Olen selaillut näitä tämän palstan juttuja ja huomannut että puhut itsestäsi avoimesti. Olen itse ollut aina lihava ja haluaisin kysyä sinulta muutamaa asiaa? Oletko ollut pienestä asti lihava? Oletko hajottanut painollasi huonekaluja? Onko sinua "siunattu" inhottavilla raskausarvilla? Oletko aina ollut suosittu naisten keskuudessa? Olen utelias koska itselläni panoa 153 ja olen kamppaillut edellämainittujen asioiden kanssa koko lapsuuteni ja nuoruuteni. Ikää 19.
Kysymyksiä "kotleetille"
67
4497
Vastaukset
- kirjoitusvirhe....
siis painoa. Panot ovatkin toinen tarina.
Olen ollut ihan pienestä pitäen lihava. 7 vuotiaana painoin 35 kg, ala-asteen lopussa 13-vuotiaana 67 kg, ylä-asteen loputtua painoin noin 100 kg. Intin loputtua 21 vuotiaana 128 kg. Jatko-opintojen aikana painoin noin 140 kg molemmin puolin. Työelämään siirtyessä olin noin 150 kg paikkeilla.
Huonekaluja ei ole tullut "järjestään" hajotettua :) Parempi on kuitenkin jättää heiveröiset huonekalut rauhaan. Kuten olen jo aiemmin maininnut, niin olen saanut hajalle yhdestä käsinojallisesta tuolista toisen käsinojan ja taitettavasta vieraspedistä pari pingotettua sälettä läpi, mutta se ei siis varsinaisesti hajonnut.
Raskausarpiakin on tullut jonkin verran eri puolille kehoa aina olkapäistä lähtien.
En nyt ollut mitenkään suosittu nuoruudessa naisten keskuudessa ja olin myös aika ujokin ja esiintyminen oli aivan kauhea juttu koulussa. Varmuutta rupesi tulemaan jatko-opintojen ja intin käymisen aikoihin.- jos vaan vastaat
Miten on suosio ollut naisten keskuudessa nyt aikuisena? Olen ymmärtänyt että paino ja ympärysmitta on vielä lisääntynyt tuosta 150 kilosta. Ja jostain olin lukevinani että käyt uimassa. Kehtaatko todellä näyttää muille raskausarpista vatsaasi?
Ja vielä, jos kävelet rappuja ylös tai alas niin näetkö mihin astut? (jos nyt ylöspäin rappuja pystyt kulkemaan) jos vaan vastaat kirjoitti:
Miten on suosio ollut naisten keskuudessa nyt aikuisena? Olen ymmärtänyt että paino ja ympärysmitta on vielä lisääntynyt tuosta 150 kilosta. Ja jostain olin lukevinani että käyt uimassa. Kehtaatko todellä näyttää muille raskausarpista vatsaasi?
Ja vielä, jos kävelet rappuja ylös tai alas niin näetkö mihin astut? (jos nyt ylöspäin rappuja pystyt kulkemaan)Aikuisena suosio on ollut selkeästi parempi jo senkin takia että olen sinut itseni kanssa. Nuorempana sitä en ollut oikein millään muotoa.
Nyt painoa on 218 kg, kuten joku aika sitten kerroin jossain viestissä.
Tottahan minä kehtaan uimahallissa käydä vaikka raskausarpia onkin. Arvet ovat tosin jo vähemmän näkyviä ja kesäinen rusketus on ollut hyväksi.
Metrin ponnaria ei ole tullut kokeiltua uimahallissa noin viimeiseen 10 vuoteen eikä myöskään ole tullut hypättyä kolmesta metristä kuten vielä intti-ikäisenä.
Rappuja tulee käveltyä päivittäin ainakin pari kerrosta edestakaisin. Eipä sitä nyt täysin näe, mihin sitä on astumassa, mutta vielä on pysytty portaissa pystyssä :)- koko juttua
kotleetti kirjoitti:
Aikuisena suosio on ollut selkeästi parempi jo senkin takia että olen sinut itseni kanssa. Nuorempana sitä en ollut oikein millään muotoa.
Tottahan minä kehtaan uimahallissa käydä vaikka raskausarpia onkin. Arvet ovat tosin jo vähemmän näkyviä ja kesäinen rusketus on ollut hyväksi.
Metrin ponnaria ei ole tullut kokeiltua uimahallissa noin viimeiseen 10 vuoteen eikä myöskään ole tullut hypättyä kolmesta metristä kuten vielä intti-ikäisenä.
Rappuja tulee käveltyä päivittäin ainakin pari kerrosta edestakaisin. Eipä sitä nyt täysin näe, mihin sitä on astumassa, mutta vielä on pysytty portaissa pystyssä :)Kukaan yli 200kg ei saa naista,ei ainakaan panna koska muna on peittynyt läskeihin.Enkä usko että kävelet portaita.En usko koko kotleetin aitouteen.Joku feikki vaan
- ettei feikkaa
koko juttua kirjoitti:
Kukaan yli 200kg ei saa naista,ei ainakaan panna koska muna on peittynyt läskeihin.Enkä usko että kävelet portaita.En usko koko kotleetin aitouteen.Joku feikki vaan
Minä kyllä uskon että on olemassa oleva ihminen, mutta en usko että on olemassa varsinkaan kävelevänä esim 10 vuoden kuluttua. Kyllä tuommoinen paino vie terveyden.
Mutta varmaan hänen pitäisi laittaa kuvansa tuohon profiiliin niin sitten olisi todistettu olemassaolo. Naisasioihin en puutu, ilman naistakin voi elää vaikka yksi mauste elämässä jääkin pois. - ??????
Miten pärjäsit intissä jos olit jotain 120 kilonen? Itellä ois ens syksynä edessä.
- ?????
Et kuitenkaan lapsena oo ollu hirveen lihava. Ite olin ala-asteella noin 100 kilonen ja yläasteen lopussa joku 130 kilonen ja lukion lopussa 160. Nyt painoa 153. Pikkuhiljaa toivottavasti vähemmän.
ettei feikkaa kirjoitti:
Minä kyllä uskon että on olemassa oleva ihminen, mutta en usko että on olemassa varsinkaan kävelevänä esim 10 vuoden kuluttua. Kyllä tuommoinen paino vie terveyden.
Mutta varmaan hänen pitäisi laittaa kuvansa tuohon profiiliin niin sitten olisi todistettu olemassaolo. Naisasioihin en puutu, ilman naistakin voi elää vaikka yksi mauste elämässä jääkin pois.Kuva on nyt laitettu profiiliin ja tullee esille ilmeisesti virka-ajan puitteissa. Mikäli kasvoton kuva ei käy, niin laitan sen sitten tarvittaessa muualle internettiin linkin taakse.
?????? kirjoitti:
Miten pärjäsit intissä jos olit jotain 120 kilonen? Itellä ois ens syksynä edessä.
Mulla meni ihan hyvin intissä. Alokasaika oli toki yhtä menoa koko ajan ja koska meidän tuvan sällit olivat sieltä nauravimmasta päästä harva se päivä, niin useasti hymy ei hyytynyt vielä muutamankaan ulos ja sisäänjuoksutuksen jälkeen. Emme ottaneet inttiä liian vakavasti.
Pitemmät marssithan siellä ovat raskaimpia ja pitemmät leirit. Lisäksi vaatteet olivat mulla suurimmasta päästä.
Erikoistumisjakso oli aika mukava koulutukseen liittyvän tehtävän takia. Olin muuten B-miehenä intissä.
Seuraavassa saapumiserässä oli muuten yksi 190 cm ja 140 kg jässikkä ja ihan hyvin sekin pärjäsi.- sulle
????? kirjoitti:
Et kuitenkaan lapsena oo ollu hirveen lihava. Ite olin ala-asteella noin 100 kilonen ja yläasteen lopussa joku 130 kilonen ja lukion lopussa 160. Nyt painoa 153. Pikkuhiljaa toivottavasti vähemmän.
Hienoa että olet jaksanut käydä lukion ja valkoinen lakkikin toivottavasti päässä, tai ollut ainakin yhtenä päivänä. Kilot kropassa ei vie järkeä päästä. Kiusattiinko sinua koulussa ja oliko sulla hyviä kavereita? Ja miten selvisit koulun liikuntatunneista? Entä jatko-opinnot, vaikuttaako painosi suunnitelmiisi?
Oletko muuten kaksimetrinen vai 170 cm vai siltä väliltä? - lapsena
ollut aivan normaalin rajoissa. Oma 7-vuotias tyttöni on 133 pitkä ja painaa siinä 28 kg. On erittäin hoikka, sellaista atleettista tyyppiä kyllä.
Eli 35 kg siinä vaiheessa on pojalle ihan ok! Vielä ala--asteenkin jälkeen olet kuitenkin vain tukeva, et superläski, eikö vain. Onhan sinulla pituutta kuitenkin varmasti tuossa vaiheessa ollut 160-170 cm.
Yläasteella on sitten revennyt. Mitä silloin tapahtui? Olitko masentunut. - potaskaa..
kotleetti kirjoitti:
Aikuisena suosio on ollut selkeästi parempi jo senkin takia että olen sinut itseni kanssa. Nuorempana sitä en ollut oikein millään muotoa.
Rappuja tulee käveltyä päivittäin ainakin pari kerrosta edestakaisin. Eipä sitä nyt täysin näe, mihin sitä on astumassa, mutta vielä on pysytty portaissa pystyssä :)Rusketus nimenomaan korostaa raskausarpia, koska ne jäävät aivan valkoisiksi muun nahan ruskettuessa.
Taidat nyt feikata? Pussiin itsesi kirjoitit. - ei aivan yksinkertainen
koko juttua kirjoitti:
Kukaan yli 200kg ei saa naista,ei ainakaan panna koska muna on peittynyt läskeihin.Enkä usko että kävelet portaita.En usko koko kotleetin aitouteen.Joku feikki vaan
huomiokykyinen ihminen. Olen jo monta kuukautta huvittuneena seurannut tämän "kotleetin" taitavaa feikkausta ja sinä olet ensimmäinen joka sen huomaa. Todennäköisesti tämä nimimerkki on oikeasti hoikka poika (tai tyttö)joka tyytyväisenä hykertelee lihavien tyhmyyttä.
potaskaa.. kirjoitti:
Rusketus nimenomaan korostaa raskausarpia, koska ne jäävät aivan valkoisiksi muun nahan ruskettuessa.
Taidat nyt feikata? Pussiin itsesi kirjoitit.Uudet raskausarvet näkyvät vaalealla iholla vaaleanpunaisena tai jonkin verran punertavina. Myöhemmin arvet sitten jonkin verran vaalenevat. En nyt ota kantaa kumpi on parempi/pahempi vaaleanpunainen/punertava raskausarpi iholla joka ei ole saanut aurinkoa tai vaalennut arpi hiukan ruskettuneella iholla.
Se on totta että raskausarvet eivät päiveenny muun ihon lailla. Siksi raskausarvista johtuen olenkin ottanut aurinkoa vain kohtalaisesti ja siitä syystä en halua olla mikään kahvipavun ruskea iholtani. Enkä muutenkaan vaikka raskausarpia ei olisikaan.ei aivan yksinkertainen kirjoitti:
huomiokykyinen ihminen. Olen jo monta kuukautta huvittuneena seurannut tämän "kotleetin" taitavaa feikkausta ja sinä olet ensimmäinen joka sen huomaa. Todennäköisesti tämä nimimerkki on oikeasti hoikka poika (tai tyttö)joka tyytyväisenä hykertelee lihavien tyhmyyttä.
Vai olen jo myös taitava feikkaaja, toivottavasti en sentään mikään breikkaaja :)
Oman kuvan laitoin eilen profiiliin ja odotankin, että se tulisi esiin virka-ajan puitteissa kuten ohjeessa mainittiin sitä lisätessäni. Itse en koe itseäni mitenkään erityisen tyhmäksi, vaikka lihava olenkin. Eikä itsetuntoni siitä ropise vaikka joku sanookin lihavien omaavan huonon itsetunnon.
Suora kysymys: Mitäs minä nyt olen sitten feikannut?- aiot todistaa
kotleetti kirjoitti:
Vai olen jo myös taitava feikkaaja, toivottavasti en sentään mikään breikkaaja :)
Oman kuvan laitoin eilen profiiliin ja odotankin, että se tulisi esiin virka-ajan puitteissa kuten ohjeessa mainittiin sitä lisätessäni. Itse en koe itseäni mitenkään erityisen tyhmäksi, vaikka lihava olenkin. Eikä itsetuntoni siitä ropise vaikka joku sanookin lihavien omaavan huonon itsetunnon.
Suora kysymys: Mitäs minä nyt olen sitten feikannut?että kuva esittää itseäsi? Jatka vain samalla linjalla. Minua et kuitenkaan saa uskomaan.
- ?????
sulle kirjoitti:
Hienoa että olet jaksanut käydä lukion ja valkoinen lakkikin toivottavasti päässä, tai ollut ainakin yhtenä päivänä. Kilot kropassa ei vie järkeä päästä. Kiusattiinko sinua koulussa ja oliko sulla hyviä kavereita? Ja miten selvisit koulun liikuntatunneista? Entä jatko-opinnot, vaikuttaako painosi suunnitelmiisi?
Oletko muuten kaksimetrinen vai 170 cm vai siltä väliltä?Joo valkolakin sain. Lukiossa ei enää kiusatttu yläasteella etenkin 7. luokalla kiusattiin kieltämättä aika tavalla ja jonkun verran ala-asteellakin, mutta minkäs teet. On mulla aina ollu muutama hyvä kaveri vaikka osa niistäkin kuului välillä kiusaajiin. Eivät kai halunneet ite tulla kiusatuiks. Koulun liikunnasta selvisin ihan hyvin. Oli aika reilut opettajat. Lisäks yläasteellä oli vielä kohtalainen kuntokin. Jatko-opinnot ei vielä oo täysin selkeet, mutta oon kieltämättä miettiny tän ylipainon vaikutusta tulevaisuuteenkin. Ehkä suurin haitta tästä ylipainosta on surkea itsetunto. Ei oo pahemmin kehannut käydä missään ja erityisesti se harmitti lukiossa kun siellä oli niin mukavia tyyppejä joiden kanssa ois halunnu tutustuu paremmin (luonnollisesti myös naipuolisia :) ) ,mutten uskaltanu. Ai niin oon vähän alle 180cm.
- ala-asteella..
????? kirjoitti:
Minä olin 200kg jo toka luokalla,seiskalla painoin 450kg,ja intissä 600kg.aina jaksoin hyvin maratoonit ja muut pikkulenkit.Naisia oli niin pirusti että rumimmat annoin kiusaajille jotka kiusas minua kun olisivat halunneet painaa yhtä paljon.AAtelkaa nyt mitä puhutte,feikkiä ,feikkiä
- ...jo sinäkin
ala-asteella.. kirjoitti:
Minä olin 200kg jo toka luokalla,seiskalla painoin 450kg,ja intissä 600kg.aina jaksoin hyvin maratoonit ja muut pikkulenkit.Naisia oli niin pirusti että rumimmat annoin kiusaajille jotka kiusas minua kun olisivat halunneet painaa yhtä paljon.AAtelkaa nyt mitä puhutte,feikkiä ,feikkiä
p----a. Feikkiä, feikkiä. Taidan pistää omat kuvani ja terveystietoni ja painokäyräni ala-asteelta asti jonnekkin palstalle ja todistukset kavereilta ja sukulaisilta. Sieltä vois kaikki epäilijät käydä kattomassa feikkiä.
- ??????
ala-asteella.. kirjoitti:
tollaset Etelä-suomalaiset täydelliset ihmiset jotka ei oo eläissään muuta nähny kun Stokkarin vaatemallikokosia ihmisiä
- kueinäy
?????? kirjoitti:
tollaset Etelä-suomalaiset täydelliset ihmiset jotka ei oo eläissään muuta nähny kun Stokkarin vaatemallikokosia ihmisiä
kuvaa kaverista vaikka väittää laittaneensa.
- koteleetii
kotleetti kirjoitti:
Suora kysymys: Mitäs minä nyt olen sitten feikannut?ei oo kuvaa tullu,elikkä sua ei ole olemassakaan.ainakaan tuon painoista.
- sulle
????? kirjoitti:
Joo valkolakin sain. Lukiossa ei enää kiusatttu yläasteella etenkin 7. luokalla kiusattiin kieltämättä aika tavalla ja jonkun verran ala-asteellakin, mutta minkäs teet. On mulla aina ollu muutama hyvä kaveri vaikka osa niistäkin kuului välillä kiusaajiin. Eivät kai halunneet ite tulla kiusatuiks. Koulun liikunnasta selvisin ihan hyvin. Oli aika reilut opettajat. Lisäks yläasteellä oli vielä kohtalainen kuntokin. Jatko-opinnot ei vielä oo täysin selkeet, mutta oon kieltämättä miettiny tän ylipainon vaikutusta tulevaisuuteenkin. Ehkä suurin haitta tästä ylipainosta on surkea itsetunto. Ei oo pahemmin kehannut käydä missään ja erityisesti se harmitti lukiossa kun siellä oli niin mukavia tyyppejä joiden kanssa ois halunnu tutustuu paremmin (luonnollisesti myös naipuolisia :) ) ,mutten uskaltanu. Ai niin oon vähän alle 180cm.
Näyttää siltä että se itsetunto lisääntyy oikeiden opintojen ja työssä osaamisen myötä, sekä lihavilla että laihoilla. No, kakskymppiset tytöt voi kyllä olla aika ronkeleita.
Ei kai tuossa sulla laskuista jää pois kun tarjoilijan ja lentostuertin hommat. Hmm, ja lentäjän hommat. No ehkä jokin muukin fyysistä suoriutumista vaativa juttu on unohdettava. Mitenkäs lukioissa opinto-ohjaus toimii nykyään? - """
kotleetti kirjoitti:
Suora kysymys: Mitäs minä nyt olen sitten feikannut?Jos se kotleetin kuvakin on liian suuri?
- siinähän ongelma
""" kirjoitti:
Jos se kotleetin kuvakin on liian suuri?
onkin. Pitäisiköhän hankkia isompi näyttö?
- ?????
kueinäy kirjoitti:
kuvaa kaverista vaikka väittää laittaneensa.
kaikki on aina teidän mielestä vain feikkiä. Myönnän että nuo painot kuulostavat aika hurjilta, mutta touus on joskus valhetta ihmeellisempää. Jotkut jotka ovat meikäläisen joskus nähneet yleensä uskovat. Myönnän ettei kaikki kaveritkaan välttämättä uskoisi jos kertosin paljon oikeasti painan kun joskus nurempana kun kyselivät niin aina valehtelin. Uskoo ken uskaltaa...
- ?????
sulle kirjoitti:
Näyttää siltä että se itsetunto lisääntyy oikeiden opintojen ja työssä osaamisen myötä, sekä lihavilla että laihoilla. No, kakskymppiset tytöt voi kyllä olla aika ronkeleita.
Ei kai tuossa sulla laskuista jää pois kun tarjoilijan ja lentostuertin hommat. Hmm, ja lentäjän hommat. No ehkä jokin muukin fyysistä suoriutumista vaativa juttu on unohdettava. Mitenkäs lukioissa opinto-ohjaus toimii nykyään?...lukiossa se ei kyllää oikein toiminu. Tarkotus ois armeijan jälkeen opiskella AMK:ssa ravitsemusalaa. Kokkailu ja ravintola-ala on jo kiinnostanu parin vuoden ajan.
- aawwww
????? kirjoitti:
kaikki on aina teidän mielestä vain feikkiä. Myönnän että nuo painot kuulostavat aika hurjilta, mutta touus on joskus valhetta ihmeellisempää. Jotkut jotka ovat meikäläisen joskus nähneet yleensä uskovat. Myönnän ettei kaikki kaveritkaan välttämättä uskoisi jos kertosin paljon oikeasti painan kun joskus nurempana kun kyselivät niin aina valehtelin. Uskoo ken uskaltaa...
Onkos sulla se ylipaino kertynyt vain mahaan vai oletko leveä ja pyöreä joka puolelta? Mikäs sun vyötärönympäryksesi on?
- vai niin.
????? kirjoitti:
...lukiossa se ei kyllää oikein toiminu. Tarkotus ois armeijan jälkeen opiskella AMK:ssa ravitsemusalaa. Kokkailu ja ravintola-ala on jo kiinnostanu parin vuoden ajan.
Eihän tää ole vitsi? Varsin pulska kokki voi aiheuttaa hilpeyttä vaikka jossain Keski-Euroopassa se voi tarkoittaa että raflassa on hyvää ruokaa. No jos se on todella sun haaveesi niin go for it. Kaipa sä sinne hellojen ja uunien väliin mahdut.
- ___________
????? kirjoitti:
Valehtelitko painosi pienemmäksi vai suuremmaksi kun sinulta kysyttiin?
Onko muuten perheessäsi muita ylipainoisia vai oletko suvun kummajainen? Ja oletko välttynyt lääkärin tai terveydenhoitajien "saarnoilta"? - uuu
kotleetti kirjoitti:
Suora kysymys: Mitäs minä nyt olen sitten feikannut?Kas vain, satuin katsomaan profiiliasi ja suosikki-linkin kautta tuli muhkea kuva. Ymmärrän nyt jos tytöt ei mahdu syliin. Mutta mikäs makkara se mahan päällä vielä onkaan. Varmaan sun pitäisi vielä esitellä seisontakuva että mites se masu sitten roikkuu. Ja ihme ettet ole hajottanut enempää esim huonekaluja tuolla ruholla.
- Seija
kotleetti kirjoitti:
Suora kysymys: Mitäs minä nyt olen sitten feikannut?No nyt näkyy kuvasi mutta onpa pimeä. En nyt tosin ihan uimahousukuvaa odottanutkaan. Tynnyrisi on kyllä SUURI, pisteet sinulle että uskalsit edes tuon kuvasi laittaa.
- Mitä välii...
uuu kirjoitti:
Kas vain, satuin katsomaan profiiliasi ja suosikki-linkin kautta tuli muhkea kuva. Ymmärrän nyt jos tytöt ei mahdu syliin. Mutta mikäs makkara se mahan päällä vielä onkaan. Varmaan sun pitäisi vielä esitellä seisontakuva että mites se masu sitten roikkuu. Ja ihme ettet ole hajottanut enempää esim huonekaluja tuolla ruholla.
Todella rohkea veto, herra Kotleetti ;)!
Sinulle "uuu" sanoisin, että ihmisen kehosta puhuttaessa, ei käytetä sanaa "ruho". Ei, vaikka kyseessä olisi lihavakin ihminen. Muista se! Käytä näitä: keho, kroppa, vartalo.
Masu on vauvoilla ja pienillä lapsilla. Aikuisilla se on maha tai vatsa. - ?????
aawwww kirjoitti:
Onkos sulla se ylipaino kertynyt vain mahaan vai oletko leveä ja pyöreä joka puolelta? Mikäs sun vyötärönympäryksesi on?
...kerääntynyt kyllä kaikkialle mutta etenkin vyötärölle. Vyötärönympärys on jotain 125cm
- ?????
___________ kirjoitti:
Valehtelitko painosi pienemmäksi vai suuremmaksi kun sinulta kysyttiin?
Onko muuten perheessäsi muita ylipainoisia vai oletko suvun kummajainen? Ja oletko välttynyt lääkärin tai terveydenhoitajien "saarnoilta"?Äiti on jonkun verran ylipainoinen ja on suvussa muutama muukin, mutta olen ehdottomasti suurin. Valehtelin koulussa painoni vähemmäksi kuin se oikeasti oli. Terveydenhoitajan ja lääkärien saarnoja oon kuunnellu ala-asteelta lähtien ja lähettivät kerran sairaalaan ravitsemusterapeutille ja verikokeeisiin kun olin 6. luokalla. Tämäkin tarina on ikävä kyllä tosi.
- kuka menee halpaan
kotleetti kirjoitti:
Kuva on nyt laitettu profiiliin ja tullee esille ilmeisesti virka-ajan puitteissa. Mikäli kasvoton kuva ei käy, niin laitan sen sitten tarvittaessa muualle internettiin linkin taakse.
tuntuu niinkin tyhmiä olevan, jotka ihan kritiikittömästi uskovat että tuo on nimenomaan sinun kuvasi, mutta kaikki eivät ole yhtä yksinkertaisia. Kasvoja ei näy ja vaikka näkyisikin,ei se mitään todistaisi. Kuva näyttää sitä paitsi naiselta. Etkös sinä miehenä täällä kumminkin esiinny?
- mun mielestä
kuka menee halpaan kirjoitti:
tuntuu niinkin tyhmiä olevan, jotka ihan kritiikittömästi uskovat että tuo on nimenomaan sinun kuvasi, mutta kaikki eivät ole yhtä yksinkertaisia. Kasvoja ei näy ja vaikka näkyisikin,ei se mitään todistaisi. Kuva näyttää sitä paitsi naiselta. Etkös sinä miehenä täällä kumminkin esiinny?
No ei tuo nyppylä vyötäröllä ihan naisen rinnoilta näytä. Ja joku yksityisyyskin sallittaneen. Mutta voishan sitä laittaa kuvasarjan silti ilman kasvoja kun on mahdollisuus.
- paino 58, vyötärö 79
kotleetti kirjoitti:
Suora kysymys: Mitäs minä nyt olen sitten feikannut?Pinnat rohkeudellesi näyttää kuvasi. Mutta pystytkö ihan oikeasti liikkumaan normaalisti? Luulisin melkein että 50 metrin kävelyn jälkeen jo huohotat. Onkos tuo työ- vai vapaa-ajan kuvasi? Täytyy sanoa että olet lihavin ihminen jonka tiedän, jos tuo vain sinun kuvasi on. Miten mahdut auton rattiin vai ajatko yleensäkään?
kotleetti kirjoitti:
Kuva on nyt laitettu profiiliin ja tullee esille ilmeisesti virka-ajan puitteissa. Mikäli kasvoton kuva ei käy, niin laitan sen sitten tarvittaessa muualle internettiin linkin taakse.
sulla täytyy paidan alla olla jotakin fylliä ei kellää ole noin kulmikasta vatsaa
kuka menee halpaan kirjoitti:
Kritiikki on tietty paikallaan, jos ja kun siihen on tarvetta. Voinhan minä todisteeksi jossain välissä ottaa vaikka kuvan, jossa on jotain helposti toteutettavaa vaikkapa Lordi-tyylinen tervehdys tai jotain muuta mitä halutaan. Kasvot eivät tosiaan mitään todista, enkä sellaista kuvaa ole ajatellutkaan laittaa.
