ostan tavaran,kaupassa jälkeenpäin myyjällä erimielisyyttä,pitäisi vissiin hyötyä lisää.
en suostu koska hän ei hoitanut kauppaan kuuluvia puutteita miten oli sopinut.
nyt ei laskua kuulu vaikka olen huomauttanut ja ainakin yhden kerran todistajan kera.
pidän myyjää hämäränä ja miten minun tulisi varautua.
en aio tavaraa palauttaa koska myyjä ei toimita laskua.
kuinka kauan tuo lasku roikkuu ilmassa ennenkuin se menettää merkityksensä?
mitä tuo myyjä aikoo?
mitä tässä asiassa on jujuna
8
812
Vastaukset
- pahan
vaikee tietää, mitä myyjä aikoo
Kannattaa pyrkiä maaliskuussa eduskuntaan säätämään lakeja. Niin sekavaa tuo tekstisi on, että ei edes lakitekstit vedä vertoja.
- Kirjoitappa uusiksi
Ei pienintäkään hajua että mitä on edes tapahtunut.
- jenskajep
Mitä siis teet laskulla?
- lexander
saatavan vanhentumisaika on kolme (3) vuotta. >Mutta jos et ensinkään saa laskua, niin ole onnellinen, eihän tarvitse maksaa
- oh hoh
vastauksesta,eli kolme vuotta täytyy sitten odotella tota laskua,kun ei kerran kehoituksilla tuu ja kun kolme vuotta on täynnä niin sit vaan voi voi,et oo myyjä huolehtinut asiasta,ootelaan vaan.
- eri asia
Muistaakseni virheen laskussa saa korjata 10 vuoden sisällä. Saatavatkaan ei vanhene, jos niitä peritään uudelleen.
- oh hoh
eri asia kirjoitti:
Muistaakseni virheen laskussa saa korjata 10 vuoden sisällä. Saatavatkaan ei vanhene, jos niitä peritään uudelleen.
pitäisi lähettää se lasku ensin,niin maksaisin pois,joko tää menee perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746