Oinasnaisille

eräs pässinpää :)

Kaikkihan tietävät, että kahlitseminen saa oinaan hulluksi, samoin se, ettei saa tahtoaan läpi.

Tilanne on se, että eräs mies koittaa nyt juuri liikaa omia ja kertoa muka tietävänsä ajatuksistani. Ei ole yllätys, että se savun pursuamaan korvistani. Olen jo moneen kertaan koittanut viilentää välit melko jäisiksi, mutta ei onnistu. (Oinaatko muka kylmiä? :P) Oinaan tavoin pidän kehumisesta yli paljon, mutta liika on jo liikaa. Tämä mietityttääkin. Oletteko muut oinasnaiset huomanneet sen, että ylitsepursuava kehuminen saa raivostumaan? Itse olen miettinyt, ettei kyse taida olla siitä, että tietää jo oman erinomaisuutensa (älkää vetäkö hernettä nenään, muut ;)), vaan siitä, että se kehuminen tulee jo liian helposti.. Pitäisi olla työn ja tuskan takana kehun saaminen.. Kokemuksia?

No, tämä uudempi tapaus. Mies, joka aluksi oli mukana pienessä viattomassa leikissä kanssani, ei kehunut ylitsevuotavasti (sain tehdä töitä ansaitakseni kehuja) ja oli muutenkin juuri sopiva rauhoittelemaan minua. No, nyt koko tyyppi on hyvin vaikeasti tavoiteltava, enkä millään saa häneen minkäänlaista otetta. Luulen, että liian innokkaasti yritin hurmata häntä, saattoi pelästyä sitä. Noh, ärsyttää tämmönen, kun ei ole itsellä minkäänlaista otetta. Pallo ei ole mulla. Johtuuko siitä, että en saa haluamaani vai siitä, että ohjat ei ole mun käsissä. Yleensähän me oinaat ei alistuta, mutta nyt oisin valmis tuomaan kuun taivaalta hänelle, sydän sykkii kovin hänelle! Samalla kuitenkin tekisi mieli toivottaa koko äijä vaikka Afrikkaan, kun ei tunnu tällainen tulinen nainen kiinnostavan. Muilla oinasnaisilla samanlaisia tuntemuksia joskus ollut? :)

11

2366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nenässä

      ...meinaan, siis sulla kaks vaihtoehtoa? miestä?
      No soita tolle jälkimmäiselle ja kerro tuntees, et saat jonkun järellisen rauhan ittelles. Ei tämä nyt niin vaikeeta kait??

    • Tintu

      Ihan kuin omasta päiväkirjastani!!

      • Pököpää

        Tuttua, voi niin tuttua. Mulla just menossa samanlainen tilanne. On tää elämä niin väärin.


    • Poppeli-78

      johtuu siitä, että ohjat ei ole nyt sinun käsissä. Itsellä ainakin menee pasmat sekasin, kun joku toinen on se joka vie ja itse joudun vaan vikisemään. Hetken sellaista pyöritystä jaksaa, mutta jos toinen ei lopulta vastaa tunteisiin niin menee mielenkiinto. Ei jaksa päätään ikuisesti seinään lyödä ja olla se, joka liehittelee. Mehän olemme se rotu (oinaat meinaan), jota liehitellään ja jonka perässä juostaan =0)

      • oinas myös

        Kovasti tutulle kuulostaa.


    • oinain

      olen pässinpään kanssa samaa mieltä.ei liikoja kehuja koska se ei tunnu miltään.paras olla vain oma luonnollinen ,iloinen ,teeskentelemätön ja pilke silmänurkassa niin varmasti se joka haluaa tutustua niin ottaa yhteyttä. eihän meidän tarvitse kuin odottaa.emmekä pienistä sure, jos toinen lähtee niin toinen tulee ei surra niitä.

