Mulla on kahdessa kulutusluotossa lainaturva ja nyt ne on erääntyneet niin pahasti peliriippuvuuteni takia. Onko mahdollista että saisin tehtyä uudet lainasopimukset...??? ge money ja op kulutusluotto...
Lainaturva
3
783
Vastaukset
- karumeno.
päättämässä, niin et varmana saisi. Häkki heilahtaisi tuollaisille hörhöille luusereille.
- mutta kun et ole
hei haloo mitäs täällä päätäs auot jos toisella on velkaa ja kehtaat vielä päälle väittää että häkki heilahtais jos minusta olisi kyse.. Joten haudu eurojes kanssa niiden kahden ja anna toisten ottaa lainaa ja neuvo jos sulla on oikeasti tietoa.
- Maarutti
Olen kohtalotoverisi. Jos sulla on vielä luottotiedot puhtaat ja olet töissä, niin menet nordeapankkiin (ei tarvi olla asiakas) menet tiskille ja sano, että haluat hakea joustoluottoa koko sen summan mitä sun lainat yhteensä. Mikäli et voi tehdä näin, varaa aika velkaneuvojalle heti ja kerro velkojille tilanteesi rehellisesti ja sovi maksuaikataulu, josta pidät kiinni. Lisäksi sun on ehdottomasti varattava aika a-klinikalta tms. USKO TÄÄ ON TOTTA: 3-4kk pelaamatta, ja sun kehos ja mieles pelivimmaa on helpompi hallita. Puhun kokemuksesta ja näin se on. Lisäksi mieti, miksi ei pysy hallussa. Itsellä se etten lapsekkaasti kykene hyväksymään sitä etten voittanutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2755781Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373356Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202092Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9835Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123833Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10778