En esiinny miehenä vaan olen mies. Erikoinen kysymys kuitenkin. Mikäs siinä nyt erityisesti naiselta näyttää? Tuon kokoisella naisella olisi jo aikamoinen rintavarustuskin.- että rohkenit
kotleetti kirjoitti:
Kritiikki on tietty paikallaan, jos ja kun siihen on tarvetta. Voinhan minä todisteeksi jossain välissä ottaa vaikka kuvan, jossa on jotain helposti toteutettavaa vaikkapa Lordi-tyylinen tervehdys tai jotain muuta mitä halutaan. Kasvot eivät tosiaan mitään todista, enkä sellaista kuvaa ole ajatellutkaan laittaa.
En esiinny miehenä vaan olen mies. Erikoinen kysymys kuitenkin. Mikäs siinä nyt erityisesti naiselta näyttää? Tuon kokoisella naisella olisi jo aikamoinen rintavarustuskin.laittaa kuvasi.
olen iloinen että itsetuntosi on terveellä pohjalla,mutta olen huolissani sinun fyysisestä terveydestä.
oletko koettanut saada painoa putoamaan?
ja jos et ole onnistunut niin oletko harkinnut leikkaushoitoa?
olen melkeimpä 100% varma että sinulle sellainen tehtäisiin jos vain haluaisit. ymppä kirjoitti:
sulla täytyy paidan alla olla jotakin fylliä ei kellää ole noin kulmikasta vatsaa
Eipä ole mitään fylliä paidan alla. Istuma-asento ehkä tietty vielä entisestään korostaa "kulmikkuutta". Pitänee jossain välissä ottaa joku muukin kuva, kun niin epäilyksiä näyttää olevan.
että rohkenit kirjoitti:
laittaa kuvasi.
olen iloinen että itsetuntosi on terveellä pohjalla,mutta olen huolissani sinun fyysisestä terveydestä.
oletko koettanut saada painoa putoamaan?
ja jos et ole onnistunut niin oletko harkinnut leikkaushoitoa?
olen melkeimpä 100% varma että sinulle sellainen tehtäisiin jos vain haluaisit.En ole koettanut saada painoa putoamaan enkä ole myöskään ajatellut/harkinnut leikkaushoitoa.
Seija kirjoitti:
No nyt näkyy kuvasi mutta onpa pimeä. En nyt tosin ihan uimahousukuvaa odottanutkaan. Tynnyrisi on kyllä SUURI, pisteet sinulle että uskalsit edes tuon kuvasi laittaa.
Muokkasin tahallani värikuvan harmaakuvaksi ja siitäkin syystä kuva näyttänee pimeältä.
paino 58, vyötärö 79 kirjoitti:
Pinnat rohkeudellesi näyttää kuvasi. Mutta pystytkö ihan oikeasti liikkumaan normaalisti? Luulisin melkein että 50 metrin kävelyn jälkeen jo huohotat. Onkos tuo työ- vai vapaa-ajan kuvasi? Täytyy sanoa että olet lihavin ihminen jonka tiedän, jos tuo vain sinun kuvasi on. Miten mahdut auton rattiin vai ajatko yleensäkään?
Vielä menee muutaman kilometrin kävelyretket. Kävellessä ei tarvitse huohottaa, mutta hiukan kyllä noustessa kolmanteen kerrokseen portaita.
Tuo kuva on ihan vapaa-ajalta ja himasta. Pari kertaa laitoin kuvan profiiliin, mutta ylläpito ei sitten ilmeisesti hyväksynyt sellaista, koska ohjeiden mukaan pitää olla kasvokuva.
No eipä sitä turhaa ilmatilaa ole ratin ja mahan välissä ja lisäksi ratin korkeussäätö on ylimmässä kohdassa yllättäen. Turvavyöstäkin on käytössä koko säätövara :)uuu kirjoitti:
Kas vain, satuin katsomaan profiiliasi ja suosikki-linkin kautta tuli muhkea kuva. Ymmärrän nyt jos tytöt ei mahdu syliin. Mutta mikäs makkara se mahan päällä vielä onkaan. Varmaan sun pitäisi vielä esitellä seisontakuva että mites se masu sitten roikkuu. Ja ihme ettet ole hajottanut enempää esim huonekaluja tuolla ruholla.
Se on sitä samaa kumpua kaikki tyynni. Pitänee ilmeisesti jossain välissä ottaa se "seisontakuva" :) , kun sitäkin ilmeisesti halutaan, jotta kaikki uskoisivat, että kuva esittää itseäni.
Eipä ole tullut viime aikoina hajotettua huonekaluja. Viimeksi vieraillessani yhdessä hotellissa ihan hiljattain oli niin kapea kylpyamme, ettei siihen mahtunut edes istumaan millään muotoa.siinähän ongelma kirjoitti:
onkin. Pitäisiköhän hankkia isompi näyttö?
Juu, kannattaa ostaa heti sellainen wide-näyttö :)
mun mielestä kirjoitti:
No ei tuo nyppylä vyötäröllä ihan naisen rinnoilta näytä. Ja joku yksityisyyskin sallittaneen. Mutta voishan sitä laittaa kuvasarjan silti ilman kasvoja kun on mahdollisuus.
Edelleen tosiaan ollaan mies ja kyllä se sitä samaa kumpua on. Muutaman kuvan ehkä tulen laittamaan, kunhan vain ehdin.
