Erikoinen kömmähdys. Jätin Y3-lomakkeen maanantaina 4.12, joka ei tässä nyt ole oleellista. Jokatapauksessa, kävin tänään ytj-tietopalvelusta tarkistamassa, onko ilmoittamani aloituspäivä rekisteröitynyt järjestelmään.
Huomasin jotain joka pisti melkein vihaksi. Verohallinnolta tullut väärä päätoimiala. Siis täysin väärä, ei ollut koko toimialaluettelossa Y3-lomakkeella.
Tänään asiaa ei onnistu hoitamaan, mutta prh:lle lähti jo sähköpostia asiasta. Oliko oikea osoite, vai pitääköhän korjata verohallinnon kautta? Onko korjattavissa helposti? Heidän mokansahan tuo on.
Verohallinnolta väärä tieto
4
935
Vastaukset
- K.V
Mikäli vain väärästätoimialasta on kysymys, niin eipä tuo mitään sen suuremmin haittaa. Itselläni oli myös merkittynä väärä toimiala useamman vuoden, vaikka siitä heti asian huomattuani verohallintoon ilmoitin.
Suurin haitta väärässä toimialassa on varmasti sen vaikutus myyntiin ja tietoisuuden kasvattamiseen. Monet yritykset kuitenkin katsovat ytj:stä asiakkaidensa/toimittajiensa tietoja. Tällöin sen voi tietenkin aiheuttaa jonkinlaista haittaakin. Tämän haitan tietenkin saa poistettua yrityksen toimialaan kuvaavalla toiminimellä, ja osuvalla/tehokkaalla mainonnalla.
PS. Minun toimialatietoni ovat nyt vaihtuneet oikeiksi. Eivät olleet väärät kuin vain 5 vuotta.
Terveisin
K.V- K.V
Ja asiahan on helposti korjattavissa. Tarvitsee varmasti vain huomattavaa painostusta puhelimitse.
- luottosuositukseen
K.V kirjoitti:
Ja asiahan on helposti korjattavissa. Tarvitsee varmasti vain huomattavaa painostusta puhelimitse.
Asiakastieto nimittäin rankaa yritykset luottotietorekisterinsä Rating Alfaan. Se sisältää yrityksen luottosuosituksen,
luottokelpoisuusluokituksen ja
maksuhäiriöt. Jos on väärä toimiala, niin se vaikuttaa pisteytykseen, koska tässä tietokannassa tehdään osin vertailuanalyysi alan muiden toimijoihin nähden.
Asiakastiedon sivuilta saa tilattua netin kautta tällaisen Rating Alfan ja sen hinta on kolmenkympin luokkaa. - K.V
luottosuositukseen kirjoitti:
Asiakastieto nimittäin rankaa yritykset luottotietorekisterinsä Rating Alfaan. Se sisältää yrityksen luottosuosituksen,
luottokelpoisuusluokituksen ja
maksuhäiriöt. Jos on väärä toimiala, niin se vaikuttaa pisteytykseen, koska tässä tietokannassa tehdään osin vertailuanalyysi alan muiden toimijoihin nähden.
Asiakastiedon sivuilta saa tilattua netin kautta tällaisen Rating Alfan ja sen hinta on kolmenkympin luokkaa.Olet oikeassa, mutta eikös tuo Rating Alfa luokitus ole mahdollinen vain osakeyhtiöille. Itse ajattelin vastauksessani, että kysyjällä on vasta perustettu toiminimi. Rating alfaa ei myöskään voi suorittaa ilman ensimmäistä tilinpäätöstä. Oikeassa olet kuitenkin joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469