toimiiko leijona/leijona

rija

kokemuksia

7

3688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä molemmat

      haluaa ennemin tai myöhemmin olla parempi ja loistaa enempi. Liian samanlaisia egoisteja!!

      • Leo Leijona

        Toimii joko tosi hyvin tai sitten ei ollenkaan.Omasta kokemuksesta voin sanoo että se oli taivas tai helvetti.Yhtä vuoristorataa.Mutta ei ainakaan tasapaksua tai tylsää.Ja puhun vaan omasta kokemuksesta,enkä todellakaan halua yleistää.


    • Etpä tietenkää

      Että nakkaa ne horoskoopit kooppiin ja nakkaa sitten se kooppikin kompostiin.

      Sen jälkeen alkaa onnistua pikkuhiljaa mikä tahansa.

      • Uusi elämä

        Olen itse leijona ja erosin juuri leijonamiehestä. Kyllä kaksi leijonaa tulee hyvin toimeen keskenään, jos vain toinen alistuu ja haluaa että toinen saa loistaa ja olla kaiken keskipisteenä. Kaikki varmasti menee niin kauan hyvin, kun toinen leijona piilottaa todellisen luonteensa. Tuo tosin johtaa kiukunpuuskiin ja yleiseen tyytymättömyyteen elämässä. Leijonalle (en yleistä) se saattaa aiheuttaa masennusta ja elämänhalu on kateissa.

        Paha sanoa, itse lähdin kyllä suhteeseen avoimin silmin, elämä vaan lipui väärään suuntaan koska en voinut ja uskaltanut olla oma itseni. Ei välttämättä johdu horoskooppimerkistä, mutta uskon siihen että myös sillä on jonkinlaista vaikutusta.


      • pohjois-karjala-66-
        Uusi elämä kirjoitti:

        Olen itse leijona ja erosin juuri leijonamiehestä. Kyllä kaksi leijonaa tulee hyvin toimeen keskenään, jos vain toinen alistuu ja haluaa että toinen saa loistaa ja olla kaiken keskipisteenä. Kaikki varmasti menee niin kauan hyvin, kun toinen leijona piilottaa todellisen luonteensa. Tuo tosin johtaa kiukunpuuskiin ja yleiseen tyytymättömyyteen elämässä. Leijonalle (en yleistä) se saattaa aiheuttaa masennusta ja elämänhalu on kateissa.

        Paha sanoa, itse lähdin kyllä suhteeseen avoimin silmin, elämä vaan lipui väärään suuntaan koska en voinut ja uskaltanut olla oma itseni. Ei välttämättä johdu horoskooppimerkistä, mutta uskon siihen että myös sillä on jonkinlaista vaikutusta.

        mulla sama juttu...olin naimisissa leijona miehen kanssa.aluksi meni hyvin noin 10 vuotta ja sitten kaikki vain romuttui.en halua enää suhdetta leijona miehen kanssa. Hänellä on parempi ola uutensa kanssa...ja mä etsin uuden elämän...kauanko sä olit naimisissa?


    • Pink Leon

      Jaa...hurjaa textiä...uskaltaakohan tässä nyt sitten lähteä treffeille jossa
      kaksi jellonaa kohtaa toisensa...itse olen kuitenkin kynteni pyöristänyt
      ja hurjin karjahtelukin on aikaa myöten pehmentynyt...

    • Kukkainens

      Kun kumpikin uskaltaa olla rohkea, eikä mustasukkainen toisesta, niin toimii. Molempien pitää saada mennä, jotta osaavat kunnioittaa ja jumaloida myös toisiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe