uhkailet joistain muista, mua loukkaa ainoastaan kaikki, mitä sä mulle sanot... olin rakastunut suhun, ainoastaan sillä on väliä..
miks mä välittäisin
20
1250
Vastaukset
- PERKELETTÄ
SÄ TÄÄLLÄ JATKUVASTI ITTESTÄS UHOOT.
JOS EI VÄLITÄ, NIIN EI VÄLITÄ
VAIKKA KUIN MANKUISIT.
VITTU TOMMOSET HOROT PITÄS VIEDÄ SAUNAN TAA JA ..... - ottaen...
loukkaa???
- NYT ON
PERKELE KUMMA MITEN JOKU VOI OLLA NOIN ÄÄLIÖ
- mä olin aluks
ihan oma itseni niin sitten kun mä muutuin niin sä hajosit ja mä hajosin ja vieläkin ollaan ihan hajalla.... ei tää oo oikein näin.
- tutulta...
mä olin aluks kirjoitti:
ihan oma itseni niin sitten kun mä muutuin niin sä hajosit ja mä hajosin ja vieläkin ollaan ihan hajalla.... ei tää oo oikein näin.
mutta olen taas eheyttänyt itseni kuntoon...
- no mä en kyllä
tutulta... kirjoitti:
oo kunnossa. Just pärjään, mutta kun mä niin hirveesti haluaisin saada asiat sun kanssa kuntoon.
- kyllä ole
tutulta... kirjoitti:
miehen puhetta!!!!!!!!
- auttaa...
no mä en kyllä kirjoitti:
oo kunnossa. Just pärjään, mutta kun mä niin hirveesti haluaisin saada asiat sun kanssa kuntoon.
niin minun kanssa pärjää aina jos niin haluaa...
- varmaan
no mä en kyllä kirjoitti:
pikalähetteen hoitoon, jos vain puhuisit sille psykiatrillesi
- ...............
varmaan kirjoitti:
pikalähetteen hoitoon, jos vain puhuisit sille psykiatrillesi
.....................
- vieläkään
............... kirjoitti:
.....................
siis saanut asianmukaista hoitoa.
Jos ajoissa haet apua, on sinullakin pieni mahdollisuus elää suhtkoht normaalia elämää.
Relapseja kyllä tulee aika ajoin tapahtumaan, se nyt kuuluu taudin luonteeseen, mutta pahimmat ylilyönnit voisit välttää, jos vaan muistat ottaa lääkkeesi säännöllisesti - sillonkin kun olosi tuntuu "terveeltä". - sanot tuollaisia
vieläkään kirjoitti:
siis saanut asianmukaista hoitoa.
Jos ajoissa haet apua, on sinullakin pieni mahdollisuus elää suhtkoht normaalia elämää.
Relapseja kyllä tulee aika ajoin tapahtumaan, se nyt kuuluu taudin luonteeseen, mutta pahimmat ylilyönnit voisit välttää, jos vaan muistat ottaa lääkkeesi säännöllisesti - sillonkin kun olosi tuntuu "terveeltä".ku sun mielessä on se malli milleen mun pitäis käyttäytyä ja jos teen jotain muuta niin meet ihan sekaisin.....
- on noin
sanot tuollaisia kirjoitti:
ku sun mielessä on se malli milleen mun pitäis käyttäytyä ja jos teen jotain muuta niin meet ihan sekaisin.....
vakavaa, että jo elät toisen mielessä ja ajattelet toisen puolesta,
sinun olisi syytä pitää kiirettä.
VAIKKA TOISAALTA, HULLU ON HULLU VAIKKA VOISSA PAISTAIS
HEHEHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEE - tehnyt jo kaikkea
on noin kirjoitti:
vakavaa, että jo elät toisen mielessä ja ajattelet toisen puolesta,
sinun olisi syytä pitää kiirettä.
VAIKKA TOISAALTA, HULLU ON HULLU VAIKKA VOISSA PAISTAIS
HEHEHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEE.....................
- vaan :)
kyllä ole kirjoitti:
miehen puhetta!!!!!!!!
mutta muuten täällä tuntuu riittävän kaheleita joka lähtöön, yritä nyt siinä suodattaa kaikesta tästä roskasta...
- ..............................
tehnyt jo kaikkea kirjoitti:
.....................
- tosissas...........
.............................. kirjoitti:
huhhuijaa.....
- paskako
vaan :) kirjoitti:
mutta muuten täällä tuntuu riittävän kaheleita joka lähtöön, yritä nyt siinä suodattaa kaikesta tästä roskasta...
se että vaikka
Kirjoittanut: mä olin aluks 9.12.2006 klo 21.10
SITTEN KOLAHTI "MIEHEEN" HEHEHEHEEEEEEEEEE - haluat :)
paskako kirjoitti:
se että vaikka
Kirjoittanut: mä olin aluks 9.12.2006 klo 21.10
SITTEN KOLAHTI "MIEHEEN" HEHEHEHEEEEEEEEEEmutta näin on todella käynyt..
- on________
NYT ON kirjoitti:
PERKELE KUMMA MITEN JOKU VOI OLLA NOIN ÄÄLIÖ
..jos on!!
Tuskin kuitenkaan sinun ääliö haukkujan kuvittelema henkilö. Vitun pelle akka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057