uhkailet joistain muista, mua loukkaa ainoastaan kaikki, mitä sä mulle sanot... olin rakastunut suhun, ainoastaan sillä on väliä..
miks mä välittäisin
20
1255
Vastaukset
- PERKELETTÄ
SÄ TÄÄLLÄ JATKUVASTI ITTESTÄS UHOOT.
JOS EI VÄLITÄ, NIIN EI VÄLITÄ
VAIKKA KUIN MANKUISIT.
VITTU TOMMOSET HOROT PITÄS VIEDÄ SAUNAN TAA JA ..... - ottaen...
loukkaa???
- NYT ON
PERKELE KUMMA MITEN JOKU VOI OLLA NOIN ÄÄLIÖ
- mä olin aluks
ihan oma itseni niin sitten kun mä muutuin niin sä hajosit ja mä hajosin ja vieläkin ollaan ihan hajalla.... ei tää oo oikein näin.
- tutulta...
mä olin aluks kirjoitti:
ihan oma itseni niin sitten kun mä muutuin niin sä hajosit ja mä hajosin ja vieläkin ollaan ihan hajalla.... ei tää oo oikein näin.
mutta olen taas eheyttänyt itseni kuntoon...
- no mä en kyllä
tutulta... kirjoitti:
oo kunnossa. Just pärjään, mutta kun mä niin hirveesti haluaisin saada asiat sun kanssa kuntoon.
- kyllä ole
tutulta... kirjoitti:
miehen puhetta!!!!!!!!
- auttaa...
no mä en kyllä kirjoitti:
oo kunnossa. Just pärjään, mutta kun mä niin hirveesti haluaisin saada asiat sun kanssa kuntoon.
niin minun kanssa pärjää aina jos niin haluaa...
- varmaan
no mä en kyllä kirjoitti:
pikalähetteen hoitoon, jos vain puhuisit sille psykiatrillesi
- ...............
varmaan kirjoitti:
pikalähetteen hoitoon, jos vain puhuisit sille psykiatrillesi
.....................
- vieläkään
............... kirjoitti:
.....................
siis saanut asianmukaista hoitoa.
Jos ajoissa haet apua, on sinullakin pieni mahdollisuus elää suhtkoht normaalia elämää.
Relapseja kyllä tulee aika ajoin tapahtumaan, se nyt kuuluu taudin luonteeseen, mutta pahimmat ylilyönnit voisit välttää, jos vaan muistat ottaa lääkkeesi säännöllisesti - sillonkin kun olosi tuntuu "terveeltä". - sanot tuollaisia
vieläkään kirjoitti:
siis saanut asianmukaista hoitoa.
Jos ajoissa haet apua, on sinullakin pieni mahdollisuus elää suhtkoht normaalia elämää.
Relapseja kyllä tulee aika ajoin tapahtumaan, se nyt kuuluu taudin luonteeseen, mutta pahimmat ylilyönnit voisit välttää, jos vaan muistat ottaa lääkkeesi säännöllisesti - sillonkin kun olosi tuntuu "terveeltä".ku sun mielessä on se malli milleen mun pitäis käyttäytyä ja jos teen jotain muuta niin meet ihan sekaisin.....
- on noin
sanot tuollaisia kirjoitti:
ku sun mielessä on se malli milleen mun pitäis käyttäytyä ja jos teen jotain muuta niin meet ihan sekaisin.....
vakavaa, että jo elät toisen mielessä ja ajattelet toisen puolesta,
sinun olisi syytä pitää kiirettä.
VAIKKA TOISAALTA, HULLU ON HULLU VAIKKA VOISSA PAISTAIS
HEHEHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEE - tehnyt jo kaikkea
on noin kirjoitti:
vakavaa, että jo elät toisen mielessä ja ajattelet toisen puolesta,
sinun olisi syytä pitää kiirettä.
VAIKKA TOISAALTA, HULLU ON HULLU VAIKKA VOISSA PAISTAIS
HEHEHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEE.....................
- vaan :)
kyllä ole kirjoitti:
miehen puhetta!!!!!!!!
mutta muuten täällä tuntuu riittävän kaheleita joka lähtöön, yritä nyt siinä suodattaa kaikesta tästä roskasta...
- ..............................
tehnyt jo kaikkea kirjoitti:
.....................
- tosissas...........
.............................. kirjoitti:
huhhuijaa.....
- paskako
vaan :) kirjoitti:
mutta muuten täällä tuntuu riittävän kaheleita joka lähtöön, yritä nyt siinä suodattaa kaikesta tästä roskasta...
se että vaikka
Kirjoittanut: mä olin aluks 9.12.2006 klo 21.10
SITTEN KOLAHTI "MIEHEEN" HEHEHEHEEEEEEEEEE - haluat :)
paskako kirjoitti:
se että vaikka
Kirjoittanut: mä olin aluks 9.12.2006 klo 21.10
SITTEN KOLAHTI "MIEHEEN" HEHEHEHEEEEEEEEEEmutta näin on todella käynyt..
- on________
NYT ON kirjoitti:
PERKELE KUMMA MITEN JOKU VOI OLLA NOIN ÄÄLIÖ
..jos on!!
Tuskin kuitenkaan sinun ääliö haukkujan kuvittelema henkilö. Vitun pelle akka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1383851Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682721Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla512713Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852493Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332360Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051478SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past831394Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6401323Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1641167Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.821141