    • nasda

      Heh:) Mua ei tartte kun pikkasen kehua, niin raivostun!En oikeen tajuu sitä..Siis äkäseksi tulen vain jos MIEHET kehuu, läheisiltä ihmisiltä tulevat kehut ei saa samaa reaktioita aikaan.Arvostan läheisten kehuja, kun taas miesten kehut nollaan täysin.En tajua mikä siinä on että kismittää niin kauheesti..Ehkä se on just tota, että "tiedän varsin hyvin itsekin mitä olen ja mitä osaan, enkä tarvitse sun ylistystäs, se on vaan noloo".
      Mä olen heikkoina sellasiin miehiin, joilta saan odottaa tunnustusta ihan taju kauan:)Heh ihan hullua.Tuntuu et pitää saada "ansaittua"niska limassa kaikki arvostus.Jos sen saa ennenkuin omasta mielestään ois ansainnut, mielenkiinto heppua kohtaan loppuu kuin seinään.
      Ehdottomasti olen verenmakuinen metsästäjä, enkä tasan halua mitään ilmaiseksi tai puoleen hintaan.

    • oikku oinas 75

      kyllä on ollut samoja tuntemuksia. Saan miehiä jos haluan mutta liian helpot nakit ei kyllä munkaan kiinnostusta saa ollenkaan, pitää olla haastetta. Mullakin oli tossa kesällä tosi hyvä tyyppi ( rapu)ja kaikinpuolin mukava mutta.....hän oli liian helppo nakki en tykkää sellaisesta. Mutta sitten tämä toinen...sai tehdä töitä ja salaa tapailimme ja rakastelimme....hänessä on haastetta paljon...ja tietenkin hän on Leijona mikäs muu....mutta ongelmani on nyt sellainen että olen hänestä ihan liian mustasukkainen....ja se saa pääni räjähtämään. Olen itsessäni tosiaan huomannu sellasen jutun että mitä et heti saa se kiinnostaa vietävästi ja sydän vuotaa verta...olen mäkin silleen ajatellu että jos ei perkele kiinnosta olkoon sitten kiinnostamatta. Mut mä saatan sen jutun jättää sitten siihen. Mites sulla nyt menee???oletko hänen kanssa vai jätitkö ukko polon rauhaan....

    • Heikku

      No siis.. Oinas-nainenhan on perinteisesti täysin Scarlett-tyyppiä.. Vaikka ympärillä pyörisi sata miestä jotka lupaa sulle sitä ja tätä, oot taatusti kiinnostunut siitä tyypistä jonka huomiota et jostain syystä saa..! Tämähän johtuu siitä, että oinas kaipaa haasteita ja oinaan on pakko saada saalistaa.. Sitten jos satut saamaan miehen huomion itseesi ja jos tämä vieläpä äityy ihailemaan sinua, sinua alkaa kyllästyttämään, eikös jeh? Liian helppoa.. Ja sit seuraava mies... Niin tuttua. Lukekaapa muuten Linda Goodmanin kirja: Aurinkomerkit. Aivan loistava opus.. Suosittelen rakkauselämän suhteen tutustumaan myös kuumerkkeihin, ja ottamaan selvää, missä merkissä venus oli syntymähetkellä.

      • tosioinasN

        Mitään imelää liehittelyä ja diipadaapaa ei oinasN:lle kannata yrittää syöttää. Ei toimi, ei.

        Älykäs, haasteellinen, vetäytyvä, miehekäs, vaikea, vähäpuheinen ja älyttömän seksikäs kaurisM on niin namu ja saa tämän oinaan ihan villiksi yrittään parastaan. Uudestaan ja uudestaan. Välillä pitää kokeilla jotain helpompaa ja palata taas tähän elämäni haasteeseen eli kaurisM:een :))

        Voi käydä niinkin, etten onnistu koskaan mutta so what. Villit hevosetkaan ei estä yrittämästä!


      • Heikku
        tosioinasN kirjoitti:

        Mitään imelää liehittelyä ja diipadaapaa ei oinasN:lle kannata yrittää syöttää. Ei toimi, ei.

        Älykäs, haasteellinen, vetäytyvä, miehekäs, vaikea, vähäpuheinen ja älyttömän seksikäs kaurisM on niin namu ja saa tämän oinaan ihan villiksi yrittään parastaan. Uudestaan ja uudestaan. Välillä pitää kokeilla jotain helpompaa ja palata taas tähän elämäni haasteeseen eli kaurisM:een :))

        Voi käydä niinkin, etten onnistu koskaan mutta so what. Villit hevosetkaan ei estä yrittämästä!

        Perinteisesti ei ehkä mikään paras yhdistelmä, mutta itsekin olen tainnut haksahtaa kaurismieheen.. Huh huh :D Katsotaan nyt, mitä tulee...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe