olen 47-vuotias ja sairastanut epilepsiaa 38-vuotta ja voin tällä hetkellä paremmin kuin koskaan kohtauksia tulee 1-3viikossa mutta ei se haittaa antaa tulla vaan kunhan ei lisäänny sit mulla on sellanen vasemman silmän ja posken nykiminen mitä on noin joka toinen päivä noin kerran päivässä eikä sekään haittaa
nyt mulle laitetaan vielä sellainen vagushermostimulaatori joka pitäis vielä ajan oloon helpottaa näitä kohtauksia
vaikka tää mun kirjotukseni on näin positiivinen meni 37-vuotta ennen kuin löydettiin syy mun epilepsialle kymmeniä toheloita lääkäreitä lukemattomia turhia tutkimuksia pisin sairaalajakso 1½-vuotta vääristä lääkeistä puhumattakaan kolme kertaa olen meinannut kuolla
kohtaukseen elikkä jatko ajalla ollaan
mutta nyt menee hyvin siitä oon tyytyväinen samoin kun koko mun perhe (oon justiin tullut mummuksi)
positiivista...........
3
447
Vastaukset
- Mummi : )
Nykiikö myöskin lihakset? Puutuuko lihakset?
Kysyy onneton kouristelija, jonka diaknoosi aina muutuu!minulla on kaikesta huolimatta kouristuksia kuin lihasnykinöitä varsinkin vasemman silmän alla ja viimeksi eilen aamulla kouristi oikein kunnolla positiisuus epilepsiaan on löytynyt vain ajav kuluessa kun sen kun sairauden syynkin löytymiseen meni 37-vuotta minulla se syy on synnynnäinen epämuodostuma aivoissa
en osaa muuta sanoa kun tsempiä teille muille
puuta minäkin koko ajan koputtelen
- sauvatar
Onneksi olet säilyttänyt positiivisuutesi
ja vielähän on toivoa paremmasta.
Voi hyvin =) t: Mummi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117