ostan tavaran,kaupassa jälkeenpäin myyjällä erimielisyyttä,pitäisi vissiin hyötyä lisää.
en suostu koska hän ei hoitanut kauppaan kuuluvia puutteita miten oli sopinut.
nyt ei laskua kuulu vaikka olen huomauttanut ja ainakin yhden kerran todistajan kera.
pidän myyjää hämäränä ja miten minun tulisi varautua.
en aio tavaraa palauttaa koska myyjä ei toimita laskua.
kuinka kauan tuo lasku roikkuu ilmassa ennenkuin se menettää merkityksensä?
mitä tuo myyjä aikoo?
mitä tässä asiassa on jujuna
8
806
Vastaukset
- pahan
vaikee tietää, mitä myyjä aikoo
Kannattaa pyrkiä maaliskuussa eduskuntaan säätämään lakeja. Niin sekavaa tuo tekstisi on, että ei edes lakitekstit vedä vertoja.
- Kirjoitappa uusiksi
Ei pienintäkään hajua että mitä on edes tapahtunut.
- jenskajep
Mitä siis teet laskulla?
- lexander
saatavan vanhentumisaika on kolme (3) vuotta. >Mutta jos et ensinkään saa laskua, niin ole onnellinen, eihän tarvitse maksaa
- oh hoh
vastauksesta,eli kolme vuotta täytyy sitten odotella tota laskua,kun ei kerran kehoituksilla tuu ja kun kolme vuotta on täynnä niin sit vaan voi voi,et oo myyjä huolehtinut asiasta,ootelaan vaan.
- eri asia
Muistaakseni virheen laskussa saa korjata 10 vuoden sisällä. Saatavatkaan ei vanhene, jos niitä peritään uudelleen.
- oh hoh
eri asia kirjoitti:
Muistaakseni virheen laskussa saa korjata 10 vuoden sisällä. Saatavatkaan ei vanhene, jos niitä peritään uudelleen.
pitäisi lähettää se lasku ensin,niin maksaisin pois,joko tää menee perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954