- ethän ole tarja?
kotleetti kirjoitti:
En esiinny miehenä vaan olen mies. Erikoinen kysymys kuitenkin. Mikäs siinä nyt erityisesti naiselta näyttää? Tuon kokoisella naisella olisi jo aikamoinen rintavarustuskin.näytät yhdeltä tuntemaltani naiselta. Kädetkin on täsmälleen saman malliset. Rintavarustus myös. Rinnathan usein ovat hyvin lihavilla naisilla "näkymättömät"
ethän ole tarja? kirjoitti:
näytät yhdeltä tuntemaltani naiselta. Kädetkin on täsmälleen saman malliset. Rintavarustus myös. Rinnathan usein ovat hyvin lihavilla naisilla "näkymättömät"
Valitettavasti en ole nainen enkä myöskään tuntemasi Tarja :)
Aika iso saa kyllä olla naiseksi mikäli omaa samansuuntaiset mitat ja vielä että se olisi sijoittunut mahan alueelle.- kyllä vain
kotleetti kirjoitti:
Aika iso saa kyllä olla naiseksi mikäli omaa samansuuntaiset mitat ja vielä että se olisi sijoittunut mahan alueelle.TOSI LIHAVAT naiset ovat varsin usein juuri tuollaisia mahakkaita ja rinnattomia. Siis lihavat, ei rehevät tai muodokkaat ylipainoiset. Vai onko kysymys siitä ettei heitä ensisilmäyksellä hoksaa naiseksi. Valtava lihavuus kun "peittää" sukupuolen.
kotleetti kirjoitti:
Eipä ole mitään fylliä paidan alla. Istuma-asento ehkä tietty vielä entisestään korostaa "kulmikkuutta". Pitänee jossain välissä ottaa joku muukin kuva, kun niin epäilyksiä näyttää olevan.
että en usko kuva vaan näyttää jotenkin "hassulta".Jos olet oikeasta olemassa niin en voi muuta kuin ihailla rohkeuttasi tulla kuvan kanssa tänne palstalle.Itse en kyllä kuvaana näyttäisi(nainen vajaa 100kg)hyvää joulua sinulle ja vielä parempaa uuttavuotta
- -?-
kotleetti kirjoitti:
En tiedä millaista työtä teet, sen muistan että työssä olet, mutta ajattelin että tapaatko työssäsi asiakkaita tai muita tuntemattomia ihmisiä. Tuntuuko sinusta koskaan siltä että he hämmästelisivät kokoasi? Tai että epäilisivät työsuoritustasi?
Jos omalle työpaikalleni hakisi tuon kokoinen ihminen niin tiedän että häntä ei otettaisi vaikka olisi millaiset paperit ja suositukset. Ja vaikka työn sisältö ei olekaan itsensä esitteleminen vaan asioiden esitteleminen. Johan siinä on terveys- ja työkykyriskikin. - pöksyt
kotleetti kirjoitti:
Aika iso saa kyllä olla naiseksi mikäli omaa samansuuntaiset mitat ja vielä että se olisi sijoittunut mahan alueelle.Kiristääks sulla housun vyötärö tossa kuvassa? Pidäk sä aina paidan huosujen päällä ja henkselit piilossa vai?
pöksyt kirjoitti:
Kiristääks sulla housun vyötärö tossa kuvassa? Pidäk sä aina paidan huosujen päällä ja henkselit piilossa vai?
Strech farkkuhousut eivät tuossa kuvassa sen kummemmin kiristä. Pidän yleensä henkseleitä kauluspaidan päällä. Tuossa kuvassa on pelkkä t-paita ilman henkseleitä. Silloin kun käytän henkseleitä t-paidan kanssa, niin eihän muuta vaihtoehtoa ole kuin pitää paita housuissa. Toki jos käytän lisäksi esim collage-paitaa, niin silloin pidän tietty henkseleitä collage-paidan alla.
-?- kirjoitti:
En tiedä millaista työtä teet, sen muistan että työssä olet, mutta ajattelin että tapaatko työssäsi asiakkaita tai muita tuntemattomia ihmisiä. Tuntuuko sinusta koskaan siltä että he hämmästelisivät kokoasi? Tai että epäilisivät työsuoritustasi?
Jos omalle työpaikalleni hakisi tuon kokoinen ihminen niin tiedän että häntä ei otettaisi vaikka olisi millaiset paperit ja suositukset. Ja vaikka työn sisältö ei olekaan itsensä esitteleminen vaan asioiden esitteleminen. Johan siinä on terveys- ja työkykyriskikin.Tapaan tuntemattomia ihmisiä aika usein, enimmäkseen omasta organisaatiosta erilaisiin projekteihin ja palavereihin yms liittyen. Lisäksi tapaamisia on yhteistyökumppaneihin liittyen. Eivät nyt ole mitenkään jääneet erityisesti hämmästelemään ensitapaamisella tai ottaneet puheeksi. Paremmin ehkä muistavat nimenkin, kun erotun normimassasta.
Työsuoritukseni ovat puhuneet puolestaan, eikä niitä ole epäilty. Miksi pitäisi? En itse lähde tekemään mitään ennakkoarvailuja työtehtävien suoriutumistasosta kokoon perustuen. Tai että tulevatko duunit tehtyä ison koon takia.
Itse en esimiesasemassa sorru rekryhaastatteluissa tuollaiseen toimintaan.- naminami
kotleetti kirjoitti:
En ole koettanut saada painoa putoamaan enkä ole myöskään ajatellut/harkinnut leikkaushoitoa.
Siis sä todella tykkäät olla noin lihava? Etkös koskaan mieti että mahdunko, pääsenkö, pystynkö, jaksanko tai löytyykö? Tuo mitä sulla mahassa on on taatusti vain läskiä, rasvaa. Miten maistuu sulle pullat, karkit, limut?
- .........
naminami kirjoitti:
Siis sä todella tykkäät olla noin lihava? Etkös koskaan mieti että mahdunko, pääsenkö, pystynkö, jaksanko tai löytyykö? Tuo mitä sulla mahassa on on taatusti vain läskiä, rasvaa. Miten maistuu sulle pullat, karkit, limut?
Entä tämä kysymys: huoliiko kukaan?
naminami kirjoitti:
No nyt taas onnistuu vastaaminen. Välillä vastausta yrittäessä tie viekin etusivulle.
Kyllä minä tykkään olla lihava. Mitäs sitä turhaa stressiä ottamaan, että mahtuuko vai eikö jne. Tässä ihan hiljattain en mahtunut hotellihuoneen kylpyammeeseen istumaan, joten jäi varsinainen kylpy väliin ja otinkin sitten pelkän suihkun. Ei siinä sen kummempaa.
Pullat eivät nyt erityisemmin maistu, mutta ennemminkin karkit ja jonkin verran myös limut.......... kirjoitti:
Entä tämä kysymys: huoliiko kukaan?
Eli kysymys lienee että huolettaako huoliiko kukaan. Toivon toki, että joku huolii edelleen. Varsinkin sellaiset, jotka kaipaavat jotakin muutakin kuin pelkkää komeaa ulkokuorta ja seksiä.
- tästä höykytyksestä
kotleetti kirjoitti:
No nyt taas onnistuu vastaaminen. Välillä vastausta yrittäessä tie viekin etusivulle.
Kyllä minä tykkään olla lihava. Mitäs sitä turhaa stressiä ottamaan, että mahtuuko vai eikö jne. Tässä ihan hiljattain en mahtunut hotellihuoneen kylpyammeeseen istumaan, joten jäi varsinainen kylpy väliin ja otinkin sitten pelkän suihkun. Ei siinä sen kummempaa.
Pullat eivät nyt erityisemmin maistu, mutta ennemminkin karkit ja jonkin verran myös limut.johon olet joutunut. Varsinkin kun suurin osa tenttaajista ja tirkistelijöistä on normaali painoisia, jotka vain hakevat elämäänsä nostetta näkyvästä huonommuudesta. (Jossain vaiheessa puhuttiin sairasvakuutuksen irtisanomisesta lihaville, missä raja?)
Ota kuva pois. - omalta osaltani
tästä höykytyksestä kirjoitti:
johon olet joutunut. Varsinkin kun suurin osa tenttaajista ja tirkistelijöistä on normaali painoisia, jotka vain hakevat elämäänsä nostetta näkyvästä huonommuudesta. (Jossain vaiheessa puhuttiin sairasvakuutuksen irtisanomisesta lihaville, missä raja?)
Ota kuva pois.Miksikö olen osallistunut tähän juttuun? Koska kotleetti on vastaillut asiallisesti ja huumorilla kysymyksiin. Miksikö ole kyselly jotakin? Lähinnä siksi etten kuvitellut kenenkään noin lihavan elävän noinkin täyspainoista elämää. En tunne ketään superlihavaa, siksi kuvittelin että superlihavat eivät selviä koulusta kiusaamisen takia, eivät pysty käymään töissä ja sosiaalinen elämäkin on melkoisen olematonta. Kuvittelin että super lihavan ihmisen elämä on epätoivoista ja onnetonta. Mutta ehkä onnettomimpia ovatkin he jotka ovat vain lievästi ylipainoisia yrittäessään olla täydellisiä.
- 0000000
kotleetti kirjoitti:
Muokkasin tahallani värikuvan harmaakuvaksi ja siitäkin syystä kuva näyttänee pimeältä.
Pukeudutko aina mustaan ja etkö kehtaa värikuvaa laittaa? Onko susta yhtään kuvaa ilman paitaa vai pidätkö visusti huolen ettei kukaan missään koskaan pääse sellaista ottamaan? Ei, en minä sitä paidatonta kuva tänne mangu, kysyn vaan että hävettääkö sua nuo makkarat.
0000000 kirjoitti:
Pukeudutko aina mustaan ja etkö kehtaa värikuvaa laittaa? Onko susta yhtään kuvaa ilman paitaa vai pidätkö visusti huolen ettei kukaan missään koskaan pääse sellaista ottamaan? Ei, en minä sitä paidatonta kuva tänne mangu, kysyn vaan että hävettääkö sua nuo makkarat.
Löytyy sekä mustaa että valkoista sekä niiden välistä värikästäkin vaatetta. Eipä taida olla yhtään kuvaa paidattomana, mutta en nyt pakoonkaan lähde jos joku sellaista on ottamassa.
Ei "makkarat" hävetä ja käynhän minä uimassakin.
Pieni yksityisyys nyt edes harmaakuvan muodossa. Voipi se värikuvakin tulla, kunhan ehtii.
- ei ...
153 panoa ole huono saavutus ikäisellesi ;)
Jos tiedät mikä on freudilainen lapsus, niin tämä oli sitä puhtaimmillaan..oikea malliesimerkki.- ?????
Hyvä huomio muuten. Vähän repeilin kun luin tota :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904473
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613345Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1262442Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1042429- 422075
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628