa Jumalan valtakuntaa jo vuosia... minua kehotetaan vaan ottamaan kaikki iltalääkkeet.. ei Jumalan valtakuntaa lääkkeillä löydä....

Jumalan valtakunta on täällä maan päällä, siellä missä Jeesuksen omat ovat.
        Yhdenmukaisesta uskosta ja rakkaudesta tunnistat heidät.
        Et missään muualla kuule samanlaista opetusta ja puhetta kuin Jumalan seurakunnassa.:.sillä täällä puhuu itse Jumala Pyhän Henkensä kautta lastensa suulla.Täällä on syntien anteeksi antamus,joita ei enää Jumalakaan muistele.

Ota vastaan kutsu Jumalan valtakuntaan. Jumalan valtakuntaan pääset parannuksen kautta , uskomalla omat syntisi annteeksi Jeesuksen nimessä ja kalliissa maahan vuotaneessa sovintoveressä .

Ne on tämä anteeksiannon kautta myös anteeksi taivaassa Isän edessä.

• glasu
        vl-mummi kirjoitti:

Jumalan valtakunta on täällä maan päällä, siellä missä Jeesuksen omat ovat.
        Yhdenmukaisesta uskosta ja rakkaudesta tunnistat heidät.
        Et missään muualla kuule samanlaista opetusta ja puhetta kuin Jumalan seurakunnassa.:.sillä täällä puhuu itse Jumala Pyhän Henkensä kautta lastensa suulla.Täällä on syntien anteeksi antamus,joita ei enää Jumalakaan muistele.

Ota vastaan kutsu Jumalan valtakuntaan. Jumalan valtakuntaan pääset parannuksen kautta , uskomalla omat syntisi annteeksi Jeesuksen nimessä ja kalliissa maahan vuotaneessa sovintoveressä .

Ne on tämä anteeksiannon kautta myös anteeksi taivaassa Isän edessä.

Mene paikkakuntasi rauhanyhdistyksen seuroihin. Siellä sinulle avautuu myös vl-mummin sanoma.

• *-------------*
        Mutkalla kirjoitti:

Älä ihmispoloinen latso viallista ihmistä,vaan etsi oikeaa Jumalan sanaa. Kaikki ihmiset,myös Jeesuksen omat ovat syntisiä ja kaikin puolin viallisia ihmisiä.
        Jos alkaa etsimään Jumalan valtakuntaa sieltä,missä ei syntisiä ihmisiä olisi,ei sitä koskaan löytyisi.
        Älä etsi synnittömyyttä,vaan niiden anteeksi antamusta.

• *------------*

Tarkoitatko,että jokainen voi,Raamatun vastaisesti,uskoa mihin huvittaa ja silti pelastua?
        Jeesus jätti käskyn,etsikää ensin Jumalan valtakuntaa,niin teille kaikki sen ohessa annetaan.
        Jumalan valtakunnassa kaikuu ainoa oikea Jumalan sana ja sitä käskettiin etsiä.
        Jos millä tahansa uskolla pelastuisi,niin eihän tarvitsisi mitään etsiäkään. Sen kun ottaisi ensimäisen,joka vastaan tulee.

Jumalan valtakunnasta Luthet kuitenkin sanoo,että sen voi perkele kyllä peittää eriseuraisuudella ja pahennuksella.
        Ja samoin sanoo Luther: Jumala myös taitaa kaikkinaisella virheellä ja puutoksella salata,että sinä siitä hokaraksi tulet ja väärin sinä tuomitset. Ei tahdo näyttää,mutta uskottaa.

• vl- mummi
        *------------* kirjoitti:

Tarkoitatko,että jokainen voi,Raamatun vastaisesti,uskoa mihin huvittaa ja silti pelastua?
        Jeesus jätti käskyn,etsikää ensin Jumalan valtakuntaa,niin teille kaikki sen ohessa annetaan.
        Jumalan valtakunnassa kaikuu ainoa oikea Jumalan sana ja sitä käskettiin etsiä.
        Jos millä tahansa uskolla pelastuisi,niin eihän tarvitsisi mitään etsiäkään. Sen kun ottaisi ensimäisen,joka vastaan tulee.

Jumalan valtakunnasta Luthet kuitenkin sanoo,että sen voi perkele kyllä peittää eriseuraisuudella ja pahennuksella.
        Ja samoin sanoo Luther: Jumala myös taitaa kaikkinaisella virheellä ja puutoksella salata,että sinä siitä hokaraksi tulet ja väärin sinä tuomitset. Ei tahdo näyttää,mutta uskottaa.

Aivan oikein. Näin usko on peitetty monilta vikojen ja virheiden alle.

• ei ole tieto

tai paikka jossakin (oikeassa tai väärässä seurakunnassa) vaan oikea usko on elävä ja toimiva
      yhdysside Jumalan ja ihmisen välillä. Tässä "kanssakäymisessä" Jumala puhuu ihmiselle Pyhän Henkensä kautta niiden ihmisten suulla, jotka Hän on kulloinkin tehtäviinsä valinnut. Se, joka uskoo Jumalan sanan omakohtaisesti Jumalaa ja Hänen hyvää tahtoaan epäilemättä, saa, mitä Jumala lupaa, so täydellisen armahduksen Herran Jeesuksen ansion tähden. Vain elävä usko, jonka yksin Jumala voi ihmiselle lahjoittaa, liittää ihmisen seurakuntaan, joka on oikea.

• putoaa pohja..

Jäävät merkitsemittömiksi. Kuka enää viihtyy väärässä, kun oikea, joka vetää kaikki todelliset (vanhurskaat) kristityt yhteen ja yhteistyöhön, lähtevät liikeelle ja menevät paljon pidemmälle / perille asti. Kuin mihin nämä ns."seurakunnat" eli väärät, paikoilleen polkemaan (luopumuksen tilaan) jääneet ja siihen tyytyväiset, ovat jääneet!

Tähän tulee jo alkaa valmistautua itse kunkin, sillä se hetki on lähellä, kun tämä yhdistyminen alkaa ja yhteistyö käynistyy.

Jeesuksen nimessä, viisaat herätkää, nouskaa ylös ja nostakaa päänne, on ylkää vastaan liikeelle lähdön aika! Muistakaa että, tahrat ja rypyt pitää poistaa! Vähänen palvelijansa.

• *-------------*

Itse epäilyksineni käännyin Jumalan puoleen ja pyysin Häneltä ymmärrystä Raamatun sanomaa kohtaan ja johdatusta oikeaan uskoon,jos en siinä ole.
      Pikkuhiljaa ja varovasti availlen Jumala onkin ohjannut minua ymmärtämään sanaansa ja näkemään,että juuri näin saarnataan Hänen kansansa parissa.
      Kun itse olen tutkinut raamattua ja kuullut seuroissa sitä selitettävän juuri niin,kuin uskoin ja ymmärsin,en sen parempaa neuvoa ja tukea voinut saada.
      Tiedän olevani turvassa niin kauan,kuin jaksan turvata Jumalaan ja jättäytyä Hänen armosanansa siunattuun rauhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5405
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2176
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1790
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      142
      1742
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1525
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1328
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      210
      926
    Aihe