Päivän ehdoton pääpeli Birmingham voitti Prestonin odotetusti 3-1.
En vihjannut sitä tänne, kiittäkää näitä teinejä jotka eivät halua, että vihjaan tänne.
Otin tämän vahvasti esille veikkausfoorumilla, ja ainakin toivottavasti kaikki ottivat lappuihin mukaan.
Hyvä lunastus Birminghamilla !
14
637
Vastaukset
- Tietäjä1
Ilves pettää Vuohtoniemen johdolla :( kyllä on huono tuomari tämä Vuohtoniemi
- serie
Muistan kyllä tämän kaverin tuominneen ennekin päin helv....
- JOUJOU
OLISKOS ILLAKSI MITÄÄN ?? NIM. PEEAAAAAA
- serie
Änäristä voi laittaa Columbusia 2,30 kertoimella.
Mukaan jotain näistä: Ottawa, Detroit, Calcary
Pientä peliä vain, ei ole oikein hyviä kohteita.
Ei välttämättä pöllömpi ratkasu jättää pelaamatta kokonaan. - sitä vihjattu
täällä ilman sinun apuasikin.Sheffield W ja Derby olivat kyllä päivän helmiä,jos vähänkään seuraat futista
- taas yks
pilven päällä lentelijä
- täpinäreiska
Pelasin Betfairilla Leicesterin vierasvoittoa Wolvesista 30 eurolla -OSUI
Pelasin Liverpoolin voittoa Fulhamista -1,5 maalin tasoituksella kertoimella 2,08 -OSUI
Pelasin Bremenin voittoa Frankfurtista kertimella 1,83 Panos 35 € -OSUI
Birmingham vihje tuli pelattua 25 €:llä
Nyt sitten löin 100 € Boltonin voitolle West hamista 100 € 1,67
Ascolille Regginaa vastaan 30 € kertoimella 6,2
Vielä illemmalla Valenciennes- Sochaux X Panos vielä päättämättä
Ja illan kruunaa Palermo - Livorno, jossa Palermolle iso panos, joku 200 € olis hyvä, sillä nyt Palermo saa jalkeille hyvän kokoonpanon, mukana maalitykki Amauri ja Livornoa viedään oikein kunnolla- täpinäreiska
Unohtui mainita että Panos Liverpoolille oli 100 €
ja Leicesterin kerroin 4,8 - täpinäreiska
täpinäreiska kirjoitti:
Unohtui mainita että Panos Liverpoolille oli 100 €
ja Leicesterin kerroin 4,8En tiennyt että Toulouse-Lens alkoi normaalia aikaisemmin, olisin siihen lyönyt tasapelille parikymppiä
- serie
En leiju, piti vain vähän näpäyttää.
Toivottavasti tämä palsta saadaan edes puoliksi yhtä asialliseksi kuin veikkausforum.- serie
Näin sitä pitää !
Itse panostin kolminumeroisia summia Birminghamille. - täpinäreiska
serie kirjoitti:
Näin sitä pitää !
Itse panostin kolminumeroisia summia Birminghamille.On mulla kyllä tänään ohi menneitäkin, Mönchengladbach-Mainz 1 -65 € Plymouth - Hull -20€ Ja toi Ascolikin on tappiolla nyt mutta onneks Bolton johtaa.
- Ahhhh
harmittaa kun sain tuon ja metzin jo kiinni niin sitten kaikki 11 peliään voittanut SC Blues ja lapun viimeinen kohde jo 7-0 häviöllä, mutta oli laadukas vihje, lisää näitä kehiin.
Tänään laitoin änäriin Coloradon, Calgaryn, Ducksin, Detroitin ja Montreal vielä moneylinesinä. Tämä triojärjestelmänän, olisikohan osumismahdollisuuksia.
Pienemmän lapun otin Senatorsin, Montrealin, Calgaryn ja Roman kautta.
Mielestäni tuo Calgary ehkä päivän paras (Nordic 1,80) sillä kotona omissa ei kolise juuri lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788