Kyllä osaa olla syvältä tämä kaupunki! Hain eilen naista tanssimaan, lähti kyllä, mutta naama oli niin fucking nyrpeänä koko ajan, että näytti siltä kuin olisi sitruunan syönyt. Mikä tämän kaupungin ihmisiä vaivaa? Ihme fucking sisäänpäinlämpiävää junttikansaa!
TURKU on syvältä!
22
1911
Vastaukset
- ja...
jutuistasi?
- mitä ihmettä
Olisi voinut kieltäytyä jos ei olisi halunut tanssiin lähetä tai jos on jotain ongelmia. Nyt hommasta jäi paskan maku kun lähti mutta oli koko ajan kuin olisin ollut kasa paskaa.
- olla niin
mitä ihmettä kirjoitti:
Olisi voinut kieltäytyä jos ei olisi halunut tanssiin lähetä tai jos on jotain ongelmia. Nyt hommasta jäi paskan maku kun lähti mutta oli koko ajan kuin olisin ollut kasa paskaa.
et sun henkes haisi paskalle ja sä haisit muutenkin kotipoltetun ja hien sekoitukselle,siks meni muijan naama nyrpeeks... et sää juntti osaa näitä pelimiehen juttuja,mene vaan noihin tai-hieronta mestoihin...
- vastaa
olla niin kirjoitti:
et sun henkes haisi paskalle ja sä haisit muutenkin kotipoltetun ja hien sekoitukselle,siks meni muijan naama nyrpeeks... et sää juntti osaa näitä pelimiehen juttuja,mene vaan noihin tai-hieronta mestoihin...
Hahhah, katsokaapa tuota turkulaisen miehen vastausta. Tämä järjen jättiläinen osoittaa todeksi sen mitä me kaikki tiedämme. Turkulaisuus on sairaus johon pitäisi löytyä pikimiten parannuskeino.
Turku pitäisi irroittaa muusta suomesta ja myydä se vaikka ruotsiin. - toivon sitä todella
vastaa kirjoitti:
Hahhah, katsokaapa tuota turkulaisen miehen vastausta. Tämä järjen jättiläinen osoittaa todeksi sen mitä me kaikki tiedämme. Turkulaisuus on sairaus johon pitäisi löytyä pikimiten parannuskeino.
Turku pitäisi irroittaa muusta suomesta ja myydä se vaikka ruotsiin.Kyllä Turun paljon parempi olisikin Ruotsissa kuin Suomessa.
- Mansen mies
mieltä.
- kaikkia
Ja luuletko, että turkulaisen miehen kanssa hapan eukko olis ollu ku Naantalin aurinko? Tuskin.
Kysy ennemmin, mikä jotain naisia vaivaa, kun täytyy niin olla olevinaan.- !!!!!
koko sakki.Eikö ole parempaa kirjoitettavaa.
- vois kysyä
!!!!! kirjoitti:
koko sakki.Eikö ole parempaa kirjoitettavaa.
sulta...
- tahdon pois
Minä olen samaa mieltä, että Turku on syvältä!
Minua haki 8.12. ruma ja känninen, pahalta haiseva jätkä tanssimaan. Eihän se tanssia osannut, kunhan pysytssä pysyi. Toivottavasti ilmeeni kertoi, miltä minusta tuntui.
Mikä tosiaankin tämän kaupungin miehiä vaivaa?
Tahdon pois täältä ja äkkiä! - en estä
Kuka estää??
-Ei kukaan!! - valittaa
Turku on ihan ok.
Ongelma on noiden mamujen (maahanmuuttajien) ja kamujen (kaupunkiin muuttaneiden - opiskelijoiden).
Tämänkin ketjun aloittaja.... hmm, mistä lie tullt.. käyttäytyi sopimattomasti, eikä tanssitettava tykännyt.
Miten se Turkuun liittyy - ei sitten yhtään mitenkään. Tasan samoin olisi pojalle käynyt Vaasassa, Lappeenrannassa ym opiskelijakaupungissa................. - Äijänkuvatus
Lannan muuttaminen kullaksi on helpompaa kuin turkulaisen naisen miellyttäminen. Ne on vähän...valikoivia. Ja onhan niillä mistä valikoida. Mutta muuten Turussa on ihan kiva asua ja elää.
Turkulaiset miehet on Suomen ahkerimpia huoripukkeja, ja syy siihen löytyy kotoa.- netissä........
Hei, äijänkuvatus!
Olen nyt kolme vuotta Turussa ollut. Kiva asua ja elää minunkin mielestäni, mutta... Savutonta sinkkumiestä ei tästä kaupungista tunnu löytyvän.
Röökiravintoloissa en käy lainkaan. Olen Turussa asuessani yhtä valikoiva kuin edellisilläkin paikkakunnilla :)
Netistä löytyy fiksuja, vapaita miehiä vaikka kuinka paljon - mutta ei turkulaisia.
Miksiköhän? - savuton m23
netissä........ kirjoitti:
Hei, äijänkuvatus!
Olen nyt kolme vuotta Turussa ollut. Kiva asua ja elää minunkin mielestäni, mutta... Savutonta sinkkumiestä ei tästä kaupungista tunnu löytyvän.
Röökiravintoloissa en käy lainkaan. Olen Turussa asuessani yhtä valikoiva kuin edellisilläkin paikkakunnilla :)
Netistä löytyy fiksuja, vapaita miehiä vaikka kuinka paljon - mutta ei turkulaisia.
Miksiköhän?On meitä.
- Äijänkuvatus
netissä........ kirjoitti:
Hei, äijänkuvatus!
Miksiköhän?Kaippa se on Nicoretteen ja hypnoosiin panostettava jos meinaa pusuja saada.
- etoo
Äijänkuvatus kirjoitti:
Kaippa se on Nicoretteen ja hypnoosiin panostettava jos meinaa pusuja saada.
Se nyt vaan on niin, että kaikki hajut eivät kaikkia miellytä. Mainitsit tuon "lannan", kuvittelehan, ettet lainkaan tykkäisi siansonnan hajusta. Sinua yrittäisi iskeä juuri tämäntuoksuinen nainen. Miten itse, kelpaisiko?
Tämä on aivan sama juttu meille naisille, jotka emme halua olla tupakalle haisevan miehen........lähellä :)
Valikoivia - just joo.
- yleistys, minkä
olen pitkään aikaan kuullut!
- Haistan (pojan)vittusi!
Älähän nyt saatanan huora! Turku on suomen ja ehkä koko maailman parhain paikka. Täällä on sentää n. 20% prosenttia väestöstä ihan siedettävää sakkia! Toisin kuin muualla jossa on vaan juntteja prostituoituja. Vituttaa liikkua Turun alueen ulkopuolella, kun kaikkialla löyhkää eltaantuneet sukupuolielimet!
- oi voi..
Mistä teitä sikiää :D Jo on jutut. No on se tämäkin tapa provota. :D
Kirjoita nyt vielä itse perään: Että joo, taas näkee millaisia turkulaiset on :D
- ,.,.,.,
Miehet ne vasta onkin juntteja Turussa. Olipa järkytys kun tänne muutti. Kaikki samannäköisiä ja yhtä huonot jutut kaikilla.
- uusturkulainen
mä oon muuttanut turkuun joku 8 vuotta sitte tuolta pk seudulta. haukuttii sillo kilpaa kaikkia turkulaisia, ja olin oikeesti kauhuissani ku tänne piti muuttaa.
nyt se asia kuitenki on niin, et pois en muuttais.
jossain vaiheessa toki ulkomaille, mutta ku sieltä palaan, ni kyllä paikka on ehdotomasti turku :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770