kuin hiirilauma

vieraana

joku kirjoitti jokin aika sitten etta vl.naiset ovat harmaita ja värittömiä ilmestyksiä.olin äsken vl.häissä ja täytyy todeta että väite on oikea.naiset olivat kuin hiiriarmeija patakampauksineen ja morsiankin varsin iloton kireässä nutturassaan.tilaisuudessa oli muutama ulkopuolinen nainen ja sen kyllä huomasi,kauniit kiharat hiukset ja huoliteltu meikki.heihin kyllä katsoivat monta kertaa myös vl.miehet ihailevasti.yksi heistä tyttöystäväni josta olin tosi ylpeä.hyi hyi patakampaukset ja mäntysuopanaama.

15

1757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suruhäät...

Ystäväni tuli muutamia viikkoja sitten vl häistä ja oli järkyttynyt, tunnelma oli ollut kuin mummon hautajaisissa. Itsellä oli samanlainen kokemus joku vuosi sitten ja luulin että se oli vaan poikkeus. Ei viissin ollutkaan? Ensi kesänä menen taas häihin ja yritän tuoda omalta osaltani siellä iloa ja väriä. Tietysti se voi aiheuttaa vaan paheksuvia katseita, mutta ainakin yritän olla tunnelmapiristäjä enkä harmainen.

• vl-mummi

En tiedä, missä olette häissä olleet ? Olen ollut kymmenissä vl-häissä,mutta en ole lainkaan nähnyt kertomaanne hiirenharmautta.
        Ihania , raikkaita morsiamia ja hyvin pukeutuneita nuoria naisia ja herroja ja vanhenpia parhaissaan.Ei kannata yleistää tällaisia hiirulaisjuttuja, sillä ainakin minä olen ollut monesti todella hienoissa vl-häissä pukujen, tarjoilun, kattauksen ja ohjelman puolelta arvioituna.Jos harmautta arvioidaan harmailla hiuksilla ja meikkaamattomuudella, ei liene kovin vakavaa harmautta.

• nainen.

Jos oltaisiin Kiinassa niin silloin kaikilla olisi musta kuontalo eikä oltaisi hiirulaisia.

Mietipä huviksesi paljonko naisen tukan värjäys maksaa, eli rutkasti enemmän kuin miesten parturointi.
      Sillä rahalla ruokkisi ja kouluttaisi vuodeksi ainakin 20 aliravittua ja kouluttamatonta lasta, joten kaikki on suhteellista ja järkevää, tavallaan.

• elogi

Vl-naiset ilmeisesti lähettävät tukan värjäyksestä säästyneet rahat ev.lut kirkon kautta lähetystyönä aliravituille ja lasten koulutukseen kehitysmaissa.

Ekumeeninen laupeudentyö on varmaankin tullut jäädäkseen vl-liikkeeseen.

• Väärin :(
        elogi kirjoitti:

Vl-naiset ilmeisesti lähettävät tukan värjäyksestä säästyneet rahat ev.lut kirkon kautta lähetystyönä aliravituille ja lasten koulutukseen kehitysmaissa.

Kaikki säästyneet rahat menevät SRK:n työhön ja komeiden "kirkkojen" rakennusrahastoon. Viimeisinä aikoina Jumalan henki lepää pohjan maalla, eikä silloin tarvitse enää välittää aliravituista ja kantaa murhetta pakanain koulutuksesta.

• elogi
        Väärin :( kirjoitti:

Kaikki säästyneet rahat menevät SRK:n työhön ja komeiden "kirkkojen" rakennusrahastoon. Viimeisinä aikoina Jumalan henki lepää pohjan maalla, eikä silloin tarvitse enää välittää aliravituista ja kantaa murhetta pakanain koulutuksesta.

No voi tietämättömyyttäni.

Olen luullut, että myyjäisissä toisilleen pullapusseja myymällä ry:n toimitilat rahoitetaan.

Kuinka käy kuolemattomien sielujen kun laupeudentyöt jäävät rakennusvimmassa vähemmälle.

• mitäs pienistä
        elogi kirjoitti:

No voi tietämättömyyttäni.

Olen luullut, että myyjäisissä toisilleen pullapusseja myymällä ry:n toimitilat rahoitetaan.

Kuinka käy kuolemattomien sielujen kun laupeudentyöt jäävät rakennusvimmassa vähemmälle.

Pullapussit ovat osa ry:n toimitilojen rahoitusta, mutta saavat luullakseni koreilusta säästynyttä rahaa antaa rakennusrahastoon.

On siinä joukossa taloudellisestikin siunattuja. Liikenisikö heiltä aliravituille ja oppimattomille ulkomaan apua?

Lähetystyötähän vl:t eivät tee. Olisiko syynä vl-usko Hengen lepäämisestä viimeisinä aikoina pohjan maalla?
        Silloin Sanan julistaminen on myöhäistä.
        Toiseen perusteluun olen myös törmännyt.
        Matt. 23:15 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."
        Lähetystyö on fariseuksia ja teeskentelijöitä varten.

Kirjoittamani on palstalta luettua yhteenvetoa, mutta joku voi sanoa yhteenvetoani mutuksi. No, eipä haittaa!

• punatukkaisen mies
        elogi kirjoitti:

Eiköhän perheen kasvattaminen niele valtavasti rahaa.
        Parempi kaksi suomalaista kuin kymmenen Som....

• luultavasti

sinun hyvin pakkeloitua akkaasi ettei uskalla omaa naamaansa näyttää vaan piti se paklata kun on niin ruma

• olitkin

hiirien häissä oletko niitä sekaantujia

• vl-nuori

Todellakin lestadiolaiset ovat harmaita hiirulaisia. Kevyt meikki ja hiustenvärjäys toisivat kaivattua piristystä ja väriä. Mutta siitäpä joutuu kadotukseen..

• olenpa

laittanut merkille aivan päinvastaisen asian.
      Nimittäin olen käynyt täällä netissä katsomassa ihmisten hääkuvia ja ihmetellyt että miten esim.morsian ei näytä ollenkaan niin hehkeältä mihin olen tottunut. Sitten tajusin että morsiamet ovat paljon iäkkäämpiä mitä olen tottunut näkemään.Meikäläisethän avioituvat yleensä paljon nuorempina mitä valtaväestö.

Olen myös huomannut lisäksi huomannut esim. ry:llä miten kauniita, hoikkia, hyväkuntoisia ja terveen näköisiä pienten lasten äitejä siellä on.Monestakaan ei uskoisi miten monta lasta niillä on.

Itse joudun ostamaan vaatteeni "isojen tyttöjen" osastolta, ja en yleensä näe kovinkaan moneella meikäläisellä äitillä sellaisia vaatteita. Olen kokoni puolesta ry:llä aika poikkeeva.Silti osastolla josta vaatteeni ostan, on paljon minua kookkaampia naisia, ja he ovat monesti mua parikymmentä vuotta nuorempia.

Perustuukohan toi vl-naisten arvostelu kateuteen?

• aivan oikeasti?

Jos sait kutsun juhlaan, ompa totisesti huonoa käytöstä alkaa arvostella muita vieraita nettipalstoilla. aivan hävettävän noloa. Jos ajattelet itse tuolla tavalla, ei ole sopivaa möläytellä kaikkea ulos. Ihmisillä on tavallisesti jonkinlainen käsitys mikä on sopivaa ja mikä ei, ainakin jos on tavallisella ymmärryksellä varustettu.

• pottapäät

miksi kaikkin vl naiset ovat kuin "pottapääsurkuarmeeja"
      Kaikki samasta puusta veistetty.
      Harmaata ja ilotonta. Seuraillaampa isommissa
      piireissä vl naisten hiuksia. Kuin suoraa
      surkeasta Siperiasta tuotuja suureen maailmaa. Missä blondit. Niitä kaipailemme seurojen piristykseksi.

• kaipaavalle

Seuroilla liene muu tarkoitus , kuin blondien katselu.Tehtyjä blondeja näkee kyllä pilvin pimein joka puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe