kokemuksia
toimiiko leijona/leijona
7
3745
Vastaukset
- sillä molemmat
haluaa ennemin tai myöhemmin olla parempi ja loistaa enempi. Liian samanlaisia egoisteja!!
- Leo Leijona
Toimii joko tosi hyvin tai sitten ei ollenkaan.Omasta kokemuksesta voin sanoo että se oli taivas tai helvetti.Yhtä vuoristorataa.Mutta ei ainakaan tasapaksua tai tylsää.Ja puhun vaan omasta kokemuksesta,enkä todellakaan halua yleistää.
- Etpä tietenkää
Että nakkaa ne horoskoopit kooppiin ja nakkaa sitten se kooppikin kompostiin.
Sen jälkeen alkaa onnistua pikkuhiljaa mikä tahansa.- Uusi elämä
Olen itse leijona ja erosin juuri leijonamiehestä. Kyllä kaksi leijonaa tulee hyvin toimeen keskenään, jos vain toinen alistuu ja haluaa että toinen saa loistaa ja olla kaiken keskipisteenä. Kaikki varmasti menee niin kauan hyvin, kun toinen leijona piilottaa todellisen luonteensa. Tuo tosin johtaa kiukunpuuskiin ja yleiseen tyytymättömyyteen elämässä. Leijonalle (en yleistä) se saattaa aiheuttaa masennusta ja elämänhalu on kateissa.
Paha sanoa, itse lähdin kyllä suhteeseen avoimin silmin, elämä vaan lipui väärään suuntaan koska en voinut ja uskaltanut olla oma itseni. Ei välttämättä johdu horoskooppimerkistä, mutta uskon siihen että myös sillä on jonkinlaista vaikutusta. - pohjois-karjala-66-
Uusi elämä kirjoitti:
Olen itse leijona ja erosin juuri leijonamiehestä. Kyllä kaksi leijonaa tulee hyvin toimeen keskenään, jos vain toinen alistuu ja haluaa että toinen saa loistaa ja olla kaiken keskipisteenä. Kaikki varmasti menee niin kauan hyvin, kun toinen leijona piilottaa todellisen luonteensa. Tuo tosin johtaa kiukunpuuskiin ja yleiseen tyytymättömyyteen elämässä. Leijonalle (en yleistä) se saattaa aiheuttaa masennusta ja elämänhalu on kateissa.
Paha sanoa, itse lähdin kyllä suhteeseen avoimin silmin, elämä vaan lipui väärään suuntaan koska en voinut ja uskaltanut olla oma itseni. Ei välttämättä johdu horoskooppimerkistä, mutta uskon siihen että myös sillä on jonkinlaista vaikutusta.mulla sama juttu...olin naimisissa leijona miehen kanssa.aluksi meni hyvin noin 10 vuotta ja sitten kaikki vain romuttui.en halua enää suhdetta leijona miehen kanssa. Hänellä on parempi ola uutensa kanssa...ja mä etsin uuden elämän...kauanko sä olit naimisissa?
- Pink Leon
Jaa...hurjaa textiä...uskaltaakohan tässä nyt sitten lähteä treffeille jossa
kaksi jellonaa kohtaa toisensa...itse olen kuitenkin kynteni pyöristänyt
ja hurjin karjahtelukin on aikaa myöten pehmentynyt... - Kukkainens
Kun kumpikin uskaltaa olla rohkea, eikä mustasukkainen toisesta, niin toimii. Molempien pitää saada mennä, jotta osaavat kunnioittaa ja jumaloida myös toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982